Tim is de minachting in hoogsteigen persoon.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:44 schreef Mohitah het volgende:
Ik vond Tim maar beetje minachtend doen naar Mylene net.
Haar tussen zijn tanden?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:48 schreef mazaru het volgende:
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet. Die kaak groeit al.
[ afbeelding ]
Die hebben toch al met elkaar gesproken?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:49 schreef DKUp het volgende:
Over 12 minuten ongeveer het gesprek tussen Gerrit en Mylène
Hebben ze de stream erbij vermeldt?quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:49 schreef DKUp het volgende:
Over 12 minuten ongeveer het gesprek tussen Gerrit en Mylène
Ja dat is ook zoquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tim is de minachting in hoogsteigen persoon.
Oh ja... ik moest het even uitproberen. Maar dan trek je inderdaad zo'n hoofdquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wel met draadjesvlees, vergelijkbaar?
Geen idee, voor de ijs-bulshit zouden ze straks rond 15 uur gaan pratenquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hebben toch al met elkaar gesproken?
Gerrit en Mylene gaan zo pratenquote:Op woensdag 20 februari 2019 14:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hebben ze de stream erbij vermeldt?
Nee, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 14:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Is de (visuele) vergelijking met Cristel en Tommy Lee Jones al gemaakt hier?
Dus haar hoogste opleiding is VMBO?quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:08 schreef DKUp het volgende:
Pedagogische medewerker, opleiding niet afgemaakt
Ja lekker doorvragen en prikken waar nodigquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:09 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Maar aan haar vragen waarom zij haar opleiding niet heeft afgemaakt?
quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:09 schreef DKUp het volgende:
Eat your heart out Vlinder, Mylène komt eraan met dit cv.....
Dan hoop ik dat ze zo terug prikt en vraagt aan welke opleidingen hij begonnen is en waarom hij die niet afgemaakt heeft.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:10 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Ja lekker doorvragen en prikken waar nodig![]()
Toneelstukje in opdracht van.quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:09 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Maar aan haar vragen waarom zij haar opleiding niet heeft afgemaakt?
quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Ze draaien het geluid maar weg, het wordt te genant. Ze heeft dus weinig modellenwerk gedaan.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 15:11 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]iedereen daar is een grote deceptie, idem met ''King Jessie'' de businessman
![]()
![]()
![]()
Brandon is wel heel dom dat hij daar in trapt, had ik niet verwachtquote:Op woensdag 20 februari 2019 15:12 schreef snetje het volgende:
Brandon moet even uit janken in dat stink hok ...Lotus weer helemaal blij ..kan weer lekker stoken over Jessie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |