Het is gewoon een nepwijf......, zelfs Stevie Wonder zou dat nog kunnen zien...quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind haar wel meevallen eigenlijk.
Merel heeft geen schijn van kans mits ze kilo's afvalt. En dan nog Jessie heeft meerdere keren aangegeven geen relatie te willen in dit Utopia....quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:10 schreef Angelique61 het volgende:
Trwijl we weten dat Merel Jessie leuk vindt maar die loopt niet zo te flirten met Jessie als die verse....
quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:11 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken in de camera, lachen, en weg lach
Over een paar weken ligt hij te neuken met dat nepwijf(Mylene).....Wedje?quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Merel heeft geen schijn van kans mits ze kilo's afvalt. En dan nog Jessie heeft meerdere keren aangegeven geen relatie te willen in dit Utopia....
Klopt maar het is vrouw eigen om der best te doen en ze weet niet dat jessie haar te dik vind volgens mijquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Merel heeft geen schijn van kans mits ze kilo's afvalt. En dan nog Jessie heeft meerdere keren aangegeven geen relatie te willen in dit Utopia....
Ik wed nooit.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Over een paar weken ligt hij te neuken met dat nepwijf(Mylene).....Wedje?
Jessie is zelf ook zo'n bijzondere hunk met zijn eigen fatsige lichaam......quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:13 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Klopt maar het is vrouw eigen om der best te doen en ze weet niet dat jessie haar te dik vind volgens mij
Nou ik kan t er niet opquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jessie is zelf ook zo'n bijzondere hunk met zijn eigen fatsige lichaam......
quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou ik kan t er niet op![]()
Niet? Gelukkig hoeft dat ook niet Jacqquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou ik kan t er niet op![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:15 schreef BloesBloes het volgende:
Mylene lacht naar iedereen en probeert hier en daar een gesprek aan te knopen maar ze lopen haar gewoon voorbij, waarbij haar nep glimlach onmiddellijk bevriest. Ouch.
Vind het best beetje sneu als iedereen tegen je is. Lijkt me vreselijk om dan ook nog gefilmd te worden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:15 schreef BloesBloes het volgende:
Mylene lacht naar iedereen en probeert hier en daar een gesprek aan te knopen maar ze lopen haar gewoon voorbij, waarbij haar nep glimlach onmiddellijk bevriest. Ouch.
Ik had het vandaag al verwacht.Ze is er al 53 uur!quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Over een paar weken ligt hij te neuken met dat nepwijf(Mylene).....Wedje?
Waarom geeft jou dat een warm gevoel als iemand zo behandeld wordt?quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:17 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]![]()
Heerlijke beelden die mij een warm gevoel van binnen bezorgen
Ze kiest er zelf voor........quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het best beetje sneu als iedereen tegen je is. Lijkt me vreselijk om dan ook nog gefilmd te worden.
Omdat iemand die makkelijk in de smaak probeert te vallen niet beloond word.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom geeft jou dat een warm gevoel als iemand zo behandeld wordt?
Ze kan toch geen model zijn, een portfolio maken met foto's wil dat nog niet zeggen? Ze is ontzettend irritant met de hoge bekakte stem die ook giechelt om het minste en zich profileert alsof ze er lang in zit omdat ze wat heeft gehad met Gerritquote:
Ik vind het vreselijk.......Die gaat zo op haar bek straks...........quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:19 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Alsof ze op een knopje drukt om te lachen... zo nep
Ha ha nee gelukkig nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet? Gelukkig hoeft dat ook niet Jacq
Ze zit zelf ook alleen maar te slijmen bij Jessie en A3quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vind ik het sneu en ook beetje min van dat stel die dat doen.
Ik denk dat Mylene er niet lang zal zitten.quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk.......Die gaat zo op haar bek straks...........
Ik vind het niet sneu sorry.........quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens pest gedrag hoort gewoon nooitquote:Op woensdag 20 februari 2019 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook niet hoor............quote:Op woensdag 20 februari 2019 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Mylene er niet lang zal zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |