abonnement Unibet Coolblue
pi_185170626
Dat kan. Waar ben je het precies niet mee eens? Dat Sanders oneerlijk behandeld is of dat Gonzalez en Hoog voornamelijk worden beschuldigd door rechtse gekkies maar niet zozeer de pers?
pi_185170818
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:54 schreef DeKleineTuinman het volgende:
Dat kan. Waar ben je het precies niet mee eens? Dat Sanders oneerlijk behandeld is of dat Gonzalez en Hoog voornamelijk worden beschuldigd door rechtse gekkies maar niet zozeer de pers?
Beide. Ik zie niet hoe deze gozer oneerlijk is behandeld door de pers. Door idioten op Twitter ed zeker, maar niet door de pers an sich.

Dat andere spreekt voor zich natuurlijk. Tenzij je rechtsgekke platforms als Infowars en Gateway Pundit niet als pers ziet. Wat ze technisch gezien helaas wel zijn.

Mensen als Hogg en Gonzalez hebben het heel wat zwaarder te verduren gehad. Maar bij deze jongen die gefortuneerd genoeg is dat z'n ouders en school een pr bureau inhuren om zo een excuustour te kunnen maken is de sympathie ineens enorm. Dit verbaast me.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_185171239
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Beide. Ik zie niet hoe deze gozer oneerlijk is behandeld door de pers. Door idioten op Twitter ed zeker, maar niet door de pers an sich.

Dat andere spreekt voor zich natuurlijk. Tenzij je rechtsgekke platforms als Infowars en Gateway Pundit niet als pers ziet. Wat ze technisch gezien helaas wel zijn.

Mensen als Hogg en Gonzalez hebben het heel wat zwaarder te verduren gehad. Maar bij deze jongen die gefortuneerd genoeg is dat z'n ouders en school een pr bureau inhuren om zo een excuustour te kunnen maken is de sympathie ineens enorm. Dit verbaast me.
Oneerlijk behandeld niet bewust nee, maar wel enorm door het slijk gehaald aan de hand van een vaag internetfilmpje. Ik denk dat je "de pers" daar best verantwoordelijk voor mag houden. 250 miljoen is verder natuurlijk een idioot bedrag.

Infowars en Gateway Pundit zie ik inderdaad niet als pers.
pi_185171654
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:17 schreef DeKleineTuinman het volgende:

[..]

Oneerlijk behandeld niet bewust nee, maar wel enorm door het slijk gehaald aan de hand van een vaag internetfilmpje. Ik denk dat je "de pers" daar best verantwoordelijk voor mag houden. 250 miljoen is verder natuurlijk een idioot bedrag.

Infowars en Gateway Pundit zie ik inderdaad niet als pers.
Ik denk dat die 250 miljoen niet eens gekozen is als een mogelijk haalbaar bedrag. Dit bedrag is gewoon zo hoog gekozen om maximale verslaggeving te krijgen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 11 maart 2019 @ 15:14:19 #205
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185542426
Sander's advocaat gaat ook CNN aanklagen voor 250 miljoen :)

https://nypost.com/2019/0(...)re-than-250-million/
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zondag 28 juli 2019 @ 21:07:04 #206
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_188178574
En zoals verwacht gewoon uit de rechtszaal gekwakt bij de eerste de beste mogelijkheid.
https://thehill.com/homen(...)ngton-post-dismissed
quote:
A $250 million defamation lawsuit filed by Kentucky high school student Nicholas Sandmann against The Washington Post was dismissed by a federal judge on Friday afternoon.

Judge William O. Bertelsman ruled that seven Washington Post articles and three tweets focusing on the Covington Catholic High School student, who became the center of a viral confrontation with a Native American elder in Washington, D.C., earlier this year, were protected by the First Amendment and deemed opinion.

“Few principles of law are as well-established as the rule that statements of opinion are not actionable in libel actions,” wrote Bertelsman, a Carter appointee. “The statements that Sandmann challenges constitute protected opinions that may not form the basis for a defamation claim.”

Sandmann’s suit characterized the Post’s coverage as libelous. The judge, however, cited case law that the statements made in the stories on Sandmann must be “more than annoying, offensive or embarrassing.”

Instead, the judge found, the statements must expose the party — in this case Sandmann — to public hatred, contempt and ridicule.

The lawsuit, which called for the Post to pay $250 million in damages, alleged that the paper published "a series of false and defamatory print and online articles" about Sandmann's encounter with the Native American elder in February. The student was among a number of high schoolers in town for a major anti-abortion march.

The suit claimed that the Post's coverage "directly and proximately caused substantial and permanent damage to Nicholas" and that Sandmann suffered "permanent harm to his reputation."

Washington Post owner Jeff Bezos paid $250 million for the newspaper in 2013.

“From our first story on this incident to our last, we sought to report fairly and accurately the facts that could be established from available evidence, the perspectives of all of the participants, and the comments of the responsible church and school officials,” Washington Post Director of Communications Shani George said in a statement. “We are pleased that the case has been dismissed.”

Lawsuits by Sandmann's legal team against NBC and CNN are still pending.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_188178737
quote:
Op zondag 28 juli 2019 21:07 schreef Fir3fly het volgende:
En zoals verwacht gewoon uit de rechtszaal gekwakt bij de eerste de beste mogelijkheid.
https://thehill.com/homen(...)ngton-post-dismissed
[..]

Deep state. :{w
pi_188179187
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Of het ligt aan het feit dat hij blank is, durf ik niet te zeggen. Hij heeft gewoon een hoofd dat uitnodigt tot het geven van klappen.
Lokken de meeste pubers dat niet uit.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 28 juli 2019 @ 21:46:46 #209
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_188179500
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 12:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jouw mening. Niet de waarheid
Wel dus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 22 november 2019 @ 10:19:52 #210
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190064633
De zaak is in discovery fase...

quote:
Covington Catholic teen's $275 million lawsuit against NBCUniversal can proceed, judge rules

[...]

“[T]he court finds that the statements that plaintiff ‘blocked’ Phillips or did not allow him to retreat, if false, meet the test of being libelous per se under the definition quoted above,” said Judge Bertelsman in his order.

[...]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 7 januari 2020 @ 23:01:58 #211
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190928343
Jammer dat ze niet bekend maken hoeveel hij heeft gekregen. Maar dit zal wel enkele miljoenen zijn gok ik.

quote:
BREAKING: Covington Catholic Student Nick Sandmann Gets Settlement From CNN After $275 Million Lawsuit



Covington Catholic High School student Nick Sandmann received reportedly has received a settlement from CNN after suing the far-left network for smearing him last year.

“CNN agreed Tuesday to settle a lawsuit with Covington Catholic student Nick Sandmann,” Fox 19 reported. “The amount of the settlement was not made public during a hearing at the federal courthouse in Covington.”

Sandmann also filed lawsuits against The Washington Post and NBC Universal, each for $250 million or over, and is reportedly planning to “sue Gannett, owners of The Enquirer.”

Sandmann attorneys Todd McMurtry and Lin Wood filed a $275 million lawsuit against CNN in March of last year in the U.S. District Court for the Eastern District of Kentucky.

“CNN was probably more vicious in its direct attacks on Nicholas than The Washington Post. And CNN goes into millions of individuals’ homes,” Wood told Fox News’ Mark Levin last year. “CNN couldn’t resist the idea that here’s a guy with a young boy, that Make America Great Again cap on. So they go after him.”

“They really went after Nicholas with the idea that he was part of a mob that was attacking the Black Hebrew Israelites, yelling racist slurs at the Black Hebrew Israelites. Totally false,” Wood continued. “Now you say you’ve seen the tape; if you took the time to look at the full context of what happened that day, Nicholas Sandmann did absolutely nothing wrong. He was, as I’ve said to others, he was the only adult in the room.”

In an interview on Fox News last year, McMurtry told anchor Sandra Smith, “Well, what CNN’s tagline is facts first. And what we believe their reporting was in this circumstance was lies first; cover up second, and facts not yet determined by that organization. So the difference between this lawsuit and the other lawsuit that we have filed is that CNN is a very significant media organization with a much broader reach than say the Washington Post. It has a Twitter followers of 41 million people. It published four videos. Nine online articles that were tweeted out. So that’s millions and millions and millions of repetitions of the lies and falsehoods that CNN spread.”

“Well, we’ve talked about the impact the impact on Nicholas Sandmann a number of times and it — it is significant,” McMurtry continued. “Nicholas Sandmann was a 16 year old man who had a perfect reputation. He was loved by his parents, respected at his school, and had many good friends at Covington Catholic High School. So he was a person that was doing very well in life and due to his strong character, he still is. But never the less, his character has now been determined by the lies issued by CNN. So the facts were not first, the lies were.”

In early February, Sandmann’s lawyers released a list of 54 individuals and news organizations that they sent letters to instructing them to preserve evidence for potential lawsuits. The list includes:

https://www.dailywire.com(...)275-million-lawsuit/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 8 januari 2020 @ 09:36:31 #212
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190932215
Wat fijn dat Nick gewonnen heeft. Zeer terecht. En een grote klap voor de Fake News Media!
  woensdag 8 januari 2020 @ 09:55:50 #213
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_190932480
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 23:01 schreef Nikonlover het volgende:
Jammer dat ze niet bekend maken hoeveel hij heeft gekregen. Maar dit zal wel enkele miljoenen zijn gok ik.
[..]

CNN is een organisatie met een gigantisch wereldwijd publiek, ik denk wel meer dan enkele miljoenen. Ze zaten namelijk goed fout met hun smaadcampagne tegen een minderjarige. Zoiets wil je niet aan een rechter over laten dus ze zullen een "offer he can't refuse" gedaan hebben (met eventuele geheimhoudingsclausule).
pi_190932610
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2020 09:39 schreef Fir3fly het volgende:

Tip: google eens wat settlement betekent.
Dat ze hem hebben afgekocht en dus indirect schuld hebben bekend? :')

quote:
En zoals verwacht gewoon uit de rechtszaal gekwakt bij de eerste de beste mogelijkheid.
https://thehill.com/homen(...)ngton-post-dismissed
De zaak tegen de Wapo is heropend.

https://eu.usatoday.com/s(...)continue/2489395001/

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 08-01-2020 11:38:21 ]
pi_190932624
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2020 09:55 schreef Twiitch het volgende:

[..]

CNN is een organisatie met een gigantisch wereldwijd publiek, ik denk wel meer dan enkele miljoenen. Ze zaten namelijk goed fout met hun smaadcampagne tegen een minderjarige. Zoiets wil je niet aan een rechter over laten dus ze zullen een "offer he can't refuse" gedaan hebben (met eventuele geheimhoudingsclausule).
En het gaat al zo lekker met ze :D

https://www.dailywire.com(...)ates-hits-new-record
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 8 januari 2020 @ 10:12:03 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190932628
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2020 09:55 schreef Twiitch het volgende:

[..]

CNN is een organisatie met een gigantisch wereldwijd publiek, ik denk wel meer dan enkele miljoenen. Ze zaten namelijk goed fout met hun smaadcampagne tegen een minderjarige. Zoiets wil je niet aan een rechter over laten dus ze zullen een "offer he can't refuse" gedaan hebben (met eventuele geheimhoudingsclausule).
Ja, daar heb je gelijk in.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 8 januari 2020 @ 10:13:45 #217
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190932648
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2020 09:55 schreef Twiitch het volgende:

[..]

CNN is een organisatie met een gigantisch wereldwijd publiek, ik denk wel meer dan enkele miljoenen. Ze zaten namelijk goed fout met hun smaadcampagne tegen een minderjarige
Het was helemaal geen smaad en ze hebben niets fout gedaan. Deze zogenaamde rechtszaken waren publiciteitsstunts.

Zowel de advocaten van CNN als die van dat jongetje weten ook wel dat deze zaak frivool is dus gaan ze niet verder.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 8 januari 2020 @ 10:20:25 #218
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190932714
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2020 10:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het was helemaal geen smaad en ze hebben niets fout gedaan. Deze zogenaamde rechtszaken waren publiciteitsstunts.

Zowel de advocaten van CNN als die van dat jongetje weten ook wel dat deze zaak frivool is dus gaan ze niet verder.
Onzin.
Als ze die jongen geen goed schikkingsvoorstel hebben gedaan, dan zouden ze de zaak hebben doorgezet. En deze zou ook nog eens gewonnen zijn door die jongen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 8 januari 2020 @ 10:21:59 #219
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_190932733
Slim van CNN om buiten de rechtzaal schuld te bekennen. Mooie bijkomstigheid is dat dit mooi de andere zaken tegen de fake-news kan financieren. En ik snap best dat ze wilden schikken toen de rechtzaak in de "discovery"-fase geraakte.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 8 januari 2020 @ 10:24:08 #220
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190932768
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2020 10:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]


Prima. Maar wat denk je zelf. Als CNN weet dat ze niets fout hebben gedaan. Dan gaan ze die jongen echt niet betalen hoor. Dan hadden ze wel gewacht op de uitspraak van de rechter.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 08-01-2020 11:38:48 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_190932793
quote:
6s.gif Op woensdag 8 januari 2020 10:24 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Prima. Maar wat denk je zelf. Als CNN weet dat ze niets fout hebben gedaan. Dan gaan ze die jongen echt niet betalen hoor. Dan hadden ze wel gewacht op de uitspraak van de rechter.
Vaak draait het meer om dat je niet zeker weet wie er gelijk gaat krijgen en kan het goedkoper zijn het af te kopen op deze manier.
  woensdag 8 januari 2020 @ 10:29:16 #222
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_190932824
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 10:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Vaak draait het meer om dat je niet zeker weet wie er gelijk gaat krijgen en kan het goedkoper zijn het af te kopen op deze manier.
Zegt genoeg over CNN, dat zij deze stap moeten nemen met hun advocatenteam. Dat doe je alleen wanneer je weet dat je (nagenoeg) 100% bij het foute eind zit.
  woensdag 8 januari 2020 @ 10:32:44 #223
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190932859
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2020 10:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het was helemaal geen smaad en ze hebben niets fout gedaan. Deze zogenaamde rechtszaken waren publiciteitsstunts.
Nee hoor, helemaaaaaaaaaal niets fout gedaan. :')

Er is nota bene een video waaruit blijkt dat ze héél veel dingen fout hebben gedaan, omdat die jongen - en zijn klasgenoten - zo'n beetje de enige partij was in het hele verhaal die NIET deed aan intimidatie en racistische tactieken.

Maargoed, de waarheid past natuurlijk niet in de koortsachtige anti-Trump bubbel van Fir3fly.
pi_190932864
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 10:29 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zegt genoeg over CNN, dat zij deze stap moeten nemen met hun advocatenteam. Dat doe je alleen wanneer je weet dat je (nagenoeg) 100% bij het foute eind zit.
Dan moet je je toch wat meer verdiepen in hoe dat er aan toe gaat in Amerika.
Het valt gewoonweg niet op die manier te bepalen.

Beide kanten kijken er op juridische manier naar, die jongen heeft niets te verliezen die staat toch al voor lul met z'n vermeende racisme tegen de notabene oorspronkelijke bewoners van dat land.. die nog steeds als semi-gevangenen in reservaten wonen trouwens maar enfin dat is een verhaal apart.

Maar CNN heeft sneller, meer te verliezen vanwege het overwegend Christelijk Amerika en vaak ook rechters die alles behalve onpartijdig uitspraak doen.

Het is in dat opzicht nou eenmaal een derdewereldland, waar kinderen en zelfs peuters zonder vertegenwoordiging voor de rechter kunnen verschijnen want illegaal stempeltje, federaal recht dus geen recht op bijstand en meer van zulk soort krankzinnigheden.

Ik zou ook settlen en verder gaan.
  woensdag 8 januari 2020 @ 10:40:29 #225
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_190932953
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 10:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dan moet je je toch wat meer verdiepen in hoe dat er aan toe gaat in Amerika.
Het valt gewoonweg niet op die manier te bepalen.

Beide kanten kijken er op juridische manier naar, die jongen heeft niets te verliezen die staat toch al voor lul met z'n vermeende racisme tegen de notabene oorspronkelijke bewoners van dat land.. die nog steeds als semi-gevangenen in reservaten wonen trouwens maar enfin dat is een verhaal apart.

Maar CNN heeft sneller, meer te verliezen vanwege het overwegend Christelijk Amerika en vaak ook rechters die alles behalve onpartijdig uitspraak doen.

Het is in dat opzicht nou eenmaal een derdewereldland, waar kinderen en zelfs peuters zonder vertegenwoordiging voor de rechter kunnen verschijnen want illegaal stempeltje, federaal recht dus geen recht op bijstand en meer van zulk soort krankzinnigheden.

Ik zou ook settlen en verder gaan.
Maar we horen toch ook steeds dat je in de VS gerechtigheid kan kopen? CNN heeft de middelen, Sandman niet. En CNN heeft alleen meer te verliezen in de rechtzaak omdat zij het gewoon bij het foute eind hebben. Het schikken is voor hen de juiste en logische keuze om die reden, en niet vanwege mogelijke juridische waanzin, want ze hebben geen poot om op te staan.

En je weet dat partijdige rechters beide kanten uitgaan he? Je kan zo maar een corrupte Obama-rechter treffen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')