abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 februari 2019 @ 09:16:48 #1
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_185119639
Ik heb nu al iets van 8 maanden geen relatie meer, er zijn ook geen vrouwen met wie ik een soort van klik heb waarvan ik denk , met jou wil ik het wel proberen.
Af en toe regel ik een meisje met het uitgaan en vind dat allemaal wel leuk en aardig ,maar vind het ergens toch wel heel erg jammer dat ik geen vaste vriendin meer heb, ik hou helemaal niet zo van uitgaan en nu is het weer vaste prik om eens in de 1-2 weken te gaan stappen ,daar dan weer met een meisje te zoenen en misschien seks te hebben ,maar dat is eigenlijk mijn ding helemaal niet, ik vond het veel leuker om gewoon een vaste vriendin te hebben , zaterdagavond Netflix te kijken en daarna gezellig samen naar bed te gaan, of in het weekend met zn twee een flesje wijn open te trekken en te luisteren naar muziek en te praten.

Voor de rest gaat het wel lekker in Mn leven nu , ik heb een hogere functie gekregen op werk en ik heb in november een sport gevonden die ik veel beoefen en erg leuk vind, mijn trainingen vind ik ook echt het hoogtepunt van Mn week nu ,het is niet dat ik wanhopig op zoek ben maar al met al mis ik het “relatie hebben” wel een beetje moet ik toegeven

Het voelt ook best raar om dit met mijn 21 jaar jong nu al te hebben, ben ik de enige die hier last van heeft of komt dit vaker voor?
pi_185119750
Jij bent precies een kopie van mijzelf toen ik 21 was, dat idee krijg ik elke keer bij je posts :')

Maargoed, het is i.i.g. dus herkenbaar. Had precies hetzelfde op jouw leeftijd, maar achteraf (nu 29) blij dat die relatie toen over is gegaan, waardoor ik min of meer wel gedwongen werd om weer vaker vrienden / uitgaansleven op te zoeken.

Als die relatie stand had gehouden, waren mijn jonge jaren indd verloren gegaan aan netflixen, bankhangen met vriendin. Dat kan je hele leven nog joh.
  woensdag 20 februari 2019 @ 09:25:49 #3
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_185119754
Jiggy mag nu ook de bovenste vakken vullen, wat een baas. _O_
  woensdag 20 februari 2019 @ 09:34:30 #4
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_185119888
quote:
7s.gif Op woensdag 20 februari 2019 09:25 schreef Nobu het volgende:
Jiggy mag nu ook de bovenste vakken vullen, wat een baas. _O_
_O- :')
  woensdag 20 februari 2019 @ 09:49:50 #5
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_185120136
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 09:25 schreef DesertGlory het volgende:
Jij bent precies een kopie van mijzelf toen ik 21 was, dat idee krijg ik elke keer bij je posts :')

Maargoed, het is i.i.g. dus herkenbaar. Had precies hetzelfde op jouw leeftijd, maar achteraf (nu 29) blij dat die relatie toen over is gegaan, waardoor ik min of meer wel gedwongen werd om weer vaker vrienden / uitgaansleven op te zoeken.

Als die relatie stand had gehouden, waren mijn jonge jaren indd verloren gegaan aan netflixen, bankhangen met vriendin. Dat kan je hele leven nog joh.
ik hoop dat in de lange termijn ook voor mij zo uitpakt , het rondsletten ben ik wel zat eigenlijk :')
pi_185120328
Heel herkenbaar.

Vooral als je dan door de stad loopt en je allemaal van die stelletjes hand in hand ziet lopen, of wanneer je dan uiteten gaat. Dan mis ik het ook steeds.

Maar ik denk dat dat wel goed komt ;)
  woensdag 20 februari 2019 @ 10:22:13 #7
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185120726
Zoiets komt vanzelf. Nu kan het zijn - en dat baseer ik puur om de toon van je posts van de afgelopen maanden - dat je af en toe wat wanhopig overkomt. Te graag wil. Niet vervelend bedoeld overigens. Maar ik begrijp je gevoelens wel. En het lijkt dan ook echt jaren te duren voordat je iemand anders vindt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185121049
Iemand missen die betekenis en een speciale plek heeft in je leven is heel normaal ts.
  woensdag 20 februari 2019 @ 12:02:50 #9
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_185123101
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 10:40 schreef loni55 het volgende:
Iemand missen die betekenis en een speciale plek heeft in je leven is heel normaal ts.
klopt, voel me alleen n nicht dat ik er nog steeds niet 100% overheen terwijl zei alweer mega happy is met dr nieuwe lover en op vakantie gaat leuke dingen doet als een net verliefd koppel en ik maar n beetje onenightstands heb puur om te kijken hoe je in de markt ligt :')
pi_185123147
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 12:02 schreef jigggy het volgende:

[..]

klopt, voel me alleen n nicht dat ik er nog steeds niet 100% overheen terwijl zei alweer mega happy is met dr nieuwe lover en op vakantie gaat leuke dingen doet als een net verliefd koppel en ik maar n beetje onenightstands heb puur om te kijken hoe je in de markt ligt :')
Dat gevoel is terecht. Beseffen en erkenning is het begin, mijn vriend.
  woensdag 20 februari 2019 @ 12:21:34 #11
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_185123510
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 12:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dat gevoel is terecht. Beseffen en erkenning is het begin, mijn vriend.
O+
  Spellchecker woensdag 20 februari 2019 @ 12:23:47 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_185123545
Je bent nog hartstikke jong.

Wie weet kom je binnenkort een leuk meisje tegen in de sportschool ^O^
pi_185123594
jee wat vervelend kopop hoor lieve jiggy je heb nog zoveel te doen in het leven
  woensdag 20 februari 2019 @ 13:09:04 #14
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_185124399
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 12:23 schreef maily het volgende:
Je bent nog hartstikke jong.

Wie weet kom je binnenkort een leuk meisje tegen in de sportschool ^O^
tijd zal het leren O+
  woensdag 20 februari 2019 @ 14:11:37 #15
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_185125480
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 12:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dat gevoel is terecht. Beseffen en erkenning is het begin, mijn vriend.
vind het alleen zo zwak van mezelf, ben ik nu de pussy die niet doorgaat of is haar verwerkingsproces niet normaal, want zei zit nu lekker in Parijs met dr lover
pi_185126278
Ja, als je nu niemand tegenkomt met wie het genoeg klikt is dat maar zo. Wees in ieder geval zo verstandig om niet per sé een relatie te willen, want dan zit je snel genoeg in een relatie met iemand waar je eigenlijk helemaal niet zo vrolijk van wordt.
pi_185126394
Ik ben zo ook geweest.. niet zo kortgeleden. Minus de ons’jes.

Ik denk gewoon dat het is, dat als je weet hoe fijn het kan zijn om iemand te hebben om die passie mee te beleven, je ei kwijt te kunnen, te kunnen genieten dat het lastig is om daar zonder te leven.

Pas wanneer je echt over haar heen bent en stopt met wanhopig meisjes ‘aan te halen’ dat je dan iemand tegenkomt die het waard is..

Zo ging het in iedergeval wel bij mij. Pas dan kan je weer die klik vinden en ben je eventueel klaar voor iets nieuws.
-
pi_185126676
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 09:25 schreef DesertGlory het volgende:
Jij bent precies een kopie van mijzelf toen ik 21 was, dat idee krijg ik elke keer bij je posts :')

Maargoed, het is i.i.g. dus herkenbaar. Had precies hetzelfde op jouw leeftijd, maar achteraf (nu 29) blij dat die relatie toen over is gegaan, waardoor ik min of meer wel gedwongen werd om weer vaker vrienden / uitgaansleven op te zoeken.

Als die relatie stand had gehouden, waren mijn jonge jaren indd verloren gegaan aan netflixen, bankhangen met vriendin. Dat kan je hele leven nog joh.
Maar het kan toch beide: een relatie hebben én uitgaan met vrienden?
  woensdag 20 februari 2019 @ 15:41:46 #19
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185127066
Je bent niet de enige hoor. Heb nog nooit een lange relatie gehad, al heb ik er wel de leeftijd voor haha.
Aantal jaar terug ben ik een jaar samen geweest met mijn ex, maar dat was alles behalve een gezonde relatie. Eerst had ik tijd nodig om het te verwerken, daarna vond ik het vrijgezellenleventje wel prima, maar nu mis ik het heel erg om een relatie te hebben. Mijn beste vriendin heeft een vriend, en bijna iedereen waar ik mee om ga heeft iemand. Soms voel ik mij dan super alleen. Ik ben iemand die dan gaat denken dat het aan mij ligt. Waarom ben ik al zo lang single, wat doe ik fout?
Maar zoals ik al lees ben je echt niet de enige.
Het op zoek gaan naar een relatie werkt ook niet, is mijn ervaring. Er komt vanzelf iemand op je pad. Maar ik snap je wel, elke avond alleen naar bed gaan is niet leuk.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185128201
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 14:11 schreef jigggy het volgende:

[..]

vind het alleen zo zwak van mezelf, ben ik nu de pussy die niet doorgaat of is haar verwerkingsproces niet normaal, want zei zit nu lekker in Parijs met dr lover
Je wint er ook niets mee om naar anderen te kijken, de echte winst behaal je zelf.
  woensdag 20 februari 2019 @ 16:46:44 #21
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_185128286
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 16:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Je wint er ook niets mee om naar anderen te kijken, de echte winst behaal je zelf.
klopt helemaal, het voelt alleen een beetje zuur om zo makkelijk “vervangen” te worden door iemand waarmee je zo lang samen bent geweest, t is niet dat ik der terugwil maar ergens mis ik wel Mn maatje bij wie ik mezelf was zoals ik dat bij vrijwel niemand was
pi_185129029
Weet je wat ik altijd zo prachtig vind? Dat je weer alleen maar loopt te reageren op mensen die je aanspreken op het feit dat je nog veel te geobsedeerd bezig bent met je ex en vervolgens ga je lopen janken.

Het lijkt me duidelijk dat zij 0% interesse in jou heeft, dus je moet het eens laten gaan. Ja, ze heeft je vervangen, maar als je denkt dat dat liefde was..

Als zij hetzelfde voor jou voelde als jij voor haar, dan ging dat niet zo makkelijk. ;)

Je bent nog zo jong dus stop met je tijd verspillen. :Z
-
  woensdag 20 februari 2019 @ 17:50:18 #23
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_185129525
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:30 schreef Anneloos het volgende:
Weet je wat ik altijd zo prachtig vind? Dat je weer alleen maar loopt te reageren op mensen die je aanspreken op het feit dat je nog veel te geobsedeerd bezig bent met je ex en vervolgens ga je lopen janken.

Het lijkt me duidelijk dat zij 0% interesse in jou heeft, dus je moet het eens laten gaan. Ja, ze heeft je vervangen, maar als je denkt dat dat liefde was..

Als zij hetzelfde voor jou voelde als jij voor haar, dan ging dat niet zo makkelijk. ;)

Je bent nog zo jong dus stop met je tijd verspillen. :Z
ik hoef haar niet terug , t is meer de manier waarop ,gelukkig heb ik t enkel op fok! En met Mn beste vrienden over haar voor de rest hoort heel de wereld er niks meer van :7
pi_185132047
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 09:16 schreef jigggy het volgende:
Ik heb nu al iets van 8 maanden geen relatie meer, er zijn ook geen vrouwen met wie ik een soort van klik heb waarvan ik denk , met jou wil ik het wel proberen.
Af en toe regel ik een meisje met het uitgaan en vind dat allemaal wel leuk en aardig ,maar vind het ergens toch wel heel erg jammer dat ik geen vaste vriendin meer heb, ik hou helemaal niet zo van uitgaan en nu is het weer vaste prik om eens in de 1-2 weken te gaan stappen ,daar dan weer met een meisje te zoenen en misschien seks te hebben ,maar dat is eigenlijk mijn ding helemaal niet, ik vond het veel leuker om gewoon een vaste vriendin te hebben , zaterdagavond Netflix te kijken en daarna gezellig samen naar bed te gaan, of in het weekend met zn twee een flesje wijn open te trekken en te luisteren naar muziek en te praten.

Voor de rest gaat het wel lekker in Mn leven nu , ik heb een hogere functie gekregen op werk en ik heb in november een sport gevonden die ik veel beoefen en erg leuk vind, mijn trainingen vind ik ook echt het hoogtepunt van Mn week nu ,het is niet dat ik wanhopig op zoek ben maar al met al mis ik het “relatie hebben” wel een beetje moet ik toegeven

Het voelt ook best raar om dit met mijn 21 jaar jong nu al te hebben, ben ik de enige die hier last van heeft of komt dit vaker voor?
Jigggy mi boy, niet getreurd man, komt goed. Je bent 21 jaar en je komt wel iemand tegen. Ik ben 31 en heb sinds mijn 25e geen vriendin meer gehad, ligt voor een deel ook aan mij. Ik mis het wel maar ik heb er vrede mee dat ik nu ouder ben en ook niet meer in de picture sta. Zo gaan sommige dingens des levens.
  woensdag 20 februari 2019 @ 21:41:34 #25
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_185135204
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:01 schreef stokj het volgende:

[..]

Jigggy mi boy, niet getreurd man, komt goed. Je bent 21 jaar en je komt wel iemand tegen. Ik ben 31 en heb sinds mijn 25e geen vriendin meer gehad, ligt voor een deel ook aan mij. Ik mis het wel maar ik heb er vrede mee dat ik nu ouder ben en ook niet meer in de picture sta. Zo gaan sommige dingens des levens.
O+ love bro
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')