Dat ik 2 dingen besteld heb en er maar 1 gekregen heb.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel wat bedoelt de hele satz?
oke,a möbel?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat ik 2 dingen besteld heb en er maar 1 gekregen heb.
Vertaal jij me tegenwoordig ?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:11 schreef sacha het volgende:
[..]
of je achter onze rug om stiekem met Gb in een Whatsapp groepje zit
Ik ben alleen en dat is ook raar.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu zijn in brasil 5 mannen eliminiert ,zijn nu in huis 8 vrouwen en 3 mannen dat is rar
meld je aanquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben alleen en dat is ook raar.
ben ik ookquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks voor mij, ben graag even alleen.quote:
Jij hebt je katten nog. Ik daarentegen ben eckt heulemaal alle...... HUUUUUUUUUUU!quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
de mann wat vannacht eliminiert worde heeft met zijn bruder bestality met dieren gemakt de polizei ermitteltquote:
Plus ik kwam er zojuist achter dat een gitaar van Baardaap nog hier staat, die zal ie eind van de week dan wel weer op komen halen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij hebt je katten nog. Ik daarentegen ben eckt heulemaal alle...... HUUUUUUUUUUU!
Die scharrelkip hier is ook niet mis hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mann wat vannacht eliminiert worde heeft met zijn bruder bestality met dieren gemakt de polizei ermittelt
Willen wij dat weten?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mann wat vannacht eliminiert worde heeft met zijn bruder bestality met dieren gemakt de polizei ermittelt
quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die scharrelkip hier is ook niet mis hoor.
scharrelkip?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die scharrelkip hier is ook niet mis hoor.
Maar ik had een postbezorger aan de deur. Há!quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Plus ik kwam er zojuist achter dat een gitaar van Baardaap nog hier staat, die zal ie eind van de week dan wel weer op komen halen.
Free range chicken.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Free range chicken.
Die mag je in alle gaten nemen dus.
man man zo wat doet man nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Free range chicken.
Die mag je in alle gaten nemen dus.
Ach het duurt maar even. En het beestje houdt er echt geen trauma aan over, want vlak voor die lui klaarkomen draaien ze de nek van de kip om voor ultiem orgasme door de stuiptrekkingen van de kip.quote:
Stelletje weirdos al die gasten die in die programmas zittenquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
Heeft ie geen reserve?quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Plus ik kwam er zojuist achter dat een gitaar van Baardaap nog hier staat, die zal ie eind van de week dan wel weer op komen halen.
Hier in de sc.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zie vaker eieren dan kippen, heb geen idee wanneer ik voor het laatst een levende kip zag.
Daarom, geef ze een podium door er naar te kijken, ik doe daar niet aan mee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Stelletje weirdos al die gasten die in die programmas zitten
Hij heeft er wel meer dan 1 hoor.quote:
Denk ook niet dat het publiek op jou zit te wachtenquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, geef ze een podium door er naar te kijken, ik doe daar niet aan mee.
Er was zo'n muppet die zijn lusten op een paard wilde botvieren. Paardje dacht er anders over en schopte hem dood.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, geef ze een podium door er naar te kijken, ik doe daar niet aan mee.
Nooit gehoord at je niet zomaar achter een paard moet gaan staanquote:Op woensdag 20 februari 2019 12:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er was zo'n muppet die zijn lusten op een paard wilde botvieren. Paardje dacht er anders over en schopte hem dood.
Dat was in dit geval mazzel. Gek zijn ze.quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit gehoord at je niet zomaar achter een paard moet gaan staan
weer 1 minder ...quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was in dit geval mazzel. Gek zijn ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mo_Muffin op 20-02-2019 13:04:38 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |