abonnement Unibet Coolblue
pi_185115769
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:44 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Op Chipendales wordt ook zogenaamd gekotst. Plaats eens een foto van ze op facebook en alle dames van jong tot oud gaan los.
Mijn vrouw niet. Die vindt ze goor.
pi_185115799
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:43 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Het toont aan dat vrouwen zulke badboy spanning sexueel wel aantrekkelijk vinden.
Je begaat een denkfout doordat je voorbeelden ten onrechte als absolute, naar iedereen te vertalen waarheid beschouwt. Sommige badboys worden aantrekkelijk gevonden door sommige vrouwen, maar niet alle badboys worden aantrekkelijk gevonden door alle vrouwen.
pi_185115812
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik probeer het me voor te stellen en ik kom een heel eind, maar die stap van 'ik wil zo graag een vriendin' naar 'ik haat vrouwen', die kan ik echt niet maken.
Michael jackson: too high too get over too low to get under. Stuck in the middle and the pain is thunder.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 22:47:46 #79
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185115825
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:25 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Nee, ts vroeg wanneer de afgunst naar vrouwen inslaat. Ik vroeg aan hem wanneer het bij hem zou inslaan.
Waarom zou dat moeten inslaan? Met die houding (toegeven aan gevoelens van afgunst) hou je het gebrek aan sjans sowieso in stand.

Of anderen het makkelijker hebben boeit me werkelijk geen zak, ik kijk naar en ga liever voor mijn eigen geluk.
pi_185115858
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:47 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Michael jackson: too high too get over too low to get under. Stuck in the middle and the pain is thunder.
Die snap ik niet.
pi_185115891
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Je begaat een denkfout doordat je voorbeelden ten onrechte als absolute, naar iedereen te vertalen waarheid beschouwt. Sommige badboys worden aantrekkelijk gevonden door sommige vrouwen, maar niet alle badboys worden aantrekkelijk gevonden door alle vrouwen.
Hoe weet je zo zeker dat dat een denkfout is. Het is net als jaren geleden de mannen hier zeiden dat ze niets van breezah-sletjes wilden. Zogenaamd te min kwa innerlijk. Als een meisje aantrekkelijk is maakt het ons mannen nog wat uit hoe introvert extravert klein lang onzeker ze is? Waarom zou dit voor vrouwen anders zijn.

Fffuck.. een aantrekkelijke meid is naar de wensen van ALLE mannen te vertalen. Zelfs gays.
pi_185115922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

doet hij ook niet. De smaak van vrouwen interesseert hem geen ruk. Hij bepaalt waar vrouwen op vallen en hij zoekt bewijs dat hij gelijk heeft. Als je goed zoekt kun je voor werkelijk alles wat bewijs vinden.
Ja, precies. Hij gebruikt voorbeelden die niet op iedereen betrekking kunnen hebben (immers, smaak is zeer subjectief) om aan te tonen dat de oorzaak dus elders ligt. Dat is geen solide bewijs.
pi_185115925
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:49 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Hoe weet je zo zeker dat dat een denkfout is. Het is net als jaren geleden de mannen hier zeiden dat ze niets van breezah-sletjes willen. Zogenaamd te min kwa innerlijk. Als een meisje aantrekkelijk is maakt het ons mannen nog wat uit hoe introvert extravert klein lang onzeker ze is? Waarom zou dit voor vrouwen anders zijn.
Dit is een grap toch?

Als je met een bloedmooie vrouw een relatie krijgt, maar je kunt er geen zinnig woord mee wisselen, dan is de lol er heel snel af hoor. Been there, done that.
pi_185115961
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit is een grap toch?

Als je met een bloedmooie vrouw een relatie krijgt, maar je kunt er geen zinnig woord mee wisselen, dan is de lol er heel snel af hoor. Been there, done that.
Denk jij dat vrouwen alleen lange relaties willen. Waar haal je dat vandaan?
  dinsdag 19 februari 2019 @ 22:53:04 #85
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185115974
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:49 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Hoe weet je zo zeker dat dat een denkfout is. Het is net als jaren geleden de mannen hier zeiden dat ze niets van breezah-sletjes willen. Zogenaamd te min kwa innerlijk. [b]Als een meisje aantrekkelijk is maakt het ons mannen nog wat uit hoe introvert extravert klein lang onzeker ze is?[b/] Waarom zou dit voor vrouwen anders zijn.
Dat is puur gelul.
pi_185116001
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ja, precies. Hij gebruikt voorbeelden die niet op iedereen betrekking kunnen hebben (immers, smaak is zeer subjectief) om aan te tonen dat de oorzaak dus elders ligt. Dat is geen solide bewijs.
Een voorbeeld is om fake accounts op datingapps te maken met knappe mannelijke modellen. Eens zien hoever de smaken van vrouwen van elkaar verschillen.

Een Chad met bril is opeens een zogenaamde nerd. "ziejewel ik val op andere mannen hihihi"
  dinsdag 19 februari 2019 @ 22:54:04 #87
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185116008
Ik kan wel begrijpen dat er een zekere afkeer groeit.
Als je zo naar iets verlangt en steeds tegen een muur aanloopt doet dat pijn. Als iets maar lang genoeg voldoende pijn doet kan er een afkeer groeien.

Het is alleen wel een nare neerwaartse spiraal. Hoe groter de afkeer, hoe minder kans dat dat verlangen vervult wordt. Op ten duur ontstaat door de afkeer afwijzing wat de afkeer enkel versterkt.

Je ziet helaas vaak dat de incels (niet elke eeuwige maagd is een incel trouwens) in hun meer kwetsbare puberteit een aantal best heel nare ervaringen hadden. Vaak echt wel geridiculiseerd zijn of erger door tienermeiden. Dat vaak in combi met een verder onstabiele jeugd/thuishaven.

Het zijn meestal mensen die door omstandigheden sociaal niet heel handig zijn (alhoewel ze het goed bedoelen (bedoelde), daarom die verwijzing naar 'niceguy') wat zowel in de kindertijd als de puberteit tot weinig aansluiting en zelfs pesterijen heeft geleid (niet hun schuld, dat bedoel ik er zeer zeker niet mee).
En zeker in de puberteit kunnen meiden best nasty zijn soms, zeker tegenover die 'buitenstaander' die zijn stoute schoenen aan heeft getrokken om wat aan zijn situatie te veranderen. Dat komt dan hard aan.

Hun 'haat' richt zich niet alleen naar vrouwen. Maar ook naar andere mannen. Chad, cuck, normie, het heeft vrijwel allemaal een negatieve context. Goede (vriendschaps) relatie's met andere mannen hebben ze meestal ook niet.
Ook zijn ze niet mild voor zichzelf, het hele 'ik ben niet goed genoeg' overheerst alles.

Het is op ten duur een slang geworden die in zijn eigen staart bijt. Waar alles ingesteld is op het bevestigen van het 'ik ben niet goed genoeg' patroon. De afkeer is daar deel van.

Ik zou dan ook, zeker jonge, incels aanraden om hulp te zoeken om het 'ik ben toch niet goed genoeg' patroon te doorbreken.
Dat lost echt niet zomaar het relatie probleem op, maar maakt het leven wel beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 19-02-2019 23:02:25 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185116011
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:49 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

Hoe weet je zo zeker dat dat een denkfout is. Het is net als jaren geleden de mannen hier zeiden dat ze niets van breezah-sletjes willen. Zogenaamd te min kwa innerlijk. Als een meisje aantrekkelijk is maakt het ons mannen nog wat uit hoe introvert extravert klein lang onzeker ze is? Waarom zou dit voor vrouwen anders zijn.
vrouwEN. Daar ga je weer. Ik weet het zeker omdat het feit dat hier al verschillen vrouwen hebben gereageerd die dezelfde reactie hadden moeten plaatsen over wat ze aantrekkelijk vonden als ze qua innerlijk klonen waren geweest. Maar de reacties waren anders. Dus vrouwen zijn geen klonen van elkaar en je generaliseert, LETS FACE IT
❣ °ş¤,¸🖤 ♡ş💕♡💚,ĝ¤°ş¤💛♡`°ş¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_185116016
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:49 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Hoe weet je zo zeker dat dat een denkfout is. Het is net als jaren geleden de mannen hier zeiden dat ze niets van breezah-sletjes wilden. Zogenaamd te min kwa innerlijk. Als een meisje aantrekkelijk is maakt het ons mannen nog wat uit hoe introvert extravert klein lang onzeker ze is? Waarom zou dit voor vrouwen anders zijn.
Ha, je maakt nu precies dezelfde denkfout nogmaals. Hoezo kom jij erbij dat voor "ons mannen" het innerlijk per definitie niet zo belangrijk is? Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die het voornamelijk om het verpakkinkje gaat, maar vaak zal het om het totaalpakket gaan.

Aantrekkingskracht zit niet in steen gebeiteld.
pi_185116026
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:52 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Denk jij dat vrouwen alleen lange relaties willen. Waar haal je dat vandaan?
Dat zal per man/vrouw verschillen. Ik zeg alleen dat ik ooit eens een heel mooie vriendin had waar geen woord mee te wisselen was en dat het daarom niet lang geduurd heeft.

Zelf ben ik toevallig dan weer wel van de lange relaties, dus dan is het vrij essentieel dat je elkaar begrijpt.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 22:56:29 #91
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_185116063
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:03 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Stel jij werd in het verleden twee of drie keer afgewezen.
:')

Serious? Komt dat gejammer van je van 2 of 3 afwijzingen? Damn je moet nog veel leren...
Okee, ik ben een ouwe geit, maar heb denk ik een stuk of 40 keer wel nay te horen gekregen, staat tegenover dat de yay's uiteindelijk ruimschoots hebben gewonnen, maar als ik na 3 keer was afgehaakt dan was dat never nooit gebeurd....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_185116070
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat er een zekere afkeer groeit.
Als je zo naar iets verlangt en steeds tegen een muur aanloopt doet dat pijn. Als iets maar lang genoeg voldoende pijn doet kan er een afkeer groeien.

Het is alleen wel een nare neerwaartse spiraal. Hoe groter de afkeer, hoe minder kans dat dat verlangen vervult wordt. Op ten duur ontstaat door de afkeer afwijzing wat de afkeer enkel versterkt.

Je ziet helaas vaak dat de incels (niet elke eeuwige maagd is een incel trouwens) in hun meer kwetsbare puberteit een aantal best heel nare ervaringen hadden. Vaak echt wel geridiculiseerd zijn of erger door tienermeiden. Dat vaak in combi met een verder onstabiele jeugd/thuishaven.

Het zijn meestal mensen die door omstandigheden sociaal niet heel handig zijn (alhoewel ze het goed bedoelen (bedoelde), daarom die verwijzing naar 'niceguy') wat zowel in de kindertijd als de puberteit tot weinig aansluiting en zelfs pesterijen heeft geleid (niet hun schuld, dat bedoel ik er zeer zeker niet mee).
En zeker in de puberteit kunnen meiden best nasty zijn soms, zeker tegenover die 'buitenstaander' die zijn stoute schoenen aan heeft getrokken om wat aan zijn situatie te veranderen. Dat komt dan hard aan.

Hun 'haat' richt zich niet alleen naar vrouwen. Maar ook naar andere mannen. Chad, cuck, normie, het heeft vrijwel allemaal een negatieve context. Goede (vriendschaps) relatie's met andere mannen hebben ze meestal ook niet.
Ook zijn ze niet mild voor zichzelf, het hele 'ik ben niet goed genoeg' overheerst alles.

Het is op ten duur een slang geworden die in zijn eigen staart bijt. Waar alles ingesteld is op het bevestigen van het 'ik ben niet goed genoeg' patroon. De afkeer is daar deel van.

Ik zou dan ook, zeker jonge' incels aanraden om hulp te zoeken om het 'ik ben toch niet goed genoeg' patroon te doorbreken.
Dat lost echt niet zomaar het relatie probleem op, maar maakt het leven wel beter.
Jij kan geen middag zonder sex. Wat zou jij doen. Wel afgeven op mannen die (biologisch gezien toch al elk moment van de dag aan sex en intimiteit denken) zich al zo lang hebben moeten inhouden. Zou jij dit kunnen.
pi_185116079
Ok Schenk, je bent lelijk omdat je een Chinees bent en net alle alle 1 miljard Chinezen ben je daarom gedoemd maagd te blijven. O~)
pi_185116105
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:57 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ok Schenk, je bent lelijk omdat je een Chinees bent en net alle alle 1 miljard Chinezen ben je daarom gedoemd maagd te blijven. O~)
In China trouwen Chinese vrouwen alleen met mannen die rijk zijn en status hebben. Om de lust doen zij dit niet. Ze willen maar al te graag naar het Westen komen en met een Westerse man een relatie hebben.
pi_185116124
quote:
Domheid is ook niet aantrekkelijk.
pi_185116128
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:57 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ok Schenk, je bent lelijk omdat je een Chinees bent en net alle alle 1 miljard Chinezen ben je daarom gedoemd maagd te blijven. O~)
Wacht, zijn fysieke probleem is dat hij een Chinees is? That's it?
  dinsdag 19 februari 2019 @ 23:00:50 #97
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185116168
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:56 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Jij kan geen middag zonder sex. Wat zou jij doen. Wel afgeven op mannen die (biologisch gezien toch al elk moment van de dag aan sex en intimiteit denken) zich al zo lang hebben moeten inhouden. Zou jij dit kunnen.
Krijg je een post met begrip er in, ga je alsnog jijbakken.

Er valt gewoon niet met je te praten.
pi_185116171
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat zal per man/vrouw verschillen. Ik zeg alleen dat ik ooit eens een heel mooie vriendin had waar geen woord mee te wisselen was en dat het daarom niet lang geduurd heeft.

Zelf ben ik toevallig dan weer wel van de lange relaties, dus dan is het vrij essentieel dat je elkaar begrijpt.
Oh en nu zal dat per man vrouw verschilen. Het is heel simpel. Hoe sta jij hierin. Hoe staan mannen in het algemeen hierin. Niet zo ingewikkeld. En dat is het voor vrouwen ook niet. Vaak lijkt het alsof juist de incel vrouwen het beste begrijpen.
pi_185116176
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Wacht, zijn fysieke probleem is dat hij een Chinees is? That's it?
Ja, hij is verder doodnormaal.
pi_185116189
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:58 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

In China trouwen Chinese vrouwen alleen met mannen die rijk zijn en status hebben. Om de lust doen zij dit niet. Ze willen maar al te graag naar het Westen komen en met een Westerse man een relatie hebben.
Ja, alle vrouwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')