Er zijn mensen en die vinden kinderen erg leuk. Dagelijks gaan er 11,000 dat is elf duizend van deze 'leuke' kinderen dood van de honger (volgens statistieken van de VN). En wat doen deze ware kindervrienden, ze maken er gewoon nog een paar kinderen bij! Alsof er nog niet genoeg liggen te kreperen!. En dit alles doen ze, volgens eigen zeggen, omdat ze kinderen zo leuk vinden.
Per jaar worden er ongeveer 200,000 kinderen geboren in nederland alleen (bron: cbs). Elk jaar zijn er dus tweehonderd-duizend paar kindervrienden die zoveel van kinderen houden dat ze het nodig vinden er nog een op de wereld te zetten terwijl er elf duizend per dag sterven van de honger.
En dat terwijl het helemaal niet nodig is om meer kinderen te maken, er zijn er al genoeg, de bevolking groeit continue, er zijn er zelfs zoveel dat we ze niet eens allemaal van voedsel kunnen voorzien. Met dat geld wat je aan dat ene kind uitgeeft aan speelgoed en McDonalds voer had je 10 andere kunnen redden van de dood, maar nee, 'we' willen een 'eigen' kind, dan maar 10 anderen dood.
Zoals misschien bekend heb ik het niet zo op kinderen, maar dit gaat zelfs mij te ver.
Mensen die nu nog een kind 'nemen' .. ik walg van jullie.
P.S. Verzoek aan de moderators om alle niet eensgezinde reacties weg te editen, dit gebeurt namelijk in "jippie ik ben weer zwanger" topics ook.
Moet iedereen die een kindje wenst een kindje uit verwegistan ophalen ?
Weet je wel wat DAT met zich meebrengt voor ellende ?
Alle procedures wel eens bekeken ?
En teveel kinderen ?
Nee hoor volgens mij niet.. kijk eens om je heen... mallie !
edit : Ik ben zwanger van mijn tweede
[Dit bericht is gewijzigd door Mirage op 04-01-2003 20:46]
quote:LEES mijn post, in plaats van 1 kind te voeden in NL kan je ook 10 kinderen (of misschien wel meer) voeden ergens anders op de wereld.
Op zaterdag 4 januari 2003 20:43 schreef ThE_ED het volgende:
Wij in Nederland kunnen onze kinderen anders behoorlijk voeden over het algemeen...
quote:Leer jij dan ook even lezen voordat je gaat lopen janken?
Op zaterdag 4 januari 2003 20:42 schreef Aaargh! het volgende:P.S. Verzoek aan de moderators om alle niet eensgezinde reacties weg te editen, dit gebeurt namelijk in "jippie ik ben weer zwanger" topics ook.
quote:Laatst een artikeltje gelezen in de intermediair over Nederlandse kinderen. Voor zover ik me de conclusies kon herinneren:
Op zaterdag 4 januari 2003 20:43 schreef ThE_ED het volgende:
Wij in Nederland kunnen onze kinderen anders behoorlijk voeden over het algemeen...
En zo waren er nog een paar van dat soort stellingen....
quote:wat heeft dat met eten/ verhongeren te maken ?
Op zaterdag 4 januari 2003 20:46 schreef jant het volgende:[..]
Laatst een artikeltje gelezen in de intermediair over Nederlandse kinderen. Voor zover ik me de conclusies kon herinneren:
* Nederlandse kinderen zijn zo'n beetje de luidruchtigste van Europa
* Nederlandse kinders zijn de brutaalste van Europa
* Hebben slecht gevoel voor normen en waardenEn zo waren er nog een paar van dat soort stellingen....
quote:Dus ons voedsel daarheen verschepen, alleen omdat mensen daar die hun kinderen niet kunnen voeden kinderen "nemen", tewijl wij die onze kinderen wel kunnen voeden ze dan niet meer mogen krijgen... Lijkt mij logistiek onveranwoord. (Ja, als je shallow topics maakt krijg je ook rechtlijnige antwoorden...)
Op zaterdag 4 januari 2003 20:45 schreef Aaargh! het volgende:[..]
LEES mijn post, in plaats van 1 kind te voeden in NL kan je ook 10 kinderen (of misschien wel meer) voeden ergens anders op de wereld.
quote:horen felicitatietopics niet in GC..??
Op zaterdag 4 januari 2003 20:45 schreef shmoopy het volgende:
dit was een felicitatie-topic.
quote:Ik heb het niet over opvoeden... maar over voeden
Laatst een artikeltje gelezen in de intermediair over Nederlandse kinderen. Voor zover ik me de conclusies kon herinneren:
* Hebben slecht gevoel voor normen en waardenEn zo waren er nog een paar van dat soort stellingen....
quote:Er staat voeren he, niet opvoeden, want daar schort het nogal behoorlijk aan volgens de punten die je noemt en die blijken in het dagelijks leven (helaas) ook maar al te waar.
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 20:47 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Dus ons voedsel daarheen verschepen, alleen omdat mensen daar die hun kinderen niet kunnen voeden kinderen "nemen", tewijl wij die onze kinderen wel kunnen voeden ze dan niet meer mogen krijgen... Lijkt mij logistiek onveranwoord. (Ja, als je shallow topics maakt krijg je ook rechtlijnige antwoorden...)
quote:Zijn die mensen daar dan niet stom bezig om zoveel kinderen te nemen terwijl ze er niet voor kunnen zorgen???
Op zaterdag 4 januari 2003 20:42 schreef Aaargh! het volgende:
Waarom zijn mensen zo goed in het negeren van informatie die ze niet aanstaat ? Waarom nemen mensen beslissingen die haaks staan op hun eigen waarden ?Er zijn mensen en die vinden kinderen erg leuk. Dagelijks gaan er 11,000 dat is elf duizend van deze 'leuke' kinderen dood van de honger (volgens statistieken van de VN). En wat doen deze ware kindervrienden, ze maken er gewoon nog een paar kinderen bij! Alsof er nog niet genoeg liggen te kreperen!. En dit alles doen ze, volgens eigen zeggen, omdat ze kinderen zo leuk vinden.
Per jaar worden er ongeveer 200,000 kinderen geboren in nederland alleen (bron: cbs). Elk jaar zijn er dus tweehonderd-duizend paar kindervrienden die zoveel van kinderen houden dat ze het nodig vinden er nog een op de wereld te zetten terwijl er elf duizend per dag sterven van de honger.
En dat terwijl het helemaal niet nodig is om meer kinderen te maken, er zijn er al genoeg, de bevolking groeit continue, er zijn er zelfs zoveel dat we ze niet eens allemaal van voedsel kunnen voorzien. Met dat geld wat je aan dat ene kind uitgeeft aan speelgoed en McDonalds voer had je 10 andere kunnen redden van de dood, maar nee, 'we' willen een 'eigen' kind, dan maar 10 anderen dood.
Zoals misschien bekend heb ik het niet zo op kinderen, maar dit gaat zelfs mij te ver.Mensen die nu nog een kind 'nemen' .. ik walg van jullie.
P.S. Verzoek aan de moderators om alle niet eensgezinde reacties weg te editen, dit gebeurt namelijk in "jippie ik ben weer zwanger" topics ook.
quote:Waarom moet je er eentje hier 'hebben'. Waarom zien jullie de wereld nog steeds als een hoop landjes met grote hekken er omheen.
Op zaterdag 4 januari 2003 20:44 schreef Mirage het volgende:
Wat is je punt ?Moet iedereen die een kindje wenst een kindje uit verwegistan ophalen ?
Weet je wel wat DAT met zich meebrengt voor ellende ?
Alle procedures wel eens bekeken ?
quote:We hebben in 2001 in nederland een bevolkingsoverschot gehad van 62,226 mensen. (geboorten minus aantal overledenen) er zijn dus ruim 62 duizend mensen bijgekomen alleen door geboorten.
En teveel kinderen ?![]()
![]()
Nee hoor volgens mij niet.. kijk eens om je heen... mallie !
Ja, we hebben dus veel te veel kinderen, 62,226 om precies te zijn.
quote:Als het om een verjaardag gaat ms wel,
Op zaterdag 4 januari 2003 20:47 schreef Frenkie het volgende:[..]
horen felicitatietopics niet in GC..??
of is dit een frequent R&P poster..
quote:Een bevolkingsoverschot..?? eerder een bevolkingsgroei. Bovendien groeit dat aantal harder door migratie
Op zaterdag 4 januari 2003 20:49 schreef Aaargh! het volgende:
We hebben in 2001 in nederland een bevolkingsoverschot gehad van 62,226 mensen. (geboorten minus aantal overledenen) er zijn dus ruim 62 duizend mensen bijgekomen alleen door geboorten.
quote:Wat mij betreft zetten we wereldwijd de voortplanting een jaar of 10 stil.
Op zaterdag 4 januari 2003 20:47 schreef ThE_ED het volgende:
Dus ons voedsel daarheen verschepen, alleen omdat mensen daar die hun kinderen niet kunnen voeden kinderen "nemen", tewijl wij die onze kinderen wel kunnen voeden ze dan niet meer mogen krijgen... Lijkt mij logistiek onveranwoord. (Ja, als je shallow topics maakt krijg je ook rechtlijnige antwoorden...)
quote:ja dat vind ik ok!
Op zaterdag 4 januari 2003 20:46 schreef spEklAp het volgende:
of een zonnebril
quote:de juf heeft altijd gelijk..
Op zaterdag 4 januari 2003 20:49 schreef shmoopy het volgende:[..]
Als het om een verjaardag gaat ms wel,
maar dit ging over zijn blijdschap wb zijn aanstaande vaderschap,
vond het wel in R&P passen dus.
quote:omdat ik ook een eigen leven heb... nét als de mensen in Afrika die geen condoo, gebruiken.. die KIEZEN om te zien hoe hun kindje sterft van de honger... IK kies ervoor om te ZIEN hoe ons kindje OPGROEIT.
Op zaterdag 4 januari 2003 20:49 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Waarom moet je er eentje hier 'hebben'. Waarom zien jullie de wereld nog steeds als een hoop landjes met grote hekken er omheen.
Je moet gewoon geen kinderen nemen en in plaats daarvan 10 anderen voeden.
[..]
quote:Wat mij betreft ben ik morgen multimiljonair..
Op zaterdag 4 januari 2003 20:51 schreef Aaargh! het volgende:
Wat mij betreft zetten we wereldwijd de voortplanting een jaar of 10 stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |