Jessie is hopelijk nog lang niet klaar.quote:
Alsof ze dat niet al eerder kregen....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:44 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Iedereen leert hem straks kennen,ze krijgen hem door!
Zal ze straks wel weer een ceremonie voor moeten regelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zal meurel al weten dat Karl Lagerfeld is overleden?
Helaas spreekt hij niet alle niksnutten aan. Waarschijnlijk zou ik hem dan wat minder irritant vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Jessie is hopelijk nog lang niet klaar.
Toch mist de beste man wel wat tact. Hij zou een spoedvergadering bijeen moeten roepen om dit soort dingen te bespreken.
Helaas is de groep te dom om naar hem te luisteren.
Kwam dit door het sporten?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze zat er dicht tegen aan.
Das echt klote.
[ afbeelding ]
Ik vind het weer drie keer niks, geef het twee maanden of zo ....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
A die verse moet ook ff weten wat Brandana allemaal gedaan heeft.
Serieus?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:46 schreef freaky40 het volgende:
Ambu P2000: Prio 1 Amersfoortsestraatweg Laren...
Ik hoorde ook nog voorbij komen dat Mylène vreemd zou zijn gegaan omdat Gerrit haar teveel vrijheid gaf.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
Sensatie vrouwen bah ze vullen van alles in op basis wat gerrit verteld heeft.die twee kunnen heg samen goed vinden en die twee droge wijven maken er een heel verhaal omheen. Als het zo heftig had geweest had gerrit haar niet uitgenodid voor het bezoek
Arme Struisquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Vraag het snotkoker.
Die drukte net een hele struisvogel in der reet.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:53 schreef snetje het volgende:
Mylene: Ik heb al gesport..Ik ga daar niet staan puffen en hijgen en dan de rest van de dag op mijn bed liggen ...dan help ik liever Adriaan met schilderen...
En terecht.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Gerrit voelde zich zo groot gisteren maar Mylène trekt totaal niet naar hem toe.
wie is dit?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze zat er dicht tegen aan.
Das echt klote.
[ afbeelding ]
Ja klopt, Jessie is overal de oorzaak van daar....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Jessie dit veroorzaakt heeft bij Erik ......
Dat zei een ene Lotus in het begin ook.............Kijk wat er van gekomen is.....Veel blablabla in het begin en uiteindelijk belanden ze allemaal in hun nest...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:53 schreef snetje het volgende:
Mylene: Ik heb al gesport..Ik ga daar niet staan puffen en hijgen en dan de rest van de dag op mijn bed liggen ...dan help ik liever Adriaan met schilderen...
Voor die 16 broden per dag (op de markt na)quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:58 schreef freaky40 het volgende:
Dat bakkerijtje begint er leuk uit te zien. Behoorlijk opgepimpt in vergelijking hoe het was.
Voor 1800 Euro kan je een hoop doen .....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:58 schreef freaky40 het volgende:
Dat bakkerijtje begint er leuk uit te zien. Behoorlijk opgepimpt in vergelijking hoe het was.
Zit een gouden randje langs dat brood.......quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:59 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Voor die 16 broden per dag (op de markt na)
Hard en oud inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit een gouden randje langs dat brood.......
Gouwe schimmel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit een gouden randje langs dat brood.......
Ik vond het wel aardig van Mike. Hij wil zelfs zijn busje laten komen voor Eric. 2.70 m hoog.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zonde van de moeite Mike, Erik is deze week nog weg .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |