Juist heeft Jessie zijn kleding bedruktquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:32 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Je moet dit, je moet dat, je moet zus, je moet zo.
Wie laat zich dit zeggen?
Ik niet, en al helemaal niet door een snotjong van 27 met een verlopen rotkop van een 65 plusser.
een ex? we gaan wel mee hè zegt merelquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader, de andere stream tijdens de aankomst van Mylène gister ....![]()
[ afbeelding ]
Reacties op de andere stream - 18 februari 2019.
x72nyix
1 Dropitprodukt gedrukt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Juist heeft Jessie zijn kleding bedrukt
Dat is zijn taak.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:36 schreef Angelique61 het volgende:
Is toch niet te geloven die Jessie die aan Brandon vraagt wat ie gedaan heeft hij is nog erger als je baas...
En 5 mailtjes!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:36 schreef snetje het volgende:
Jessie: Heb je ook nog producten gedrukt?..
Brandon: Ja 1...
En als het teveel werk is voor Brandon dan had hij die taak niet op zich moeten nemen..quote:
echt een aanrader jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader, de andere stream tijdens de aankomst van Mylène gister ....![]()
[ afbeelding ]
Reacties op de andere stream - 18 februari 2019.
x72nyix
Ja, maar dat zijn er een hoop daar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Mijn god wat is die Brandon ook dom.
Toch heeft Jessie zojuist drie stemmen verdiend denk ik ....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Mijn god wat is die Brandon ook dom.
Hij is al 8 uur aan het werk jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:37 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zoek de schuld eens bij jezelf jes!
Wat heb je nou feitelijk vandaag gedaan?
2 kissie en een halve kilo koffie bonen.
De rest enkel en alleen maar zeiken zeuren en mensen hun pleziertje ontnemen.
En het vreemd vinden dat mensen geen reet doen.
Zelfs A3 was het zat deze morgen.
Nee hoor. Alleen omdat hij hem volkomen terecht van repliek dient? Omgekeerde wereld!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Toch heeft Jessie zojuist drie stemmen verdiend denk ik ....
Door de hulp van Jessie weten ze eindelijk hoe ze moeten plotteren...dat ding stond er al weken en ze konden/deden er niets mee..anders had dat plotter apparaat daar nog staan te verstoffen...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:39 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn er een hoop daar.
Als je je laat sturen door zo'n ventje die daar de baas denkt te moeten uithangen.
Kereltje was de mijne geweest.
franny zegt het wel vaker te hebben, teveel stressquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze zat er dicht tegen aan.
Das echt klote.
[ afbeelding ]
Brandon zou zorgen voor een bord ..al dagen lang.. maar verschuilt zich achter Erik ..het bord is er nog niet omdat Erik niet voorruit te krijgen is...dan zoek je maar een andere manier..quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef Angelique61 het volgende:
Waar bemoeit ie zich mee die Jessie
Ik zag haar helemaal verkeerd ademen en Lotus had het snel door. Hyperventilatie is rot, vooral als je verkeerd door blijft ademen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:43 schreef Ranah het volgende:
[..]
franny zegt het wel vaker te hebben, teveel stress
zou toch niet moeten als gelukkige verloofde
Hij mot wat segguh he....sjonge wat een ...lamaarquote:
Iedereen leert hem straks kennen,ze krijgen hem door!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef Angelique61 het volgende:
Waar bemoeit ie zich mee die Jessie
Nou, knap hoor, koning plotter. En de rest van de 10 weken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Door de hulp van Jessie weten ze eindelijk hoe ze moeten plotteren...dat ding stond er al weken en ze konden/deden er niets mee..anders had dat plotter apparaat daar nog staan te verstoffen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |