dat is niet zo simpel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:13 schreef baskick het volgende:
Welke schade is er concreet dan? Glasscherven in je wasgoed enzo is niet een kwestie van uitkloppen?
Oké, wellicht onderschat ik het.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:17 schreef YebCar het volgende:
[..]
dat is niet zo simpel.
Het zijn micro scherven, veel nauwelijks met blote oog te zien.
Heb 2 tassen weg moeten gooien met kleding van mijn kind. Die ga ik niet uitkloppen.
Rolgordijn is kapot. Matras zit vol met scherven dus die gaat ook weg.
Daar heb je hopelijk wel allemaal fotos van gemaakt toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:17 schreef YebCar het volgende:
[..]
dat is niet zo simpel.
Heb 2 tassen weg moeten gooien met kleding van mijn kind. Die ga ik niet uitkloppen.
ik zal wel ongevoelig zijn maar dit komt op mij wel wat overdreven over.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:17 schreef YebCar het volgende:
[..]
dat is niet zo simpel.
Ik zou mijn kind ook geen kleren laten dragen waar nog (mogelijk) micro scherven in zitten. Je moet je ook bedenken dat die scherven blijven hangen aan de stof, je krijgt het er niet gemakkelijk uit.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:46 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
ik zal wel ongevoelig zijn maar dit komt op mij wel wat overdreven over.
Wat een onzin, als je kleren in de wasmachine stopt blijven er echt geen “micro”quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:27 schreef shazaam het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind ook geen kleren laten dragen waar nog (mogelijk) micro scherven in zitten. Je moet je ook bedenken dat die scherven blijven hangen aan de stof, je krijgt het er niet gemakkelijk uit.
Het bouwbedrijf is gewoon aansprakelijk en die moet je dan ook schriftelijk aansprakelijk stellen.
Zullen we wedden van welquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat een onzin, als je kleren in de wasmachine stopt blijven er echt geen “micro”scherven achter
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:03 schreef YebCar het volgende:
[..]
Zullen we wedden van wel
Heb namelijk mijn dekentje gewassen om te proberen. Niet alleen zaten er nog scherven in het dekentje, maar ook in de rubbers van mijn wasmachine
snuggere henk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als het raam van je auto intikken wil je ook een nieuw autointerieur?
Dan breng je de kleding naar de stomerij, je kan mij niet wijs maken dat die kleren niet te wassen zijn zonder dat er “micro” glas blijft zitten in de kleding.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:13 schreef YebCar het volgende:
[..]
snuggere henk.
Een autoraam verkiezelt in gelijkwaardige stukken of iets in die richting.
Totaal niet te vergelijken met een kozijnraam.
om je een idee te geven hoe het eruit zag:
[ afbeelding ]
en hoe een autoruit kapot gaat
[ afbeelding ]
Waarom wil je zo graag dat die kleding nog te redden is?? Als je weet dat je alles toch vergoed krijgt, geef je toch gewoon lekker álles waar ook maar een splintertje glas op is gekomen op?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan breng je de kleding naar de stomerij, je kan mij niet wijs maken dat die kleren niet te wassen zijn zonder dat er “micro” glas blijft zitten in de kleding.
Dat bedrijf is zonder meer aansprakelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:27 schreef shazaam het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind ook geen kleren laten dragen waar nog (mogelijk) micro scherven in zitten. Je moet je ook bedenken dat die scherven blijven hangen aan de stof, je krijgt het er niet gemakkelijk uit.
Het bouwbedrijf is gewoon aansprakelijk en die moet je dan ook schriftelijk aansprakelijk stellen.
Het is wel leuk om te lezen hoe je weer je gelijk probeert te halen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan breng je de kleding naar de stomerij, je kan mij niet wijs maken dat die kleren niet te wassen zijn zonder dat er “micro” glas blijft zitten in de kleding.
microscherven is een zelfbenamingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:43 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Dat bedrijf is zonder meer aansprakelijk.
Het hele micro scherven verhaal komt op mij nogal vergezocht over. Kan zo snel ook niks vinden op google over dit fenomeen.
Prima, moet je zelf weten. Moet je ook niet zeuren als de verzekering er niet in meegaat.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:44 schreef YebCar het volgende:
[..]
Het is wel leuk om te lezen hoe je weer je gelijk probeert te halen.
Alles is te reinigen en alles is te maken. Het punt is
A. ik hoef het zelf niet te doen en
B. Als de verzekering dat wil dan mogen ze de 3 tassen en matras zelf komen halen en het zelf doen.
En aangezien het om kleding gaat waar mijn dierbaarste gaat dragen neem ik geen enkel risico, waarom zou ik?
en ook al is het mijn eigen schuld bv als ik de raam zelf heb ingetikt en ik niets vergoed zou krijgen gooi ik de dingen weg die ik nu weg ga gooien.
Uiteraard ook meegenomen in de quickscan. Ik blijf vinden wat ik vind.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:45 schreef YebCar het volgende:
[..]
microscherven is een zelfbenaming
glassplinters zou beter zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |