Veel te voorbarig inderdaad. Kan Lotus weer zeuren straksquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ohoh daar gaat mylene gezeik mee krijgen met lotus. Waar ze het lef vandaan haalt om stront te scheppen. Ik zie lotus straks alweer beginnen met stoken hierover
Precies, je ontvangt je brood dan over vier dagen, lekker vers ....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:38 schreef ANTPQ-36 het volgende:
110 broden moeten er nog ingepakt worden.
En een stuk of 10 taarten.
Die zijn dus gosteren al gebakken.
Worden vadaag verstuurd en komen dus morgen pas aan.
Ik vin vreemd.
Dat dacht ik ook toen ik het zag. Dit gaan Lotus en Franny niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:35 schreef Koos1958 het volgende:
Ohoh daar gaat mylene gezeik mee krijgen met lotus. Waar ze het lef vandaan haalt om stront te scheppen. Ik zie lotus straks alweer beginnen met stoken hierover
Lekker vers brood dus. Ach ja schuim doet het zelf.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:38 schreef ANTPQ-36 het volgende:
110 broden moeten er nog ingepakt worden.
En een stuk of 10 taarten.
Die zijn dus gisteren al gebakken.
Worden vadaag verstuurd en komen dus morgen pas aan.
Ik vin vreemd.
Wat is dat dan. Adje die op de bank zit. Ben ik Niet van hem gewend.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:40 schreef spapaars het volgende:
Zenuwen tik heeft die Adriaan
[ afbeelding ]
Hij zit er even doorheenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat dan. Adje die op de bank zit. Ben ik Niet van hem gewend.
Geloof niet dat Tamlyn stront zou vegen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind die nieuwe kut trouwens niets, Tamlyn 2.0 .....![]()
Dat is ook wel zo, maar ze gaat echt geen model carriere opbouwen hier ...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:43 schreef spapaars het volgende:
Geloof niet dat Tamlyn stront zou vegen.
Dat je zo wíl en kan leven....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En nog steeds wordt troep na gebruik niet opgeruimd.
Nee, dit is niet door Jessie of Adriaan gebruikt. Houd uw stok nog nog maar even bij u.
Weet het ook niet, maar die voet gaat als een gek heen en weerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat dan. Adje die op de bank zit. Ben ik Niet van hem gewend.
#errorcode15quote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet het ook niet, maar die voet gaat als een gek heen en weer
ERRORquote:Op dinsdag 19 februari 2019 06:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet het ook niet, maar die voet gaat als een gek heen en weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |