Ja logisch dat mag niet natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2019 23:56 schreef mcspicy het volgende:
Het gesprek gaat over Jessie dat ze hem doorhebben en SL
Strakke UI,wie is het?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:56 schreef mcspicy het volgende:
Het gesprek gaat over Jessie dat ze hem doorhebben en SL
Niet strak genoeg als je het moet vragen toch? Ik gok op LauraB...quote:
Wie?..quote:
Nog even over jou post.Robert mag niet van de schuldsanering,niet van de reclassering wat jij post.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:02 schreef freaky40 het volgende:
Snap heel goed dat Mylene vreemd is gegaan...tja ik bedoel, een Gerrit, daar ren je toch gillend weg. Ik vind die twee totaal niet bij elkaar passen.
A3aanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:07 schreef mcspicy het volgende:
Wie is dat eigenlijk waar stream 1 op is?
Robert mag dus niet Utopia in?...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nog even over jou post.Robert mag niet van de schuldsanering,niet van de reclassering wat jij post.
Hij kwam er vandaag achter dat Huub niet meer in de regie zit.quote:
Oh ...niet snel van begrip dus...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij kwam er vandaag achter dat Huub niet meer in de regie zit.
Tsja, Huub zal je ook niet snel in de regie vinden.quote:
Ergens voel ik hier jaloezie....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Tsja, Huub zal je ook niet snel in de regie vinden.
Eerder in de eindredactie.
Maar daar zit ie ook niet meer.
Ik kan me nog een Popu Poll herinneren toen Lotus binnen kwam.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:24 schreef snetje het volgende:
Ik vind Mylene tot nu toe 95% meevallen ...tegengas van Poezel niet meegenomen (De jaloerse 5% blijf van mij Jessie af!!) ..dus uiteindelijk toch een dikke 100% voor vandaag..
Morgen weer een dag....
Lotus is er 1 van grote bek ..weinig hart naar anderen ...ik ik ik ik ik ...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Popu Poll herinneren toen Lotus binnen kwam.
Zij stond gelijk heel hoog. Maar dat zwakte heel snel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |