Dat hangt van jou af.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is goed. Ben je erg beïnvloedbaar?
Volgens mij wilde Mylène dit nog stil houden en samen overleggen wat ze zouden zeggen.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit: "zij weet de zwakke punten van mij"
Hij loopt zelf notabene openbaar te maken dat ze is vreemdgegaan
Dit wisten we al An.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Mylène dit nog stil houden en samen overleggen wat ze zouden zeggen.
Nu heeft Gerrit haar toch ff lelijk voor het blok gezet zonder dat ze het weet. Leuke verrassing morgen als ze wakker is
Op mij ook. Ik vind haar een aanwinst tot nu toequote:Op maandag 18 februari 2019 23:44 schreef snetje het volgende:
Mylene heeft op mij vandaag een goede indruk achter gelaten...
Hij had het Christel al eens verteld.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Mylène dit nog stil houden en samen overleggen wat ze zouden zeggen.
Nu heeft Gerrit haar toch ff lelijk voor het blok gezet zonder dat ze het weet. Leuke verrassing morgen als ze wakker is
Dit kun je Gerrit niet kwalijk nemen ..die heksen hebben hem gewoon gelokt in hun huisje ...gedrogeerd met gele salie...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Dit kun je Gerrit niet kwalijk nemen ..die heksen hebben hem gewoon gelokt in hun huisje ...gedrogeerd met gele salie...
[..]
Dit kun je Gerrit niet kwalijk nemen ..die heksen hebben hem gewoon gelokt in hun huisje ...gedrogeerd met gele salie...
[..]
Jaquote:Op maandag 18 februari 2019 23:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij had het Christel al eens verteld.
Kan je nagaan!!quote:Op maandag 18 februari 2019 23:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gele salie bestaat helemaal niet.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |