Al haar mensenkennis komt uit zelfhulpboekjes.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske, die nog nooit een piemel heeft gezien dient van advies![]()
[ afbeelding ]
Van wat ik heb gehoord niet..het was af en aan ....wel en niet...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het was later toch wel een vaste relatie?
Maar inderdaad, ze doen alsof het over een huwelijk van 20 jaar gaat.
Dat dus.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef snetje het volgende:
Ik bedoel ..als je met 18 jaar een wel niet verkering hebt met een lallende dikke student die altijd maar aan het feesten is ...dan.....
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:36 schreef mcspicy het volgende:
Hiske: Ik zou gewoon even lekker met haar gaan kletsen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In het begin ja, later niet meer.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:36 schreef snetje het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord niet..het was af en aan ....wel en niet...
Denk je dat Gerrit altijd trouw is geweest? Ik heb mijn twijfels.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef snetje het volgende:
Ik bedoel ..als je met 18 jaar een wel niet verkering hebt met een lallende dikke student die altijd maar aan het feesten is ...dan.....
Gerrit en Mylene maken er ook geen big deal van ...daar zorgt Hiske wel weer voor..ik zie dat die 2 nog enorm om elkaar geven en sowieso dikke vrienden zijn voor het leven..quote:Op maandag 18 februari 2019 23:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat dus.
Pubergedoe.
Ze maken er zo'n groot ding van, alsof (en ja ik chargeer) ze haar 3 bloedjes van kinderen zomaar heeft verlaten..
Dat weten we niet, Hiske.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Denk je dat Gerrit altijd trouw is geweest? Ik heb mijn twijfels.
Hoe of wat wil ik graag weten,en anders ;klaar ,punt ,pasta.quote:
Ga morgen maar een gesprek aan.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe of wat wil ik graag weten,en anders ;klaar ,punt ,pasta.
Sterker nog ..hij zal het zelf niet eens meer weten...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Denk je dat Gerrit altijd trouw is geweest? Ik heb mijn twijfels.
Dan wil ik graag dat jij naast me zit.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ga morgen maar een gesprek aan.
Dat is goed. Ben je erg beïnvloedbaar?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan wil ik graag dat jij naast me zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |