abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 maart 2019 @ 10:34:01 #176
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185379529
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:29 schreef Reljem het volgende:
Jongons, hoe werkt die verificatie op de FIFA Web app (:'):'):')). Ik heb het idee dat ik het domste ooit ben, maar ik snap 'm niet. Wat moet in godsnaam doen? Ik moet inmiddels al 10 van die afbeeldingen rollen, maar ik snap gewoon niet wanneer ze goed staan. Of mis ik de helft van de clue / het beeld ofzo? :D VRESELIJK

Bedankt alvast. Ik schaam mij.
Verificatie is fucking kut. Je moet een dier met de pootjes naar beneden hebben. Maar soms zie je 4 dieren door elkaar :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185379556
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:25 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Precies dit. Heb ook aardig wat 83-85 rated spelers ingeslagen :)

Edit: Vergeet ook niet een paar IFs op te pikken. Heb wat 81-83 rated gekocht.
Ik heb 10x IF subasic en 10x milik opgepikt gister
Allemaal rond de 20k. kan nu al 2/3 k winst pakken per kaart.

Ondertussen heb ik ook al een 90 rated en 89 rated team in mijn club staan met 2 IFS.
Hoop dat er snel een ECHTE prime icon sbc komt, niet dat onkruid van een Baggio of Cannavaro
  maandag 4 maart 2019 @ 10:37:39 #178
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185379568
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:36 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Ik heb 10x IF subasic en 10x milik opgepikt gister
Allemaal rond de 20k. kan nu al 2/3 k winst pakken per kaart.

Ondertussen heb ik ook al een 90 rated en 89 rated team in mijn club staan met 2 IFS.
Hoop dat er snel een ECHTE prime icon sbc komt, niet dat onkruid van een Baggio of Cannavaro
Seedorf leek me wel aardig, maar niet voor die prijs inderdaad. Echt kut dat ze nu niet de Prime Icons uitbrengen als SBC, die Optus Prime SBCs zijn allemaal een stuk duurder dan wat de Prime Icon had geweest..
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185379675
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:37 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Seedorf leek me wel aardig, maar niet voor die prijs inderdaad. Echt kut dat ze nu niet de Prime Icons uitbrengen als SBC, die Optus Prime SBCs zijn allemaal een stuk duurder dan wat de Prime Icon had geweest..
Heel die optimus prime is 1 grote kut promo.
Wat heb je eraan? Je betaald belachelijk veel geld voor een upgrade op een kaart wat al de beste kaart zou moeten zijn.

Een Cannavaro, Baggio, Van nistelrooy etc blijft gewoon bagger. dat word nooit een high tier kaart door hun lengte, stamina weakfoot/skillmoves etc.

Ik zou echt graag de reden van deze promo willen weten (GELD!)
Hoe kan je dit pitchen en dan denken ja dit is wel iets voor de Community?

Leuk voor Bateson en die vatsige mexicaan die er non stop geld op gooie, maar jan en alleman kan hier absoluut niks mee.
pi_185379759
Kunnen ze niet gewoon base icon sbcs maken voor helft vd prijs oid? Die willekeurige base icon voor de prijs van een base icon was niet de moeite waard.
Ook geen 38
  maandag 4 maart 2019 @ 10:50:51 #181
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185379804
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:44 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Heel die optimus prime is 1 grote kut promo.
Wat heb je eraan? Je betaald belachelijk veel geld voor een upgrade op een kaart wat al de beste kaart zou moeten zijn.

Een Cannavaro, Baggio, Van nistelrooy etc blijft gewoon bagger. dat word nooit een high tier kaart door hun lengte, stamina weakfoot/skillmoves etc.

Ik zou echt graag de reden van deze promo willen weten (GELD!)
Hoe kan je dit pitchen en dan denken ja dit is wel iets voor de Community?

Leuk voor Bateson en die vatsige mexicaan die er non stop geld op gooie, maar jan en alleman kan hier absoluut niks mee.
Ik denk serieus dat EA onderschat heeft hoe snel mensen coins maken/binnen krijgen deze Fifa. Kijk maar in Rivals of WL, bijna ieder team dat je tegenkomt heeft minimaal 1 a 2 icons. Plus nog eens die Headliner, Fut stars kaarten, en je hebt bijna geen verbeter punten in je team meer.. Dus releasen we OP Icons die een vermogen kosten zodat je weer een 'doel' hebt om Fifa points aan te spenderen, en te blijven grinden.

Edit: Ik heb bijvoorbeeld 3 icons (Base Socrates, Prime Nedved en Prime van Basten) en ik heb met afgelopen weekend 5 WLs gespeeld, twee tot aan 14 wins, 1 tot aan 11 wins, 1 tot aan 8 wins en 1 tot aan 6 wins. Speel nooit verder dan Rivals rank 3 in divisie 5. Ik heb niet eens een TOTW kaart in mijn team, enige die ik zou kunnen upgraden is Kante en eventueel Bale TOTGS ofzo..

Van Basten
Nedved-Socrates-Bale
Kante - FFS De Jong
UCL Telles - FB David Luiz - FFS De Ligt - SBC Dumfries
OTW Alisson

Start 4-2-4 voor chemistry, switch naar 4-2-3-1 in game.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185379887
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Edit: Ik heb bijvoorbeeld 3 icons (Base Socrates, Prime Nedved en Prime van Basten) en ik heb met afgelopen weekend 5 WLs gespeeld, twee tot aan 14 wins, 1 tot aan 11 wins, 1 tot aan 8 wins en 1 tot aan 6 wins. Speel nooit verder dan Rivals rank 3 in divisie 5. Ik heb niet eens een TOTW kaart in mijn team, enige die ik zou kunnen upgraden is Kante en eventueel Bale TOTGS ofzo..

Ik kan niet veel meer upgraden (kan wel, maar dat is vaak een kwestie van smaak:
Prime vd sar
RTF Filipe luis + HL Hernandez (kan ik 'upgraden' maar werkt echt goed) FF De ligt + SBC dumfries (zelfde verhaal)
Prime ballack + Rijkaard middenveld
Prime Nedved, Butragueno + Figo op het middenveld
Flashback Zlatan Spits.

Overige: RTF Mkhi + Alonso, Futmas torreira, EL Falcao, POTM Auba + sterling, Flashback Tevez.

Dus ja, ik kan wel upgraden maar dan gaan we helemaal meta (HL Sandro, Maldini, TOTY van dijk oid)
  maandag 4 maart 2019 @ 10:58:50 #183
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185379919
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:56 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Ik kan niet veel meer upgraden (kan wel, maar dat is vaak een kwestie van smaak:
Prime vd sar
RTF Filipe luis + HL Hernandez (kan ik 'upgraden' maar werkt echt goed) FF De ligt + SBC dumfries (zelfde verhaal)
Prime ballack + Rijkaard middenveld
Prime Nedved, Butragueno + Figo op het middenveld
Flashback Zlatan Spits.

Overige: RTF Mkhi + Alonso, Futmas torreira, EL Falcao, POTM Auba + sterling, Flashback Tevez.

Dus ja, ik kan wel upgraden maar dan gaan we helemaal meta (HL Sandro, Maldini, TOTY van dijk oid)
Daarom dus de OP icons in mijn opinie. Zodat je toch geneigd zou kunnen zijn om bijv. Jouw Rijkaard in te wisselen voor OP Seedorf bijvoorbeeld.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185379965
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:58 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Daarom dus de OP icons in mijn opinie. Zodat je toch geneigd zou kunnen zijn om bijv. Jouw Rijkaard in te wisselen voor OP Seedorf bijvoorbeeld.
Nope, Seedorf is te klein :-p
Maar ik ben dan deel van de paar % die al vol gestacked is.
Ik zou liever wat andere kaarten zien waardoor het spel weer verassend is.

Ik kan mijn icons sowieso nog upgraden vind ik (Gullit/Vieira ipv de middenvelders etc)

Maar eigenlijk heeft het geen nut, mensen spelen toch met dat kut premier league gespuis.
Daar ben ik pas klaar mee..
pi_185380018
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:34 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Verificatie is fucking kut. Je moet een dier met de pootjes naar beneden hebben. Maar soms zie je 4 dieren door elkaar :')
Het is inmiddels wel gelukt, bedankt :D
  maandag 4 maart 2019 @ 11:08:11 #186
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185380049
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:02 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Nope, Seedorf is te klein :-p
Maar ik ben dan deel van de paar % die al vol gestacked is.
Ik zou liever wat andere kaarten zien waardoor het spel weer verassend is.

Ik kan mijn icons sowieso nog upgraden vind ik (Gullit/Vieira ipv de middenvelders etc)

Maar eigenlijk heeft het geen nut, mensen spelen toch met dat kut premier league gespuis.
Daar ben ik pas klaar mee..
Ik geef nog wel eens een voorzet (ook voor de patch) omdat ik met van Basten, Bale en Socrates 3 lange gasten met goede heading heb. Altijd lachen wanneer Marcelo boven iedereen uit torent en de voorzet weer weg kopt.

Moet zeggen dat ik in de 12 potjes WL van deze week bijna geen BPL team ben tegen gekomen. Wel een team met 11 icons _O- Dat potje heb ik mooi geleaved, geen zin in die onzin meer. Dan maar een loss.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185380053
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:23 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Niets verkopen maar inslaan.
Falcao, William carvalho etc, alles staat bijna historisch laag.
En NOOIT! Packs openen met geld, hoe leuk het ook is!

William C gaat nu voor ong 2.9K, Rodrigo 3.3, Illaramendi 3k etc.
Koop die maar voor 200k in, zodra er weer een flashback of andere promo is vliegen ze weer naar de 7k en verdubbel jij je coins.
Ik kan je garanderen dat wanneer ik ze nu koop, jullie naar je winst kunnen fluiten. Ik ben echt mislukt hierin, altijd pech :') Heb IF Arias en Vermeer nog, dus bewaren? Wat worden die vermoedelijk waard dan?
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  maandag 4 maart 2019 @ 11:09:54 #188
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185380067
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:08 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Ik kan je garanderen dat wanneer ik ze nu koop, jullie naar je winst kunnen fluiten. Ik ben echt mislukt hierin, altijd pech :') Heb IF Arias en Vermeer nog, dus bewaren? Wat worden die vermoedelijk waard dan?
No way. Als jij nu die spelers koopt verkoop je ze binnen 3 weken met winst. IFs bewaren inderdaad.

Dit jaar bestaat FUT 10 jaar, gaan ze vast rondom FUT Birthday (20 maart ofzo uit mijn hoofd) iets groots mee doen. Flashbacks, Icons, FUT bday kaarten met eventuele SBCs.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185380136
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:37 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Seedorf leek me wel aardig, maar niet voor die prijs inderdaad. Echt kut dat ze nu niet de Prime Icons uitbrengen als SBC, die Optus Prime SBCs zijn allemaal een stuk duurder dan wat de Prime Icon had geweest..
Ik heb dus die Seedorf (88) in m'n untradable rewards gepackt. Die is oprecht een genot. Speelt op het middenveld met Hamsik en Dybala. Laatste wedstrijden scoorde die niet. maar had hem laatst op 34 potten, 17 goals en soortgelijk aan assists. Lekker sterk aan de bal. Nu 44 gespeeld, 20 goals. Maar Mertens moet ook topscoorder zijn dus :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_185380211
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:08 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik geef nog wel eens een voorzet (ook voor de patch) omdat ik met van Basten, Bale en Socrates 3 lange gasten met goede heading heb. Altijd lachen wanneer Marcelo boven iedereen uit torent en de voorzet weer weg kopt.

Moet zeggen dat ik in de 12 potjes WL van deze week bijna geen BPL team ben tegen gekomen. Wel een team met 11 icons _O- Dat potje heb ik mooi geleaved, geen zin in die onzin meer. Dan maar een loss.
Ik leave juist vaak tegen 11 rare gold (geen if,otw etc) Premier league spelers met dan buffon op goal met 2 rode lijnen
Dat je de eerste helft 15 schoten hebt, 13 op goal en dan met 1-1 de rust in gaat.

Geef mij maar 11 icons en toty spelers, vaak tik ik ze helemaal scheel.
Paar weken geleden ook bateson geklopt! laat komen, laat komen!

(Behalve Die Tekkz, die heeft me echt verkracht toen)
  maandag 4 maart 2019 @ 11:22:59 #191
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185380261
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:19 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Ik leave juist vaak tegen 11 rare gold (geen if,otw etc) Premier league spelers met dan buffon op goal met 2 rode lijnen
Dat je de eerste helft 15 schoten hebt, 13 op goal en dan met 1-1 de rust in gaat.

Geef mij maar 11 icons en toty spelers, vaak tik ik ze helemaal scheel.
Paar weken geleden ook bateson geklopt! laat komen, laat komen!

(Behalve Die Tekkz, die heeft me echt verkracht toen)
Weet je zeker dat dat Bateson was? die gozer eindigt regelmatig top 100 en 2x 30-0 op rij. Als je hem klopt, neem ik aan dat je een Elite 1 speler bent minimaal?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185380296
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:22 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dat Bateson was? die gozer eindigt regelmatig top 100 en 2x 30-0 op rij. Als je hem klopt, neem ik aan dat je een Elite 1 speler bent minimaal?
Ik ga meestal zo rond de 14-1/2/3 en stopte ik, haalde meestal wel Elite als ik ze alle 30 speelde.

Bateson heeft 1x meegedaan met een pro league en lag er in de kwalificatie al uit, waardeloze gast hoor, kijk even naar zijn videos. zijn team carried hem, en maakt aardig wat fouten.

Is ook al een week of 8 geleden denk ik hoor, toen had ie 26 of 27 wins.

Die Tekkz daarin tegen is een vuilakje, zijn skill moves zijn zo bizar snel en hij maakt je helemaal gek. Bateson gebruikt alleen dragback en La Croqueta, daar kan je zo doorheen prikken.

edit: En El tornado Crosses. kneus dat het is.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaafkeJunior op 04-03-2019 11:27:45 (Extra klacht.) ]
  maandag 4 maart 2019 @ 11:29:53 #193
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185380341
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:26 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Ik ga meestal zo rond de 14-1/2/3 en stopte ik, haalde meestal wel Elite als ik ze alle 30 speelde.

Bateson heeft 1x meegedaan met een pro league en lag er in de kwalificatie al uit, waardeloze gast hoor, kijk even naar zijn videos. zijn team carried hem, en maakt aardig wat fouten.

Is ook al een week of 8 geleden denk ik hoor, toen had ie 26 of 27 wins.

Die Tekkz daarin tegen is een vuilakje, zijn skill moves zijn zo bizar snel en hij maakt je helemaal gek. Bateson gebruikt alleen dragback en La Croqueta, daar kan je zo doorheen prikken
Tuurlijk carried z'n team hem, maar je moet toch ook wel iets kunnen om 30-0 te halen :D Ook al speelt bijna iedere pro nu thuis, zijn er zat gasten die echt heel goed zijn en zowel uit als thuis spelen. Koen Weijland speelt thuis/uit, DrErhano, RBL Cihan ook.

Maar, knap hoor. Ik heb mijn plafond geraakt in deze Fifa denk ik. Denk dat ik goud 2 zou kunnen halen wanneer ik alles in volledige try-hard modus speel, ben 2 keer gestopt op 14-8. Vorig jaar Divisie 1 online, en dit jaar kom ik gewoon niet uit Divisie 5. Ben 1 keer 1 win van divisie 4 af geweest, verder schommel ik bijna altijd tussen de 1550 en 1450 points.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185380358
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:09 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

No way. Als jij nu die spelers koopt verkoop je ze binnen 3 weken met winst. IFs bewaren inderdaad.

Dit jaar bestaat FUT 10 jaar, gaan ze vast rondom FUT Birthday (20 maart ofzo uit mijn hoofd) iets groots mee doen. Flashbacks, Icons, FUT bday kaarten met eventuele SBCs.
Vorige week zegt mijn maat: Romagnoli kopen, hij had binnen no time 20-30k winst. Ik koop ze en nu staan ze nog in m'n transferlijst te branden a 20-25 stuks :'). Heel sporadisch verkoop ik er 1 voor 16-1700. Hij verkocht ze voor 2.5k. Maar ik kan toch niets met m'n coins. Had graag Hybrid willen gaan, maar het lukt me niet.

Donnarumma (red)
Sandro - Koulibaly (87) - Chiellini (89) - Calabria (Future)
Seedorf (88) - Dybala - Hamsik
Perisic - Mertens - Costa

links en rechts kloppen niet dus. Twijfel om Suso te halen nog steeds, maar je hebt nu die FUT-omruil. als ik dus even wat swaps fix, heb ik hem al. Alleen niet de beste variant.. De upgrades van mn cv's kunnen me nog even gestolen worden?

Hamsik en een goede rechtsbuiten lijken mij meeste prio?
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_185380380
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:29 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Tuurlijk carried z'n team hem, maar je moet toch ook wel iets kunnen om 30-0 te halen :D Ook al speelt bijna iedere pro nu thuis, zijn er zat gasten die echt heel goed zijn en zowel uit als thuis spelen. Koen Weijland speelt thuis/uit, DrErhano, RBL Cihan ook.

Maar, knap hoor. Ik heb mijn plafond geraakt in deze Fifa denk ik. Denk dat ik goud 2 zou kunnen halen wanneer ik alles in volledige try-hard modus speel, ben 2 keer gestopt op 14-8. Vorig jaar Divisie 1 online, en dit jaar kom ik gewoon niet uit Divisie 5. Ben 1 keer 1 win van divisie 4 af geweest, verder schommel ik bijna altijd tussen de 1550 en 1450 points.
probleem met FIFA is dat je niet eens fifa speelt, maar MET fifa.
Die echte pros weten precies wanneer ze steken, kant wisselen etc etc etc
Het is bijna autistisch te noemen, algoritmes leren.

Kijk even naar de pre-patch (1st time finesse, 360 no scopes) er was gewoon geen zak aan.
Korte corner, terug, lang, terug en boem goal.

Als ik echt zou willen haal ik elke week 27+ wins, maar wat schiet ik er mee op.
Zal wss inhammen krijgen van de stress, ruzie met mn vrouw dat ik alleen aan het schelden ben op de tv en het halve weekend bezig ben met de xbox.

Daarom is het gewoon de moeite niet, WL Is echt aids geweest voor fifa.
  maandag 4 maart 2019 @ 11:36:05 #196
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185380431
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:30 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Vorige week zegt mijn maat: Romagnoli kopen, hij had binnen no time 20-30k winst. Ik koop ze en nu staan ze nog in m'n transferlijst te branden a 20-25 stuks :'). Heel sporadisch verkoop ik er 1 voor 16-1700. Hij verkocht ze voor 2.5k. Maar ik kan toch niets met m'n coins. Had graag Hybrid willen gaan, maar het lukt me niet.

Donnarumma (red)
Sandro - Koulibaly (87) - Chiellini (89) - Calabria (Future)
Seedorf (88) - Dybala - Hamsik
Perisic - Mertens - Costa

links en rechts kloppen niet dus. Twijfel om Suso te halen nog steeds, maar je hebt nu die FUT-omruil. als ik dus even wat swaps fix, heb ik hem al. Alleen niet de beste variant.. De upgrades van mn cv's kunnen me nog even gestolen worden?

Hamsik en een goede rechtsbuiten lijken mij meeste prio?
Valt me op dat jij altijd de volgende dag winst wil hebben :D geduldig zijn, en ik zou zeker niet 25 van dezelfde 82-rated speler kopen, dan moet je altijd geluk hebben dat net hij nodig is voor een SBC. 83-86 rated veld spelers zijn altijd wel nodig voor een SBC en stijgen daardoor meer en vaker.

Voor je team:
Nainggolan ipv Hamsik. Dybala zou ik ook verkopen, Mertens naar CAM en misschien IF Immobile, IF Mandzukic of Headliner Zapata in de spits. Persoonlijk vind ik het belangrijk om een goede kopper in de spits te hebben zodat je je aanvalstijl een beetje aan kan passen af en toe.

Edit: Als je hybrid wil gaan kun je altijd Bale (1 van mijn favoriete spelers dit jaar) als rechtsbuiten doen, linken met Seedorf en een versie van Carvajal. Of Mbappe met Lala.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185380486
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:36 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Valt me op dat jij altijd de volgende dag winst wil hebben :D geduldig zijn, en ik zou zeker niet 25 van dezelfde 82-rated speler kopen, dan moet je altijd geluk hebben dat net hij nodig is voor een SBC. 83-86 rated veld spelers zijn altijd wel nodig voor een SBC en stijgen daardoor meer en vaker.

Voor je team:
Nainggolan ipv Hamsik. Dybala zou ik ook verkopen, Mertens naar CAM en misschien IF Immobile, IF Mandzukic of Headliner Zapata in de spits. Persoonlijk vind ik het belangrijk om een goede kopper in de spits te hebben zodat je je aanvalstijl een beetje aan kan passen af en toe.
Haha, je begint me te kennen. Snel geld, altijd. En doorrrrr. Heb Nainggolan op de bank, wissel hem inderdaad regelmatig de tweede helft. Zelfde dat Perisic eraf gaat voor Mane. Dyabala begint ook juist te renderen, ondanks dat dan mn hele voorhoede plus CAM gewoon zwak zijn nu..
Alleen heb ik dus dit weekend heerlijk met Mertens en Dybala lopen combineren, Dybala schuift telkens welk door, ben daardoor wel echt kwetsbaar op het middenveld. Ga Immobile even checken..
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  maandag 4 maart 2019 @ 11:42:22 #198
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185380527
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:39 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Haha, je begint me te kennen. Snel geld, altijd. En doorrrrr. Heb Nainggolan op de bank, wissel hem inderdaad regelmatig de tweede helft. Zelfde dat Perisic eraf gaat voor Mane. Dyabala begint ook juist te renderen, ondanks dat dan mn hele voorhoede plus CAM gewoon zwak zijn nu..
Alleen heb ik dus dit weekend heerlijk met Mertens en Dybala lopen combineren, Dybala schuift telkens welk door, ben daardoor wel echt kwetsbaar op het middenveld. Ga Immobile even checken..
Je kunt ook Allan nemen trouwens, Kante light _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185380540
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:39 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Haha, je begint me te kennen. Snel geld, altijd. En doorrrrr. Heb Nainggolan op de bank, wissel hem inderdaad regelmatig de tweede helft. Zelfde dat Perisic eraf gaat voor Mane. Dyabala begint ook juist te renderen, ondanks dat dan mn hele voorhoede plus CAM gewoon zwak zijn nu..
Alleen heb ik dus dit weekend heerlijk met Mertens en Dybala lopen combineren, Dybala schuift telkens welk door, ben daardoor wel echt kwetsbaar op het middenveld. Ga Immobile even checken..
Aardige snelgeld methode:
Alle Humble begginings bij de icons doen
Bronze kaarten snipen met filter 200-300 en zo een beetje bouwen
kost je dan ongeveer 4k voor 12 zilvere spelers (1 rare)

Zo maakte ik aardig snel cash, wel geduld hebben met kopen en niet overpayen
pi_185380898
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 11:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Je kunt ook Allan nemen trouwens, Kante light _O_
Ik twijfel om de Serie A clubs SBC volledig te doen. Nu 5/20 voltooid nog maar... Maar kan dan voor Allan of Skriniair kiezen?
Weet alleen niet of dat het waard is... Juventus is me te duur vooralsnog. Heb laatst de link gevolgd hier van de squad SBC's welke in verhouding goedkoop/meeste opleveren. Maar wordt altijd beetje gaar van die sbc's. Vind nu die promo elke dag een nieuwe wel leuk om te doen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')