Zo werkt het niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het gaat om je totaal, hoor.
Ik kan ook de hele dag brood eten met kaas en ham, maar ik weet 100% zeker dat ik meer vitamines binnenkrijg dan jij binnen krijgt.
Aankomen kan door een teveel aan kcal, maar ook zaken als genen, bepaalde bacterien in de darmen kunnen daar aan bijdragen. Ik begrijp dat je goedkoop wil scoren, ik gun je deze dan ook en zal nu sad reageren.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij krijg jij ook wat meer kilo's binnen
Moet wel met die kennis.quote:
Wil gewoon mijn gevoel laten spreken zoals een echte man betaamt.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat man, nu voelt het akward. :s
[..]
Het valt met deze vorm eigenlijk wel mee, maar voel mij toch niet helemaal lekker zeg maar.
mooi, weer een discussie gewonnenquote:Op maandag 18 februari 2019 15:08 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Aankomen kan door een teveel aan kcal, maar ook zaken als genen, bepaalde bacterien in de darmen kunnen daar aan bijdragen. Ik begrijp dat je goedkoop wil scoren, ik gun je deze dan ook en zal nu sad reageren.Je doet mij zeer.
Doe je goedquote:Op maandag 18 februari 2019 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi, weer een discussie gewonnen
Kon WD een beetje dick handelen of nietquote:Op maandag 18 februari 2019 15:10 schreef Cronometer het volgende:
Wolvendagen vond ik echt een snol. Die niet.
oh jammerquote:Op maandag 18 februari 2019 15:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, man hoe kom je daar nou bij? Dat was echt een kneus.
Hoe vind je hem samen met zijn labiele mocro als setje?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, man hoe kom je daar nou bij? Dat was echt een kneus.
Volgens mij had ze chocolatebear ofzo geneukt, maar volgens Myrrr heeft hij een kleine.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kon WD een beetje dick handelen of niet
Is montelly samen met crip?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe vind je hem samen met zijn labiele mocro als setje?
Nou volgens mij was dat wel een pikdestroyer.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kon WD een beetje dick handelen of niet
Vasjequote:
quote:
neh, die nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |