abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 maart 2019 @ 06:56:02 #76
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185335566
Lol, Chicago-Atlanta in een 4OT :D
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185357928
Lakers nog ff in de tankmode? 😂
  zondag 3 maart 2019 @ 11:17:47 #78
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185359008
Enige lichtpuntje de laatste games is dat de MVP case voor PG13 een stuk sterker aan het worden is. Tering wat slecht zeg. Zijn allemaal goede teams geweest, maar 4 op een rij verliezen is wel erg dramatisch weer.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 3 maart 2019 @ 11:32:40 #79
117098 Hathor
Effe niet
pi_185359257
Als de Lakers niet eens meer van de Suns kunnen winnen, is het misschien maar beter ook om geen playoffs te halen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 4 maart 2019 @ 15:43:38 #80
117098 Hathor
Effe niet
pi_185384955
Kijk die gekke Pistons daar eens mooi op de 6e plaats staan in het oosten, dat had van tevoren ook niemand kunnen bedenken. :D
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 4 maart 2019 @ 15:55:35 #81
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185385167
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:43 schreef Hathor het volgende:
Kijk die gekke Pistons daar eens mooi op de 6e plaats staan in het oosten, dat had van tevoren ook niemand kunnen bedenken. :D
Valt toch ook wel mee? Een team met een fitte Griffin, Drummond en Jackson schat ik wel hoger in dan alle teams die onder hen staan, met uitzondering van Washington wanneer het ooit gaat lopen daar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185398357
Playoffs kunnen nu definitief gedag gezegd worden. Nu nog ff drie jaar tegen James’ contract aankijken en we kunnen het weer opnieuw proberen.

Hoop eigenlijk dat we hem kunnen traden. Fantastische speler hoor, maar geen playoffs en door zijn leeftijd gaat hij nooit beter worden. De chemie tussen hem en de young core lijkt er ook niet echt te zijn.
  Redactie Sport dinsdag 5 maart 2019 @ 09:45:19 #84
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_185399707
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 07:47 schreef Luppie0110 het volgende:
Playoffs kunnen nu definitief gedag gezegd worden. Nu nog ff drie jaar tegen James’ contract aankijken en we kunnen het weer opnieuw proberen.

Hoop eigenlijk dat we hem kunnen traden. Fantastische speler hoor, maar geen playoffs en door zijn leeftijd gaat hij nooit beter worden. De chemie tussen hem en de young core lijkt er ook niet echt te zijn.
Laatste jaar is een player option dus hopelijk maar twee jaar ;) .
En Magic zal LeBron nooit traden...
pi_185399945
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 07:47 schreef Luppie0110 het volgende:
Playoffs kunnen nu definitief gedag gezegd worden. Nu nog ff drie jaar tegen James’ contract aankijken en we kunnen het weer opnieuw proberen.

Hoop eigenlijk dat we hem kunnen traden. Fantastische speler hoor, maar geen playoffs en door zijn leeftijd gaat hij nooit beter worden. De chemie tussen hem en de young core lijkt er ook niet echt te zijn.
Lol
  dinsdag 5 maart 2019 @ 10:06:06 #86
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185400071
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 09:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]

Lol
Hij heeft wel gelijk. Wanneer dit team intact blijft in de zomer, en AD of Kyrie niet komt, gaan ze ook volgend jaar weer een heel moeilijk seizoen tegemoet. LeBron wordt er niet jonger op, speelt nu al weinig defense meer, en heeft persoonlijk het hele moraal in de kleedkamer om zeep geholpen met z'n plannetje om AD naar LA te halen.

Edit: En Magic was blijkbaar ook een betere speler dan GM. Zubac traden voor Muscala, Brook Lopez laten lopen terwijl hij geen vet contract eist.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 5 maart 2019 @ 10:46:13 #87
117098 Hathor
Effe niet
pi_185400836
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]

Hij heeft wel gelijk. Wanneer dit team intact blijft in de zomer, en AD of Kyrie niet komt, gaan ze ook volgend jaar weer een heel moeilijk seizoen tegemoet. LeBron wordt er niet jonger op, speelt nu al weinig defense meer, en heeft persoonlijk het hele moraal in de kleedkamer om zeep geholpen met z'n plannetje om AD naar LA te halen.

Edit: En Magic was blijkbaar ook een betere speler dan GM. Zubac traden voor Muscala, Brook Lopez laten lopen terwijl hij geen vet contract eist.
Kyrie komt echt niet naar LA als Lebron daar zit, ik heb sterk de indruk dat hij juist daarom Cleveland verlaten heeft, hij was het zat om tweede viool te spelen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 10:47:40 #88
117098 Hathor
Effe niet
pi_185400872
Maar inderdaad, het lijkt erop dat LA de handdoek heeft gegooid, playoffs zijn verder weg dan ooit. Clippers zal echt helemaal moeten instorten, en zelfs dan zijn de Kings er ook nog altijd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 11:15:00 #89
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185401420
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:46 schreef Hathor het volgende:
[..]

Kyrie komt echt niet naar LA als Lebron daar zit, ik heb sterk de indruk dat hij juist daarom Cleveland verlaten heeft, hij was het zat om tweede viool te spelen.
Denk ook niet dat Kyrie komt, maar denk dat AD en Kyrie de enige 'realistisch' targets zijn. Klay blijft in GSW, KD blijft of in GSW of gaat naar de Knicks, Butler en Walker ga je ook niet wijzer van worden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport dinsdag 5 maart 2019 @ 11:36:30 #90
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_185401856
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]

Hij heeft wel gelijk. Wanneer dit team intact blijft in de zomer, en AD of Kyrie niet komt, gaan ze ook volgend jaar weer een heel moeilijk seizoen tegemoet. LeBron wordt er niet jonger op, speelt nu al weinig defense meer, en heeft persoonlijk het hele moraal in de kleedkamer om zeep geholpen met z'n plannetje om AD naar LA te halen.

Edit: En Magic was blijkbaar ook een betere speler dan GM. Zubac traden voor Muscala, Brook Lopez laten lopen terwijl hij geen vet contract eist.
Lopez wilde zelf niet in LA blijven.

Dit team blijft niet intact. Alleen de jonkies en LeBron staan nog onder contract na dit seizoen.
  Redactie Sport dinsdag 5 maart 2019 @ 11:38:59 #91
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_185401907
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 11:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]

Denk ook niet dat Kyrie komt, maar denk dat AD en Kyrie de enige 'realistisch' targets zijn. Klay blijft in GSW, KD blijft of in GSW of gaat naar de Knicks, Butler en Walker ga je ook niet wijzer van worden.
AD is niet echt realistisch, is geen free agent en waarom zou New Orleans nu wel een deal met LA willen maken... Er zijn deze zomer behalve alle genoemde "max free agents" genoeg mogelijkheden om het team te versterken. Ben alleen benieuwd of Magic dit ook gaat doen...
pi_185402813
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:46 schreef Hathor het volgende:
[..]

Kyrie komt echt niet naar LA als Lebron daar zit, ik heb sterk de indruk dat hij juist daarom Cleveland verlaten heeft, hij was het zat om tweede viool te spelen.
Alhoewel Kyrie wel zijn excuses heeft gemaakt naar LeBron en niet in zijn sas is in Boston zie ik hem ook niet komen naar LA.

AD helemaal niet.

Denk dat er weinig versterking komt en moeten hopen op een seizoen zonder te veel blessures. Voor de blessuregolf was het toch +- 5th seed. Alleen de blessures en de verziekte sfeer heeft het als een kaartenhuis doen instorten.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 13:03:01 #93
117098 Hathor
Effe niet
pi_185404130
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 12:16 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]

Alhoewel Kyrie wel zijn excuses heeft gemaakt naar LeBron en niet in zijn sas is in Boston zie ik hem ook niet komen naar LA.

AD helemaal niet.

Denk dat er weinig versterking komt en moeten hopen op een seizoen zonder te veel blessures. Voor de blessuregolf was het toch +- 5th seed. Alleen de blessures en de verziekte sfeer heeft het als een kaartenhuis doen instorten.
Aan de hand van bepaalde uitspraken en geruchten heb ik al een plaatje geschetst voor mezelf en daarin zitten zowel KD als Kyrie volgend jaar allebei bij de Knicks en heb ik ook het idee dat daar Zion nog bij gaat komen als draftpick. Dit is overigens gewoon een luchtkasteel en verder nergens op gebaseerd anders dan wat wilde speculaties, maar ik ben wel nieuwsgierig hoe ver ik er straks naast zit of niet. :') Mocht ik het bij het rechte eind hebben staat daar wel ineens een serieuze titelkandidaat. Zoals het eigenlijk ook hoort in een stad als NYC, want dit gerommel in de marge is gewoon bizar slecht. Heb ook oprecht een beetje medelijden met Spike Lee die daar avond na avond courtside die ellende moet aanschouwen. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_185404288
Knicks _O-
pi_185405106
Clippers zeilen lekker door, Beverley op zijn oude dag nog even topscores pakken en Gallo lijkt even over zijn rugproblemen heen, ga zo voort en gij zult toch nog de playoffs halen.

Jammer genoeg houdt Sportsdeck het meestal voor gezien als de Playoffs beginnen, dus breken nu de League Playoffs aan. In mn groep van 20 ben ik 6e geworden, dus ik mag tegen de gedoodverfde winnaar: dolletjes! Holiday, Lebron, Harris, The Beard, Giannis, Towns, Walker en Beal in zn lineup :{

Gelukkig had ik Giannis en The Beard ook, daarbij Vucevic, Jokic en Doncic en Ariza heb ik laten staan. Invisible Man Kennard in het team als joker, Cousins erbij nu ie toch maar 12 mln kost. 99 van de honderd keer verlies ik dit
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  dinsdag 5 maart 2019 @ 14:14:11 #96
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_185405739
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 maart 2019 @ 14:19:22 #97
426493 crew  PippenScottie
pi_185405857
quote:
Was een prima play hoor.
Door met 31 seconden op de klok te schieten weet je zeker dat je nog een aanval krijgt. Two for one.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 14:20:59 #98
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_185405889
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]

Was een prima play hoor.
Door met 31 seconden op de klok te schieten weet je zeker dat je nog een aanval krijgt. Two for one.
Het gaat denk ik niet om de play eerlijk gezegd . Lichaamstaal en alles
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 5 maart 2019 @ 15:24:28 #99
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185407122
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 11:36 schreef JayJay8 het volgende:
[..]

Lopez wilde zelf niet in LA blijven.

Dit team blijft niet intact. Alleen de jonkies en LeBron staan nog onder contract na dit seizoen.
Dat is niet waar. Tenzij deze website (https://lonzowire.usatoda(...)-return-news-rumors/) het volgende transcript totaal heeft verzonnen van de Zach Lowe podcast:

Lowe: Were you surprised they didn’t come after you harder or maybe they did and you just decided, I mean it’s kind of a circus there with LeBron in Los Angeles, it’s like a perfect storm of drama. Did you just not want any part of it? What was your perspective on the move from LA to Milwaukee.

Lopez: I was a little surprised. It just didn’t end up working out. It kind of went in one direction pretty quickly. From that point, I was looking at other options.

Lowe: Would you have wanted to play there or do you prefer this, obviously you have a great team, I think a better team than the Lakers, but it’s quieter here, let’s put it that way

Lopez: Yeah, I mean, I would have wanted to play there. But that being said, I’m happy that this worked out the way it did because it’s the best situation possible. Even comparable to playing there this season. Far and away, this season in Milwaukee has gone so well and just, the group we have here, the players, the staff and the opportunity to do some big things, it’s such a great situation to be in.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 11:38 schreef JayJay8 het volgende:
[..]

AD is niet echt realistisch, is geen free agent en waarom zou New Orleans nu wel een deal met LA willen maken... Er zijn deze zomer behalve alle genoemde "max free agents" genoeg mogelijkheden om het team te versterken. Ben alleen benieuwd of Magic dit ook gaat doen...
Omdat dit waarschijnlijk de laatste window is voor de Pelicans om iets fatsoenlijks te krijgen voor AD. Als de Celtics hen toch gaan lowballen, en de Lakers zijn gek genoeg om weer zo'n godfather offer te maken.. Ieder jaar zijn er genoeg mogelijkheden om het team te versterken, maar mochten de Lakers er een title run van willen maken met LeBron, heb je een 2de ster nodig imo.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')