abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 februari 2019 @ 11:28:32 #151
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185080970
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:27 schreef Kippenboutje35 het volgende:
Het verhaal is niet eenzijdig belicht.
Niet?
Wie van de posters hier is je buurvrouw dan?

Uiteraard is het wel eenzijdig want we hebben alleen jouw kant van het verhaal.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 11:28:41 #152
5428 crew  miss_sly
pi_185080974
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:27 schreef Kippenboutje35 het volgende:
Het verhaal is niet eenzijdig belicht. Maar goed, ik laat weten hoe 't gesprek ging vandaag!
Waarom gaat niet een van jullie met kind naar beneden als het wakker is?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_185080975
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:26 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Pas geboren baby´s zitten toch ook in hun eigen pis en strontlucht als ze nog een luier dragen? Luiers ook maar afschaven dan? :')
Omdat ze niet beter weten. Maar je kind opsluiten en een potje op zijn kamer zetten vind ik niet kunnen. Of pies jij 's ochtends ook in een emmer en blijf je dan lekker in je eigen zeiklucht zitten?
  maandag 18 februari 2019 @ 11:43:18 #154
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185081287
Yoho, probeer het enigszins serieus te houden hier en niet op de man te gaan, dank jullie wel *O*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185081355
Oplossingen die KippenBout nog NIET genomen heeft alhoewel hij zegt alles gedaan te hebben:

- Wisselen van kamer, dan zeurt ze hoogstens om seks geluiden.
- Extra isolatie op de vloer en de muur.
- Kind toestaan om in het weekend naar beneden te gaan om daar te spelen.
- Kind later naar bed laten gaan zodat hij pas wakker wordt om 8 uur in het weekend.

Maar TS zal hier waarschijnlijk toch niet op reageren, want het is een prutser die alleen maar wil horen dat hij gelijk heeft.

Overigens, haakje op de deur en potje in de kamer, wtf....
pi_185081431
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:46 schreef Reverb het volgende:
- Kind later naar bed laten gaan zodat hij pas wakker wordt om 8 uur in het weekend.
:+ :+ :+
Protège moi de mes désirs.
  maandag 18 februari 2019 @ 11:53:36 #157
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_185081508
Mijn mening is dat je niet echt geschikt bent als ouder in dit geval. Een traphekje is niet alleen voorals het kind naar beneden moet om te plassen, maar vooral dat ze niet naar beneden lazeren! Hetgeen dus kan gebeuren als hij naar de wc gaat die toevallig op dezelfde etage is als de slaapkamer van het kind. Zo te horen is het namelijk niet een kind dat regelrecht op zijn doel afgaat zonder te dwalen.
Daarnaast, leer een kind in zijn nest te blijven, moest ik ook vroeger. Wij mochten ook niet ubervroeg het bed uit om maar tv te gaan kijken ofzo, en dan waren wij al ouders dan 4. Nee, leer je kind dat wanneer pappa uit bed is, hij ook uit bed mag. Sterker nog, leer hem dat JIJ hem uit bed haalt en dat hij, ongeacht de tijd, anders blijft liggen.
Tevens ga je niet in op vele vragen van posters hier dus of je bent (in mijn optiek) een trol, of je zit volledig in een tunnelvisie.
pi_185081578
Muziek overlast kun je iets aan doen maar als je last hebt van kinderen dan moet je niet in een woonwijk / rijtje / flat gaan wonen maar vrijstaand.
Ik was hier...
pi_185081580
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:53 schreef mossad_agent het volgende:
Mijn mening is dat je niet echt geschikt bent als ouder in dit geval. Een traphekje is niet alleen voorals het kind naar beneden moet om te plassen, maar vooral dat ze niet naar beneden lazeren! Hetgeen dus kan gebeuren als hij naar de wc gaat die toevallig op dezelfde etage is als de slaapkamer van het kind. Zo te horen is het namelijk niet een kind dat regelrecht op zijn doel afgaat zonder te dwalen.
Daarnaast, leer een kind in zijn nest te blijven, moest ik ook vroeger. Wij mochten ook niet ubervroeg het bed uit om maar tv te gaan kijken ofzo, en dan waren wij al ouders dan 4. Nee, leer je kind dat wanneer pappa uit bed is, hij ook uit bed mag. Sterker nog, leer hem dat JIJ hem uit bed haalt en dat hij, ongeacht de tijd, anders blijft liggen.
Tevens ga je niet in op vele vragen van posters hier dus of je bent (in mijn optiek) een trol, of je zit volledig in een tunnelvisie.
Nu heb ik geen kinderen dus dit is misschien een wat een domme vraag :P

Waarom mag een kind niet al spelen in zijn eigen kamer als de ouders nog slapen? Even los van het eventuele geluid wat gemaakt wordt.
pi_185081672
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:27 schreef Kippenboutje35 het volgende:
Het verhaal is niet eenzijdig belicht. Maar goed, ik laat weten hoe 't gesprek ging vandaag!
Als zij er zoveel last van heeft dan verplaatst ze toch lekker haar bed zodat die niet tegen de enige muur staat waarachter jouw kind zit :D
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 februari 2019 @ 12:00:56 #161
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185081676
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:46 schreef Reverb het volgende:
- Kind later naar bed laten gaan zodat hij pas wakker wordt om 8 uur in het weekend.

Geloof mij, dat probeert mijn nicht al 6 jaar met mijn achterneefje, maar standaard wordt hij rond 5u wakker, is alleen maar slecht voor zijn schoolprestaties en humeur, want hij krijgt te weinig slaap en wakker is hij toch echt rond 5u.

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nu heb ik geen kinderen dus dit is misschien een wat een domme vraag :P

Waarom mag een kind niet al spelen in zijn eigen kamer als de ouders nog slapen? Even los van het eventuele geluid wat gemaakt wordt.
Ik zie daar in een normale situatie weinig probleem in, als het kind niet hangerig jengelig of ander soort last krijgt door te weinig slaap.

Bij de kinderen rondom mij schijnt een uur of 7 een acceptabele tijd te zijn om wakker te zijn.
Persoonlijk vind ik dat zelf ook, voor 7u is te vroeg dan ga maar op bed liggen met een plaatjesboek oid..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185081704
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:00 schreef Nizno het volgende:

[..]

Geloof mij, dat probeert mijn nicht al 6 jaar met mijn achterneefje, maar standaard wordt hij rond 5u wakker, is alleen maar slecht voor zijn schoolprestaties en humeur, want hij krijgt te weinig slaap en wakker is hij toch echt rond 5u.

[..]

Ik zie daar in een normale situatie weinig probleem in, als het kind niet hangerig jengelig of ander soort last krijgt door te weinig slaap.

Bij de kinderen rondom mij schijnt een uur of 7 een acceptabele tijd te zijn om wakker te zijn.
Persoonlijk vind ik dat zelf ook, voor 7u is te vroeg dan ga maar op bed liggen met een plaatjesboek oid..
Maar als het kind genoeg geslapen heeft dan heeft het toch geen nut meer om te blijven liggen? is dit om een ritme aan te leren ofzo?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 februari 2019 @ 12:03:27 #163
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185081735
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar als het kind genoeg geslapen heeft dan heeft het toch geen nut meer om te blijven liggen? is dit om een ritme aan te leren ofzo?
Als het kind onbeperkt uit bed mag kan je het idd hebben dat ze op een gegeven moment om 4u al spoken.

In bed met een plaatjesboek (in geval van 4 jaar, als ze kunnen lezen mogen lettertjes ook wel) heb je nog een kans dat ze weer in slaap vallen.

Maar dit is een heul andere discussie en laat ik niet te hard offtopic gaan in een topic dat niet in WGR staat :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185081773
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:03 schreef Nizno het volgende:

[..]

Als het kind onbeperkt uit bed mag kan je het idd hebben dat ze op een gegeven moment om 4u al spoken.

In bed met een plaatjesboek (in geval van 4 jaar, als ze kunnen lezen mogen lettertjes ook wel) heb je nog een kans dat ze weer in slaap vallen.
Oke :)

Ik kan mij niet herinneren dat er ooit vroeger tegen mij is gezegd dat ik in bed moest blijven liggen dus vandaar mijn vraag.

Denk trouwens dat 4 jaar wel erg jong is om alleen door het huis te kunnen lopen. Dus misschien kunnen de ouders in het weekend wat vroeger op en met het kind naar de woonkamer.
pi_185081861
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:00 schreef Nizno het volgende:

[..]

Geloof mij, dat probeert mijn nicht al 6 jaar met mijn achterneefje, maar standaard wordt hij rond 5u wakker, is alleen maar slecht voor zijn schoolprestaties en humeur, want hij krijgt te weinig slaap en wakker is hij toch echt rond 5u.

Ik neem aan dat dat van kind tot kind verschilt, vervelend dat het bij het kind van je nicht niet lukt. Misschien werkt het bij TS ook niet, maar het punt blijft dat er nog een optie is die hij waarschijnlijk niet geprobeerd heeft, dus dat hij moet kappen met roepen dat hij alles in zijn macht gedaan heeft.
pi_185081962
Heb het topic een beetje doorgelezen, ben benieuwd wat gesprek zal doen vanmiddag, succes.

Maar om even toch mn mening te gooien, in het topic lees ik nergens (ik zal wel blind zijn) wat voor overlast ze precies heeft? Springt het kind? Maak het veel lawaai als in stemgeluiden? bonkt die op de muren?

Iedereen, vooral 1e pagina, heeft wel meteen zijn mening klaar met een eenzijdig bericht van TS zonder toevoeging wat de buurvrouw exact ervaart? Raar dat iedereen meteen de buurvrouw veroordeelt.

Je gaf aan goed met de buurvrouw overweg te kunnen, lijkt me dat ze dan echt niet overdrijft en echt een probleem heeft. En neem van mij aan, bepaalde geluiden die je langer en vaker hoort ga je op focussen en wordt alleen maar erger tot irritatie aan toe. Lijkt erop dat je zoon iets doet wat steeds zelfde is.

Dus vraag eerst eens precies wat ze hoort? ja je zoon, maar wat doet hij dat zij er door wakker wordt?

En je zoon straf geven is ronduit belachelijk maar goed dat is mijn mening.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 februari 2019 @ 12:21:04 #167
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185081993
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:18 schreef Syd het volgende:
Maar om even toch mn mening te gooien, in het topic lees ik nergens (ik zal wel blind zijn) wat voor overlast ze precies heeft? Springt het kind? Maak het veel lawaai als in stemgeluiden? bonkt die op de muren?
ik denk dat dit voor veel irritatie zorgt
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:50 schreef Kippenboutje35 het volgende:
Nou, zoontje is gewoon wakker en speelt in z'n kamer. En met de kat. Hij loopt niet door 't huis. Soms zingt ie liedjes. Maar wij worden er dus niet wakker van. Denk dat dat haar nog meer irriteerd
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 18 februari 2019 @ 12:21:55 #168
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_185082010
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:18 schreef Syd het volgende:

Iedereen, vooral 1e pagina, heeft wel meteen zijn mening klaar met een eenzijdig bericht van TS zonder toevoeging wat de buurvrouw exact ervaart? Raar dat iedereen meteen de buurvrouw veroordeelt.
Iedereen de buurvrouw veroordeeld?? Volgens mij heb jij niet goed gelezen denk ik. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 februari 2019 @ 12:22:44 #169
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185082027
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:21 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Iedereen de buurvrouw veroordeeld?? Volgens mij heb jij niet goed gelezen denk ik. :')
Ligt er aan hoeveel posts Syd heeft op pagina 1
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185082057
Mr. Visser en Viktor Brand incoming!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_185082370
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:21 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik denk dat dit voor veel irritatie zorgt

[..]

Maar dit zijn zoals ik lees, nog steeds aannames van TS. Zonder exact te weten wat er gaande is kun je moeilijk naar een oplossing zoeken.

Misschien is het wel helemaal niet zijn zoon en komt een bepaald geluid wel ergens anders vandaag.

Iets heel anders ik heb al maanden last van een bromtoon (hoge frequentie toon) en dat kan zelfs van 5kilometer ver komen (maar goed dat is natuurlijk een andere situatie dan hier).
  maandag 18 februari 2019 @ 12:53:57 #172
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_185082473
Mensen die hun kinderen niet op kunnen voeden ^O^
pi_185082660
Wat een vooroordelen! Ik ben net met de buuf gaan praten, zoon mee, buuf is overspannen door thuissituatie met scheiding en geldzaken. Zoontje even laten spelen in kamer, ik in haar slaapkamer.. Geluid is minimaal. Buuf iz overspannen. Is niet kwaad bedoeld maar ze geeft nu zelf toe dat het opzich mee valt maar ze eren slaapprobleem heeft waardoor ze laa in slaap valt en dan dus tegen de ochtend bek af en geïrriteerd is van zelfs maar de kleinste geluiden. Zoon ging al sochtends mee naar beneden met ons. Bleef niet met 'n pispot in z'n kamer opgesloten. De oplossing is dat ze 't bed wat verder van muur afzet, heb ik mee geholpen. Zoon slaapt deze week bij ons zodat buuf even helemaal niks hoort.
  maandag 18 februari 2019 @ 13:08:42 #174
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185082699
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:06 schreef Kippenboutje35 het volgende:
Wat een vooroordelen! Ik ben net met de buuf gaan praten, zoon mee, buuf is overspannen door thuissituatie met scheiding en geldzaken. Zoontje even laten spelen in kamer, ik in haar slaapkamer.. Geluid is minimaal. Buuf iz overspannen. Is niet kwaad bedoeld maar ze geeft nu zelf toe dat het opzich mee valt maar ze eren slaapprobleem heeft waardoor ze laa in slaap valt en dan dus tegen de ochtend bek af en geïrriteerd is van zelfs maar de kleinste geluiden. Zoon ging al sochtends mee naar beneden met ons. Bleef niet met 'n pispot in z'n kamer opgesloten. De oplossing is dat ze 't bed wat verder van muur afzet, heb ik mee geholpen. Zoon slaapt deze week bij ons zodat buuf even helemaal niks hoort.
Super opgelost zo ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 18 februari 2019 @ 13:09:33 #175
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_185082719
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:06 schreef Kippenboutje35 het volgende:
Wat een vooroordelen! Ik ben net met de buuf gaan praten, zoon mee, buuf is overspannen door thuissituatie met scheiding en geldzaken. Zoontje even laten spelen in kamer, ik in haar slaapkamer.. Geluid is minimaal. Buuf iz overspannen. Is niet kwaad bedoeld maar ze geeft nu zelf toe dat het opzich mee valt maar ze eren slaapprobleem heeft waardoor ze laa in slaap valt en dan dus tegen de ochtend bek af en geïrriteerd is van zelfs maar de kleinste geluiden. Zoon ging al sochtends mee naar beneden met ons. Bleef niet met 'n pispot in z'n kamer opgesloten. De oplossing is dat ze 't bed wat verder van muur afzet, heb ik mee geholpen. Zoon slaapt deze week bij ons zodat buuf even helemaal niks hoort.
Goed gedaan man.
Maar niet heus.....Daaaag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')