dan doe je dat vast met meer mensenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gisteren zei ik 'Oprotten' toen hij binnenkwam. Ik speel een vuil manipulatief spelletje.
Ik heb het gevoel dat deze maandagochtend niet gunstig is voor onze relatie.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan doe je dat vast met meer mensen
hey ben je blind?quote:Op maandag 18 februari 2019 09:21 schreef Der_Mann het volgende:
hey ik zie 2 dezelfde woorden in de TT
Als ik iets voor je kan betekenen: belletje doen.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, het gaat alleen maar erger. Maar ga wat van deze dag proberen te maken.
hey doe eens rustigquote:Op maandag 18 februari 2019 09:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey ben je een achterlijke teringdebiel die zijn bek moet houden met je kazige schijtkop
sowquote:Op maandag 18 februari 2019 09:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey ben je een achterlijke teringdebiel die zijn bek moet houden met je kazige schijtkop
Lekker hermannnnnquote:Op maandag 18 februari 2019 09:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gebruik drugs op je werkquote:Op maandag 18 februari 2019 09:28 schreef Der_Mann het volgende:
heb me in de laatste weken gerealiseerd dat het geen act is en ik echt ongelukkig ben met mijn baan
wie heeft tips om nog meer kans op ontslag te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |