Vind jij dat mannen over het algemeen goed zijn in beffenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:13 schreef Myrr het volgende:
Zou echt single mommy worden als vriend ineens besluit niet meer te likken.
Houd je bek eensquote:Op maandag 18 februari 2019 00:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heeft genomen
Wat staat daar juf?
Haiquote:Op maandag 18 februari 2019 00:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik quote iedereen die ik aandacht wil geven inderdaad
Als een man dat niet wil maakt dat toch niet uit? Is hetzelfde als dat een vrouw niet anaal wil of niet wil pijpenquote:
Liefquote:Op maandag 18 februari 2019 00:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik quote iedereen die ik aandacht wil geven inderdaad
Zou de beste klb mod ooit zijnquote:Op maandag 18 februari 2019 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Refereer je nu aan het feit dat Kiid bier heeft gegooid in een drukke trein, en ik toen de fall heeft genomen omdat hij toen kans maakte om mod te worden?
Nee dramatisch. Daarom gelijk wiven als je wel een tegenkomt.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind jij dat mannen over het algemeen goed zijn in beffen
Dat was Frank al en daarna mortiequote:
wivenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee dramatisch. Daarom gelijk wiven als je wel een tegenkomt.
Klopt maar dan val je wel af als relatiemateriaal, hoe leuk je ook bent.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als een man dat niet wil maakt dat toch niet uit? Is hetzelfde als dat een vrouw niet anaal wil of niet wil pijpen
zou Frank nog levenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was Frank al en daarna mortie
De lat ligt hoog en daar loop ik niet van wegquote:Op maandag 18 februari 2019 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was Frank al en daarna mortie
Natuurlijk, die heeft de tijd van zn leven. Wnnr word jij weer mod bbyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |