Is niet viesquote:Op maandag 18 februari 2019 00:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeft niet maar mag dus welgoed lezen, die vieze cachet
Refereer je nu aan het feit dat Kiid bier heeft gegooid in een drukke trein, en ik toen de fall heeft genomen omdat hij toen kans maakte om mod te worden?quote:
Ben gewoon mezelfquote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 00:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja dus? Wat maakt dat nou weer uit
Niet gelezen, ga eens weg jijquote:Op maandag 18 februari 2019 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Refereer je nu aan het feit dat Kiid bier heeft gegooid in een drukke trein, en ik toen de fall heeft genomen omdat hij toen kans maakte om mod te worden?
Zosk gaat altijd op mij in.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:12 schreef SideEffect het volgende:
Ik denk dat Zosk crack en cachet niet interessant genoeg vind en drm niet op hun ingaat
heyquote:Op maandag 18 februari 2019 00:12 schreef SideEffect het volgende:
Ik denk dat Zosk crack en cachet niet interessant genoeg vind en drm niet op hun ingaat
quote:Op maandag 18 februari 2019 00:12 schreef SideEffect het volgende:
Hoeft ook niet op bed te zijn. Ik heb een autoquote:Op maandag 18 februari 2019 00:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er is nog maar een persoon met wie ik het bed deel tot ik mn laatste adem uitblaas.
Jij bent t niet.
Heyquote:Op maandag 18 februari 2019 00:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik quote iedereen die ik aandacht wil geven inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |