quote:Op maandag 18 februari 2019 00:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan met trots zeggen dat ik nog nooit seks heb gehad met een vrouw boven de 65 kgHaha goalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het niet. Vorig weekend keihard zitten strijden voor 20+ wins en ik kreeg alleen maar troepquote:
Iedereen heeft een bewuste en een onbewuste ademhalingscentra, dus mortaxx heeft deels gelijkquote:Op maandag 18 februari 2019 00:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
We weten beiden dat dit niet waar is
Maar het belangrijkste gedeelte heeft hij ongelijk en dat is waar het om ging. Niet alles is een keuzequote:Op maandag 18 februari 2019 00:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Iedereen heeft een bewuste en een onbewuste ademhalingscentra, dus mortaxx heeft deels gelijk
Je kan er toch voor kiezen om je adem in te houden, probeer het eensquote:Op maandag 18 februari 2019 00:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste gedeelte heeft hij ongelijk en dat is waar het om ging. Niet alles is een keuze
Ja. Hoe lang. De aanzet tot ademen is iets dat je lichaam voor je doet.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan er toch voor kiezen om je adem in te houden, probeer het eens
als je voor een trein springt stop je wel met ademenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Iedereen heeft een bewuste en een onbewuste ademhalingscentra, dus mortaxx heeft deels gelijk
Dat ik een kleine invloed op iets heb met een onvermijdelijk gevolg maakt het nog geen keuzequote:Op maandag 18 februari 2019 00:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan er toch voor kiezen om je adem in te houden, probeer het eens
Ligt eraan of die trein rijdt of nietquote:Op maandag 18 februari 2019 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je voor een trein springt stop je wel met ademen
Na een minuutje haal je diepe zucht en adem je weer vrolijk verder, tenzij je onder water ligtquote:Op maandag 18 februari 2019 00:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat ik een kleine invloed op iets heb met een onvermijdelijk gevolg maakt het nog geen keuze
En dus weg keuzequote:Op maandag 18 februari 2019 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Na een minuutje haal je diepe zucht en adem je weer vrolijk verder, tenzij je onder water ligt
dat heeft onze Heer en schepper slim bedachtquote:Op maandag 18 februari 2019 00:48 schreef Myrr het volgende:
Net even mijn kennis verbreed met hoe het zit met longen van een foetus en hoe dat in de buik en na de bevalling werkt.
Knap staaltje evolutie, de belichaming van het leven.
Ja je zou het bijna gaan denken.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat heeft onze Heer en schepper slim bedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |