Nou, dan niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:05 schreef Zosk het volgende: [..] Dit werkt niet in het openbaar gvd cachet
Nou dan was dat hetquote:Op maandag 18 februari 2019 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk die te weinig aandacht geeft, ahuh oké dan ben je gewoon niet interessant genoeg
goed gedaanquote:Op maandag 18 februari 2019 00:06 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon 4 topics op rij, wat een mooie avond
quote:Op maandag 18 februari 2019 00:07 schreef xcachet het volgende:
Maar Azpi likt dus niet. Man man man.
Hoogtepunt. Je hebt nog meer bereikt dan VKquote:Op maandag 18 februari 2019 00:06 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon 4 topics op rij, wat een mooie avond
Voor jou maak ik wel een uitzonderingquote:Op maandag 18 februari 2019 00:07 schreef xcachet het volgende:
Hey babequote:
Dat heeft de vuilnis buiten ookquote:Op maandag 18 februari 2019 00:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoogtepunt. Je hebt nog meer bereikt dan VK
wat is daar dan ook het nut van?quote:Op maandag 18 februari 2019 00:07 schreef xcachet het volgende:
alsof je dan überhaupt weet hoe het moetquote:Op maandag 18 februari 2019 00:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor jou maak ik wel een uitzondering
Hoezo doe je dat niet?quote:Op maandag 18 februari 2019 00:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor jou maak ik wel een uitzondering
Ja dus? Wat maakt dat nou weer uitquote:Op maandag 18 februari 2019 00:07 schreef xcachet het volgende:
Ik geef iedereen alle aandacht die ze verdienenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk die te weinig aandacht geeft, ahuh oké dan ben je gewoon niet interessant genoeg
gelukkigquote:Op maandag 18 februari 2019 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je raakt er heus niet zwanger van
Netjesquote:Op maandag 18 februari 2019 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zitten op mn face, noem t facetime
Moet jij weten, sletjequote:Op maandag 18 februari 2019 00:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geef iedereen alle aandacht die ze verdienen
Kan nooit moeilijk zijnquote:Op maandag 18 februari 2019 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alsof je dan überhaupt weet hoe het moet
Nou, dat hoeft nou ook weer nietquote:Op maandag 18 februari 2019 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zitten op mn face, noem t facetime
Heyquote:Op maandag 18 februari 2019 00:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Screenshot naar je vriendin gestuurdquote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 00:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:
Als iemand dat ooit doet hier dan ben ik echt fucked maar gelukkig zitten hier alleen maar betrouwbare mensen die alles op een rijtje hebbenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Screenshot naar je vriendin gestuurd
Er is nog maar een persoon met wie ik het bed deel tot ik mn laatste adem uitblaas.quote:
En monoquote:Op maandag 18 februari 2019 00:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als iemand dat ooit doet hier dan ben ik echt fucked maar gelukkig zitten hier alleen maar betrouwbare mensen die alles op een rijtje hebben
Is niet viesquote:Op maandag 18 februari 2019 00:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeft niet maar mag dus welgoed lezen, die vieze cachet
Refereer je nu aan het feit dat Kiid bier heeft gegooid in een drukke trein, en ik toen de fall heeft genomen omdat hij toen kans maakte om mod te worden?quote:
Ben gewoon mezelfquote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 00:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja dus? Wat maakt dat nou weer uit
Niet gelezen, ga eens weg jijquote:Op maandag 18 februari 2019 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Refereer je nu aan het feit dat Kiid bier heeft gegooid in een drukke trein, en ik toen de fall heeft genomen omdat hij toen kans maakte om mod te worden?
Zosk gaat altijd op mij in.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:12 schreef SideEffect het volgende:
Ik denk dat Zosk crack en cachet niet interessant genoeg vind en drm niet op hun ingaat
heyquote:Op maandag 18 februari 2019 00:12 schreef SideEffect het volgende:
Ik denk dat Zosk crack en cachet niet interessant genoeg vind en drm niet op hun ingaat
quote:Op maandag 18 februari 2019 00:12 schreef SideEffect het volgende:
Hoeft ook niet op bed te zijn. Ik heb een autoquote:Op maandag 18 februari 2019 00:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er is nog maar een persoon met wie ik het bed deel tot ik mn laatste adem uitblaas.
Jij bent t niet.
Heyquote:Op maandag 18 februari 2019 00:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik quote iedereen die ik aandacht wil geven inderdaad
Vind jij dat mannen over het algemeen goed zijn in beffenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:13 schreef Myrr het volgende:
Zou echt single mommy worden als vriend ineens besluit niet meer te likken.
Houd je bek eensquote:Op maandag 18 februari 2019 00:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heeft genomen
Wat staat daar juf?
Haiquote:Op maandag 18 februari 2019 00:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als een man dat niet wil maakt dat toch niet uit? Is hetzelfde als dat een vrouw niet anaal wil of niet wil pijpenquote:
Liefquote:Op maandag 18 februari 2019 00:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou de beste klb mod ooit zijnquote:Op maandag 18 februari 2019 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Refereer je nu aan het feit dat Kiid bier heeft gegooid in een drukke trein, en ik toen de fall heeft genomen omdat hij toen kans maakte om mod te worden?
Nee dramatisch. Daarom gelijk wiven als je wel een tegenkomt.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind jij dat mannen over het algemeen goed zijn in beffen
Dat was Frank al en daarna mortiequote:
wivenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee dramatisch. Daarom gelijk wiven als je wel een tegenkomt.
Klopt maar dan val je wel af als relatiemateriaal, hoe leuk je ook bent.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als een man dat niet wil maakt dat toch niet uit? Is hetzelfde als dat een vrouw niet anaal wil of niet wil pijpen
zou Frank nog levenquote:Op maandag 18 februari 2019 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was Frank al en daarna mortie
De lat ligt hoog en daar loop ik niet van wegquote:Op maandag 18 februari 2019 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was Frank al en daarna mortie
Natuurlijk, die heeft de tijd van zn leven. Wnnr word jij weer mod bbyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |