Geen probleem, maak het maar goed met een ban!quote:Op zondag 17 februari 2019 23:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga naar bed. Mijn nederige excuses voor alle narigheid die ik vanavond heb geuit.
Wat nou weerquote:
Tot volgende week vriendquote:Op zondag 17 februari 2019 23:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga naar bed. Mijn nederige excuses voor alle narigheid die ik vanavond heb geuit.
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen hier en alleen als ik daar even zin in heb.
Er is niks lekkerders dan datquote:Op zondag 17 februari 2019 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ooit door jou zo'n saterol besteld, gore meuk
Dat zullen we morgen zien, en die bal ligt niet bij mij. Maar ik reflecteer hier wel op. Is dat wel oke?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Geen probleem, maak het maar goed met een ban!
ben je een jaar of 30 te laat mee, maar goed: beter laat dan nooit hequote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga NU mijn polsen door snijden. Ik vind dit echt NIET kunnen.
Zosk heeft een bepaalde dominantie over de vrouwelijke users hier.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt naar hem luistert haha
HOERA, EINDELIJKquote:Op zondag 17 februari 2019 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
We hoeken ‘m en dan bevrijden we Moira uit zn kelder!
Zosk?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zosk heeft een bepaalde dominantie over de vrouwelijke users hier.
Is Oke, als er maar iemand een ban krijgtquote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zullen we morgen zien, en die bal ligt niet bij mij. Maar ik reflecteer hier wel op. Is dat wel oke?
?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat discord net zo'n laffe safespace is als hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |