quote:Op zondag 17 februari 2019 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En toen kwam de blauwe Twingo en die bostte 'm kapot.
Geniet ervanquote:Op zondag 17 februari 2019 23:31 schreef Crack_ het volgende:
Mn ah verkocht pizza's voor een euro, vier gekocht
En buiten is het nu koud en slaat die global warming dus nergens op, zie je wel. Beide fabeltjes verzonnen door de roverheidquote:
Aw, jeetje Crackie. Zo vol liefde. Dankjewelquote:Op zondag 17 februari 2019 23:30 schreef Crack_ het volgende: [..] Mensen kunnen hun ogen toch dicht doen Volgens mij heb jij best lekker figuur
Je verwacht het niet als je een relatie hebt/gehadquote:Op zondag 17 februari 2019 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aw, jeetje Crackie. Zo vol liefde. Dankjewel
Ik was sarcastisch.
Ik had bijna dezelfde gekocht maar wilde niet lukken met bonuskaart dus alles teruggebracht en eten besteldquote:Op zondag 17 februari 2019 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks, heb helemaal geen zin in diepvriespizza maarja koopdrang
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je verwacht het niet als je een relatie hebt/gehad
Pardon, ik denk niet dat ik daartoe in staat ben. Het was een kut modje en ik heb alleen gezegd dat hij als user leuker en rebelser was.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:24 schreef SideEffect het volgende: [..] Dus jij bent de schuldige prof, jij hebt dit monster gecreëerd
True, fuck de overheidquote:Op zondag 17 februari 2019 23:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
En buiten is het nu koud en slaat die global warming dus nergens op, zie je wel. Beide fabeltjes verzonnen door de roverheid
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik had bijna dezelfde gekocht maar wilde niet lukken met bonuskaart dus alles teruggebracht en eten besteld
Er is ook weinig voor nodig om een man geil te krijgenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je verwacht het niet als je een relatie hebt/gehad
Poëtisch weer 8/10quote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef LompeHork het volgende:
HEIL TWINGO
HEIL HILVERSUM
HEIL HET DERDE RIJK
HEIL BRADDIE DE DERDE!
Waar roep ik dat dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef Monopoly het volgende:
Maar VK, wij liggen elkaar niet, dat is duidelijk. Waarom haal je er altijd andere dingen bij? Ik beoordeel je puur op je handelen. Bij mij schreeuw je dat ik vanuit achter van alles hoor, waarom?
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:33 schreef LompeHork het volgende:
HEIL TWINGO
HEIL HILVERSUM
HEIL HET DERDE RIJK
HEIL BRADDIE DE DERDE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |