Zo dat is heel pijnlijk, een keer gehad met trainen voor een halve marathon jaren geleden.quote:Op maandag 18 februari 2019 05:37 schreef formule het volgende:
Jessie heeft scheenbeen ontsteking gehad
Ik snap Niet dat Adje geen rekening met Erik houdt. Zo vroeg al aan de slag gaan.quote:
Erik kan ook bij Chris en Hiske gaan logerenquote:Op maandag 18 februari 2019 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap Niet dat Adje geen rekening met Erik houdt. Zo vroeg al aan de slag gaan.
Valt nog mee, meeste bakkers beginnen rond 3 uur of 4 uurquote:Op maandag 18 februari 2019 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap Niet dat Adje geen rekening met Erik houdt. Zo vroeg al aan de slag gaan.
Hoi, Adriaan heeft best wel moeite met het deegquote:Op maandag 18 februari 2019 06:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Valt nog mee, meeste bakkers beginnen rond 3 uur of 4 uur![]()
Goedemorgen Cos
Kniesoor die daar op letquote:Op maandag 18 februari 2019 06:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lekker fris A3aan met je klokkie om.....
[ afbeelding ]
Erg handig en ondenkbaar in 'n bakkerij is het krabbertje.....quote:Op maandag 18 februari 2019 06:55 schreef formule het volgende:
[..]
Hoi, Adriaan heeft best wel moeite met het deeg
of brood met zongedroogde tomaatjes?quote:Op maandag 18 februari 2019 07:01 schreef formule het volgende:
Krentenbrood is dat ook verkrijgbaar?
Of brood met olijven?
Jammiequote:Op maandag 18 februari 2019 07:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of brood met zongedroogde tomaatjes?
Adriaan heeft wel rekening gehouden met Erik, is pas begonnen nadat Erik zelf wakker is geworden. Adriaan liep om 5 uur rond en begon pas om 6:40 de machine aan te zetten.quote:Op maandag 18 februari 2019 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel warmer is in die caravan zo in de vroege ochtend.quote:Op maandag 18 februari 2019 07:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die blauw gele pakken op de werkbank is volgens mij gist wat daar bewaard wordt, en gist
hoor je gekoeld tussen 3 en 7 graden op te slaan dus in de koelkast...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |