Niet mijn schuld dat er kansloze mensen op deze wereld rondlopen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Fijn dat je het eindelijk toegeeft
Watquote:Op zondag 17 februari 2019 23:07 schreef Rozevla het volgende:
M’n hele fantastische beeld van Katy Perry is zojuist kapot gegaan![]()
Ik heb net naakt foto’s van der gezien wat heb zij een vieze kut
Picsquote:Op zondag 17 februari 2019 23:07 schreef Rozevla het volgende:
M’n hele fantastische beeld van Katy Perry is zojuist kapot gegaan![]()
Ik heb net naakt foto’s van der gezien wat heb zij een vieze kut
Wat heeft dat eerste ermee te makenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben 22 en studeer nog. Dus nog niet.
Goed verhaal. Je beslissing af laten hangen van iemand anders.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Post, enkelvoud
[..]
Omdat ik dat gevraagd had, en toen zag ik dat jullie blij waren met mijn beslissing en toen heb ik gevraagd om mijn beslissing terug te draaien snap je.
Alsof jij al op je 20ste een huis kon kopenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat er kansloze mensen op deze wereld rondlopen.
dan pas, godverdomme duurt langquote:
het antwoord op die vraag heb je al, ben je debiel of watquote:Op zondag 17 februari 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent toch geen debiel, de lente begint nooit in februari
Wat voor ovenschotel?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ovenschotel in de oven, heb al chips op
Zou jij zonder die kansloze mensen niet iedere avond je kontje verkopen op de hoek van het station?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat er kansloze mensen op deze wereld rondlopen.
Gelukkig trek ik me niks aan van de mening van tuig.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed verhaal. Je beslissing af laten hangen van iemand anders.
Weet niet of je weet wat ik dan verdien met een bijbaantje.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heeft dat eerste ermee te maken
Goede redenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben 22 en studeer nog. Dus nog niet.
Wel op mijn 23e jeetje het is geen racequote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Alsof jij al op je 20ste een huis kon kopen
Fijn dat je als mod zo praat over users. Zal Danny leuk vinden.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gelukkig trek ik me niks aan van de mening van tuig.
Nee ik heb ook nog andere skills weet jequote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou jij zonder die kansloze mensen niet iedere avond je kontje verkopen op de hoek van het station?
Zalm, aardappel, room, ui, dillequote:
Je bent 22. Ga uit huisquote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet of je weet wat ik dan verdien met een bijbaantje.
Dat betwijfel ik als ik je hier zo zie posten hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 23:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ik heb ook nog andere skills weet je
mail maar ff naar forum@fok.nl, een TR vink ik gewoon af hoor.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fijn dat je als mod zo praat over users. Zal Danny leuk vinden.
TR gezet.
hahaatjesquote:Op zondag 17 februari 2019 23:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik als ik je hier zo zie posten haha
Hoe doen al die andere studenten dat danquote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is goed VK, is goed.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
mail maar ff naar forum@fok.nl, een TR vink ik gewoon af hoor. r
Ewquote:Op zondag 17 februari 2019 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zalm, aardappel, room, ui, dillemet salade maar die zit niet in de oven haha
Uhu, prima als je het niet wil maar kom niet aan met dat het niet zou lukkenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tenzij ik mezelf in de schulden wil steken. Wat ik niet prefereer.
Je vond het toch juist fijn als ik de afzeikerige VK was? WAT WIL JE NUquote:Op zondag 17 februari 2019 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik vind dit geen fijne sfeer, daarom ga ik maar in bed liggen
Is je vriendin al thuis?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:10 schreef Catkiller het volgende:
Wanneer je mensen zat bent maar toch iets gaat doen waarbij je moet omgaan met mensen.
Ik ben 22, woon op mezelf en studeer ookquote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben altijd mezelf ja.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:10 schreef Monopoly het volgende:
Heb ik vorige keer ook gedaan. Ik heb toen gehoord van een FA dat je je achter de schermen ook als een kleuter hebt gedragen. Heel interessant.
Bijbaantje + evt lenen. En dan zit je op een kamer met nog 4 huisgenoten. Ik zie daar dan de meerwaarde niet van in voor mij.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe doen al die andere studenten dat dan
Was 22 toen ik appartement kreeg, ben nu 26. Lul nietquote:Op zondag 17 februari 2019 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bijbaantje + evt lenen. En dan zit je op een kamer met nog 4 huisgenoten. Ik zie daar dan de meerwaarde niet van in voor mij.
Wat ben je toch een verwend nestquote:Op zondag 17 februari 2019 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bijbaantje + evt lenen. En dan zit je op een kamer met nog 4 huisgenoten. Ik zie daar dan de meerwaarde niet van in voor mij.
Hahahaha op je 23e pasquote:Op zondag 17 februari 2019 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wel op mijn 23e jeetje het is geen race
Ik ga er vanuit dat de informatie die ik kreeg over jou achter de schermen ook juist is, en als dat een representatie van jou als persoon is, dan is dat verre van fraai.quote:
Al lang helaas, hoezo?!quote:
Ik mocht haar nog beffen tochquote:
Ik heb nergens gezegd dat het niet kan hoor. Het kan zeker wel. Maar druk mijn schuld liever en ben over 1,5 jaar afgestudeerd.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, prima als je het niet wil maar kom niet aan met dat het niet zou lukkenwoon al sinds mn 18e op mezelf en leen pas sinds 2 jaar
Ja als jij tegen zurigheid kan dan wens ik jou succes.quote:
Gelukkig dump jij genoeg voor de schermen om te weten dat je een stuk tuig bent, hoef ik daar niet voor te vissen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de informatie die ik kreeg over jou achter de schermen ook juist is, en als dat een representatie van jou als persoon is, dan is dat verre van fraai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |