Okéquote:Op zondag 17 februari 2019 23:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen idee, heb 'm al in jaren niet gezien.
Standaard riedeltje bij alle replies tegenwoordigquote:
Nee het is zondagquote:
Onder mijn absolute bodem bleek nog een kruipruimte te zitten.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Standaard riedeltje bij alle replies tegenwoordigje bent echt nog dieper gezonken he
Triestquote:Op zondag 17 februari 2019 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onder mijn absolute bodem bleek nog een kruipruimte te zitten.
Je daalt zelfs af onder mijn niveau.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ZIJN GEZOND EN ZITTEN VOL MET GEZONDE VETTEN
Kom chips etenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja dan is het nooit lente, thanks
Zie so far geen reden om iets te noten ofzo, niks aan de hand tochquote:Op zondag 17 februari 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd hoeveel bans er weer gaan vallen
20 maart toch?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent toch geen debiel, de lente begint nooit in februariquote:Op zondag 17 februari 2019 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Behalve de posts van Mono die zijn verwijderdquote:Op zondag 17 februari 2019 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zie so far geen reden om iets te noten ofzo, niks aan de hand toch
Waarom was je ineens zwart, waarom ben je nu weer blauw?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
huisjesmelkers
Paar kansloze lutsers je hypotheken laten betalen
Dus als je huurt ben je een kansloze lutser? Eh, ok.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
huisjesmelkers
Daar begint het vaak mee. Het aangeven dat er niks aan de hand is, tot je de volgende dag, of een week later naar fok probeert te gaan.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zie so far geen reden om iets te noten ofzo, niks aan de hand toch
Woon jij al op jezelf of watquote:Op zondag 17 februari 2019 23:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus als je huurt ben je een kansloze lutser? Eh, ok.
Post, enkelvoudquote:Op zondag 17 februari 2019 23:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Behalve de posts van Mono die zijn verwijderd
Omdat ik dat gevraagd had, en toen zag ik dat jullie blij waren met mijn beslissing en toen heb ik gevraagd om mijn beslissing terug te draaien snap je.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom was je ineens zwart, waarom ben je nu weer blauw?
Fijn dat je het eindelijk toegeeftquote:Op zondag 17 februari 2019 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
huisjesmelkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |