Die lightversie bevat alsnog meer koolhydraten vgmquote:Op zondag 17 februari 2019 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een light versie met vanille? En omdat mensen van ongezond, vet en ziektes en doodgaan houden toch
daarom dat ie al zo lang kan blijven postenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Guus, ik denk eigenlijk dat niemand vanillekwark eet
Er zijn wel wat meer leuke mensen hierquote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry geef geen fuck om de mensen hier
Behalve om jou
Misschien wil cachet je wel opgeilenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Kiid het volgende:
Zal wel lang duren voordat ik klaar kom want ik heb 0 zin
Goku heeft het huis van Master Roshi geërfd en toen verkocht voor vies veel geld, toen ging Goku giant ape en heeft z'n huis helemaal naar de moeder gestampt.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is er gaande in de wereld van fifa en dbs dan?
Hm ja true. Ik bedoel eigenlijk een magere variant maar die is er volgens mij ook helemaal niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die lightversie bevat alsnog meer koolhydraten vgm
maar ik kijk wel uit naar doodgaan tbh
quote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goku heeft het huis van Master Roshi geërfd en toen verkocht voor vies veel geld, toen ging Goku giant ape en heeft z'n huis helemaal naar de moeder gestampt.
Ik heb een geheim voor je, ik ga mijn tanden vanavond lekker niet poetsenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Kiid het volgende:
Zal wel lang duren voordat ik klaar kom want ik heb 0 zin
En ik danquote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry geef geen fuck om de mensen hier
Behalve om jou
Ik mis Chaiquote:Op zondag 17 februari 2019 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer betrokken bent
Ow das niet heel vriendelijk van 'mquote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goku heeft het huis van Master Roshi geërfd en toen verkocht voor vies veel geld, toen ging Goku giant ape en heeft z'n huis helemaal naar de moeder gestampt.
Okéquote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zijn wel wat meer leuke mensen hier
als je je zelfs voor noel geil kunt krijgen moet dat voor kiid ook wel lukken jaquote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien wil cachet je wel opgeilen
Gaatjes zijn een hoax, net als de klimaatveranderingquote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb een geheim voor je, ik ga mijn tanden vanavond lekker niet poetsen
Ja dat dusquote:
Gadverdammequote:Op zondag 17 februari 2019 23:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb een geheim voor je, ik ga mijn tanden vanavond lekker niet poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |