Oh zo, prima tochquote:Op zondag 17 februari 2019 23:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk 3 vakken onder 1 onderdeel. Filosofie zg, artistic research g, de afgeraffelde een voldoende. Samen een G.
Wil eigenlijk de rest van de opleiding zo gaan doen.
Daar kom je nu achter hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 23:24 schreef Chloroform het volgende:
Oké tot zover is duidelijk dat vk dus gewoon een huis geërfd heeft en niks heeft bereikt met hard werken
En hij noemt jou pauper omdat je een huis huurt?quote:
Ja.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En hij noemt jou pauper omdat je een huis huurt?
Ja ik ben niet op de hoogte van alle ins en outs van de mensen hierquote:
Thuis op de bankquote:Op zondag 17 februari 2019 23:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je al geen plaatjes kan posten hoor je in OUD. Wat vind jij?
Je hebt toch ook een light versie met vanille? En omdat mensen van ongezond en ziektes en doodgaan houden tochquote:Op zondag 17 februari 2019 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
snap niet waarom mensen vanillekwark zouden eten ipv magere kwark tbh
laatste bevat minder vet en koolhydraten
Jammer dat je niet meer betrokken bentquote:Op zondag 17 februari 2019 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik ben niet op de hoogte van alle ins en outs van de mensen hier
Guus, ik denk eigenlijk dat niemand vanillekwark eetquote:Op zondag 17 februari 2019 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
snap niet waarom mensen vanillekwark zouden eten ipv magere kwark tbh
laatste bevat minder vet en koolhydraten
VK komt uit Limburg dus ja, daar heb je het al hèquote:
Wat is er gaande in de wereld van fifa en dbs dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:26 schreef Kiid het volgende:
Gaan we het nog over iets leuks hebben hier
Ga je op vakantiequote:Op zondag 17 februari 2019 23:26 schreef Kiid het volgende:
Gaan we het nog over iets leuks hebben hier
Sorry geef geen fuck om de mensen hierquote:Op zondag 17 februari 2019 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer betrokken bent
Asked no one everquote:Op zondag 17 februari 2019 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is er gaande in de wereld van fifa en dbs dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |