Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik niet iedereen er bij naai omdat ze een keer boe of bah zeggenquote:Op zondag 17 februari 2019 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan tenminste mijn rekeningen betalen
een watquote:Op zondag 17 februari 2019 22:58 schreef xcachet het volgende:
Heeft VK een hersenbloeding of gaat hij zichzelf nu een geplaatste niet geven?
Nou meid wat ben je een prachtvoorbeeld van een mens, groetjes thuis hequote:Op zondag 17 februari 2019 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik niet iedereen er bij naai omdat ze een keer boe of bah zeggen_! kleuter
Valt best mee. Het is gewoon een beetje lastig omdat alles duurder wordt en particulier huren best prijzig is.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:58 schreef SideEffect het volgende:
Graag wil ik meer weten over de geldproblemen van monopoly
Is goed kleuter. Is goed.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou meid wat ben je een prachtvoorbeeld van een mens, groetjes thuis he
koop danquote:Op zondag 17 februari 2019 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt best mee. Het is gewoon een beetje lastig omdat alles duurder wordt en particulier huren best prijzig is.
Rtquote:Op zondag 17 februari 2019 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt best mee. Het is gewoon een beetje lastig omdat alles duurder wordt en particulier huren best prijzig is.
Denk even naquote:Op zondag 17 februari 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker dat de yen hier niet geaccepteerd wordt.
Drm naar het mooie noorden verhuizen waar alles goedkoper is dan in de randstadquote:Op zondag 17 februari 2019 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, heb 'm al in jaren niet gezien.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:02 schreef Chloroform het volgende:
Ik denk dat mono en vk allebei een kleine pik hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |