De jurk is met van die ruitjes donkere stof met zwarte streepjes er door, heel hip nu maar wel kantoorproof.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:47 schreef MCH het volgende:
[..]
O ambtenaar, dan ben je al snel netjes gekleed
Ik laat het even aan anderen om Pics te roepenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De jurk is met van die ruitjes donkere stof met zwarte streepjes er door, heel hip nu maar wel kantoorproof.
TY assepoesjequote:
| 1 2 3 | <?php ?> |
Die komen er toch nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik laat het even aan anderen om Pics te roepen
Ja doe ff fotootjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik laat het even aan anderen om Pics te roepen
O je gaat bij de IND op gesprek. Die zitten met extreme tekorten dus zal wel goedkomen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
TY assepoesjeIk verwacht er niet heel veel van. Heb nog 2 andere organisaties benaderd waarvan 1 mij heel erg aanspreekt op basis van werk (vreemdelingenrecht) maar mega reistijd. De ander vlakbij maar minder leuke wetgeving. Dus ik ben een beetje in dubio.
[ code verwijderd ]
Nee, daar heb ik wel een sollicitatie lopen maar nog geen gesprek, moet eerst een test doen. Maar dat is wel soort van wat ik het liefste zou willen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:51 schreef MCH het volgende:
[..]
O je gaat bij de IND op gesprek. Die zitten met extreme tekorten dus zal wel goedkomen.
Leuk wel, iemand die ik ken post alleen maar vakantiefoto's omdat ze volgens mij gestationeerd is in Griekenlandquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik wel een sollicitatie lopen maar nog geen gesprek, moet eerst een test doen. Maar dat is wel soort van wat ik het liefste zou willen.
Mijn voorkeur gaat uit naar schiphol ter apel of zevenaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Leuk wel, iemand die ik ken post alleen maar vakantiefoto's omdat ze volgens mij gestationeerd is in Griekenland
Ter Apel is toch vreselijk in de middle of nowhere. Gaan ze met carpoolbusjes vanuit Groningen heen omdat het ov zo kut is daar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar schiphol ter apel of zevenaar.
Klopt maar daar komt wel alles binnen. Net als op schiphol. Daar heb je dus ook relatief korte zaken omdat korte procedure.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Ter Apel is toch vreselijk in de middle of nowhere. Gaan ze met carpoolbusjes vanuit Groningen heen omdat het ov zo kut is daar.
Veel succes in ieder geval, mijn kennis had altijd wel interessante verhalen over het werk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klopt maar daar komt wel alles binnen. Net als op schiphol. Daar heb je dus ook relatief korte zaken omdat korte procedure.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Veel succes in ieder geval, mijn kennis had altijd wel interessante verhalen over het werk.
Ga je dan over of mensen mogen blijven of niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]ty. Zal zien waar het op uitloopt.
Wat dacht je anders?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga je dan over of mensen mogen blijven of niet?
Nou ken ook een man die bij IND werkt en gaat bv alleen over verblijfsvergunningen voor partners uit het buitenland of een vergunning om hier een zaak te starten ofzo. Was wat vaag maar hij heeft niet te maken met asielzoekers.quote:
Tegenwoordig gaat dat niet meer op, inmiddels houden ze iedereen met een jankverhaal hier.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga je dan over of mensen mogen blijven of niet?
Dat gaat toch ook over blijven of niet blijvenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ken ook een man die bij IND werkt en gaat bv alleen over verblijfsvergunningen voor partners uit het buitenland of een vergunning om hier een zaak te starten ofzo. Was wat vaag maar hij heeft niet te maken met asielzoekers.
Heb je dat gelezen op feesboek?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat dat niet meer op, inmiddels houden ze iedereen met een jankverhaal hier.
Ja maar doelde bij haar op de asielzoeker.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat gaat toch ook over blijven of niet blijven
Hep zeker op feestboek gestaan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat dat niet meer op, inmiddels houden ze iedereen met een jankverhaal hier.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, heb ik niet.
Met al die pardon regelingen tegenwoordig.
Al die?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, heb ik niet.
Met al die pardon regelingen tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |