Het blijven gewoon fanboys waarvan het een risico is om ze zoveel macht te geven... had daar gewoon echte muziekkenners neergezet en het gezeik was al stukken minder geweestquote:Op zondag 17 februari 2019 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zocht al op Twitter. Maar dit is wel popcornwaardig ja
Vooral omdat de twee Wiwi's vooraf kennelijk dweepten met Laura en haar een potentiële winnaar noemden in een reactievideo en Bella ook en toen Ester helemaal niet zo vonden. En nu totaal andersom. Ach ja, wie eerder Wiwi's heeft gekeken zou dat niet meer moeten verbazen dat ze eerst dwepen en dan andersom, of eerst niks vinden en daarna dwepen.
Ja in de gezichten van alle deelnemers doen ze dweperig. Remember Waylonquote:Op zondag 17 februari 2019 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De meningen van de Wiwi's slaan inderdaad vaker om dan de sferen hier.Dat zou hun achterban inmiddels ook wel moeten weten.
Eén Wiwi in de jury had ik nog wel begrepen ergens, een beetje. Om de fan bubble te representeren ofzo. Twee is van de zotte als ze apart punten mogen geven.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijven gewoon fanboys waarvan het een risico is om ze zoveel macht te geven... had daar gewoon echte muziekkenners neergezet en het gezeik was al stukken minder geweest
Dit jaquote:Op zondag 17 februari 2019 23:18 schreef Em31 het volgende:
Ondanks dat ik dan wel blij ben dat het Laura niet is geworden, is het natuurlijk wel behoorlijk bizar dat zo’n kleine jury zó veel invloed heeft. Voor het publiek gewoon super frustrerend helemaal omdat die duidelijk twee andere favorieten hadden.
Ik zou gek worden als dit hier zou gebeuren
quote:Never seen a country so upset at making the right choice.
Die hadden Waylon uberhaupt naar huis gestuurd en Og3ne liedje 3 gegevenquote:Op zondag 17 februari 2019 23:20 schreef Greys het volgende:
Ja stel je voor dat vorig jaar in NL de Wiwi's bv ervoor hadden gezorgd dat het liedje 3 werd. M'n bloeddruk had dat niet overleefd.
Nou op EIC zat William nog net niet in de reet van Waylon. HE IS ZO REALLLLLLL kwijl kwijl kwijl.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hadden Waylon uberhaupt naar huis gestuurd en Og3ne liedje 3 gegeven
Kan toch nietquote:Op zondag 17 februari 2019 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
Eigenlijk heeft Wiwibloggs gewoon de Roemeense artiest geselecteerd.![]()
Oh ja. Waylon was zo echt, en zo aardig, en totaal niet fake. William noemde hem zelfs 'lovely' in een tweet na EIC.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja in de gezichten van alle deelnemers doen ze dweperig. Remember Waylon
quote:Downvote me all you want. Only to remind you a few little things that happened this season :
1. Australia’s Zero Gravity was bashed because it’s “popera”. “Popera would NEVER win in Eurovision!” — Laura’s song is a popera.
2. “Romania shoud have voted 50-50!” — some fans were quaking when Bilal won with a whopping 150 pts in a 50-50 voting
3. “A song with a few public support shouldn’t win!” –Soldi didn’t win the public vote in Italy, yet you guys were happy about it winning anyways.
Please continue to scroll down below. Thank you.
quote:Well Laura. GOD heard your song and she does not want you to win because she is a powerful woman and she can’t stand this soulless “father” song
Oh God Dear Father wat is dit weer een bizar NSF seizoen aan het wordenquote:
quote:Mihai was actually right lmao
Ja die had gezegd dat Ester zou winnen ondanks de andere favorieten geloof ik toch?quote:
quote:Very shamefull indeed, posibly even corruption at work, or just pure evil.
quote:The public is tasteless, so they should be thankful they got help 🙂
Zeiken op Emmelie doen ze ook:quote:Op zondag 17 februari 2019 23:36 schreef Em31 het volgende:
Ze kunnen ook net zo goed op Emmelie zeiken, had zij Bella in haar top 3 gezet dan had zij gewonnen
quote:I will never feel that way because of any bully. But I still hate the result. Bella got destroyed by that Danish girl. So pissed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |