Heb jouw nummer niet meerquote:
Ja uit mijn ballenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:59 schreef Myrr het volgende:
Mannen kunnen ook melk geven als ze hard genoeg hun best doen.
#truestory
Er was iets met haar hè. Buiten dr handicap om dan 😅quote:Op zondag 17 februari 2019 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die ene chick die haar eerste zoen kreeg van die gare pipowat een dooie bakvis was dat
melkquote:Op zondag 17 februari 2019 21:59 schreef Myrr het volgende:
Mannen kunnen ook melk geven als ze hard genoeg hun best doen.
#truestory
Heb je hier over nagedacht?quote:Op zondag 17 februari 2019 22:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Schouderbladen komen op hetzelfde neer en daar zou het heel raar staan.
Wat doen jullie nou kut joh.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er was iets met haar hè. Buiten dr handicap om dan 😅
Ze leek bloed serieus. Als ze lachte dan duurde dat 2 tellen en zette ze weer een poker face op. Heel typisch. Dat kussentje en dekentje ook.
Ja buiten haar handicap was er sowieso nog heel veel met haar aan de hand. Die dooie blikquote:Op zondag 17 februari 2019 22:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er was iets met haar hè. Buiten dr handicap om dan 😅
Ze leek bloed serieus. Als ze lachte dan duurde dat 2 tellen en zette ze weer een poker face op. Heel typisch. Dat kussentje en dekentje ook.
Bedankt voor je tip.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Cute, raak maar niet te gehecht aan hem alle mannen gaan vreemd namelijk
Ik kan het niet onderbouwen maar het voelt gewoon niet goedquote:Op zondag 17 februari 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
Geen tepels zou alleen raar zijn omdat we ze op die plek gewend zijn. Is niet mooi of lelijk. Zonder zou puur esthetisch (egaal) gezien mooier zijn.
Ik wel. Gewenning.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kan het niet onderbouwen maar het voelt gewoon niet goed
Boeiend.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja wat. Je mankeert toch wat als je dat programma inschakelt of er aan mee doet.
Ja, een dooie blik ja. En asexy gewoon.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja buiten haar handicap was er sowieso nog heel veel met haar aan de hand. Die dooie blik
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je mist nog een pijltje als PI, icequeen
Paar dagen hooguit.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik eraan kan wennen
Hoe lang duurt deze fase?
Haha gayquote:Op zondag 17 februari 2019 22:04 schreef McGrath het volgende:
Ik wil graag over mijn tepels kunnen wrijven tijdens het masturberen, zou oneerlijk zijn als vrouwen dat wel kunnen doen en mannen niet, alleen maar omdat het een functie heeft bij mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |