Word je nou niet eens moe van jezelf?quote:Op zondag 17 februari 2019 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
pfff morgen solli bij detacheerder
moet goed aangeven wat ik wil zeiden ze
ik weet het allemaal niet
zo geen zin pfff
Okquote:Op zondag 17 februari 2019 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
zo geen zin pfff
sorry de problemen van SE zijn belangrijkerquote:Op zondag 17 februari 2019 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
zo geen zin pfff
En jij ben vanaf nu elk moment van de dag moe en doet van 14.00 tot 17.00 een middag dutje en gaat weer slapen van 22.00 tot 10.00quote:Op zondag 17 februari 2019 20:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Is goed dan slaap je vanaf nu 3 uur
Denk ik wel bij meer mensen hierquote:Op zondag 17 februari 2019 20:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Word je nou niet eens moe van jezelf?
ik ben al geruime tijd helemaal klaar met mezelfquote:Op zondag 17 februari 2019 20:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Word je nou niet eens moe van jezelf?
Zeg dat je geld wilquote:Op zondag 17 februari 2019 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
zo geen zin pfff
Ben je depressiefquote:Op zondag 17 februari 2019 20:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En jij ben vanaf nu elk moment van de dag moe en doet van 14.00 tot 17.00 een middag dutje en gaat weer slapen van 22.00 tot 10.00
Pallets sorteren vriendquote:Op zondag 17 februari 2019 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
zo geen zin pfff
Lekker hoef ik niet te werkenquote:Op zondag 17 februari 2019 20:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En jij ben vanaf nu elk moment van de dag moe en doet van 14.00 tot 17.00 een middag dutje en gaat weer slapen van 22.00 tot 10.00
Of je stelt je niet zo aan. Beetje WAjong gedrag om meteen naar de huisarts te rennen als je je een keertje moe voelt of moet niezenquote:Op zondag 17 februari 2019 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig. Heb je al bloed laten prikken?
of je stelt je niet zo aan en je beft je wijf een keerquote:Op zondag 17 februari 2019 21:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Of je stelt je niet zo aan. Beetje WAjong gedrag om meteen naar de huisarts te rennen als je je een keertje moe voelt of moet niezen
Jawel dat doe je ook gewoon en je gaat ook naar colleges, die slaaptijden zijn alleen voor zaterdag en zondagquote:
We kunnen ook niet alle Wajong klachten over een kam scheren. Iedereen verdient een eerlijke kans.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Of je stelt je niet zo aan. Beetje WAjong gedrag om meteen naar de huisarts te rennen als je je een keertje moe voelt of moet niezen
Ja jesus in het weekend slaap ik ook 20 uur per dag dat heet het volwassen levenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jawel dat doe je ook gewoon en je gaat ook naar colleges, die slaaptijden zijn alleen voor zaterdag en zondag
Ken er best wat en zit geen normale tussenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
We kunnen ook niet alle Wajong klachten over een kam scheren. Iedereen verdient een eerlijke kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |