Ielquote:Op zondag 17 februari 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vandaag waren er twee 60+ lesbo's. Sowieso dat die twee hebben liggen scharen
ik wil IN jouquote:Op zondag 17 februari 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je al 25+?quote:
Ja krijg dat maar van je netvliesquote:
nee, maar tepels horen er nou eenmaal bij, jouw navel doet toch ook niks?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zal wel maar mannen zonder tepels zou ook prima zijn
Of doen jouw tepels jou wel iets
Zo lang al? Dan hebben we wat in te halenquote:
stijve knieën gekregenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Picsquote:
Niet meer nee maar had opzich best een belangrijke functiequote:Op zondag 17 februari 2019 21:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, maar tepels horen er nou eenmaal bij, jouw navel doet toch ook niks?
Dat klopt. Velen gaan naar hun eigen kamer. Beetje jammer wel.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
Maar een hotelovernachting? De succesratio is al niet zo hoog daar en kan me niet voorstellen dat er veel overblijven die met elkaar de van de Valk in willen duiken
quote:Op zondag 17 februari 2019 21:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat klopt. Velen gaan naar hun eigen kamer. Beetje jammer wel.
Hoe gaat het tussen jou en je nieuwe lief?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat klopt. Velen gaan naar hun eigen kamer. Beetje jammer wel.
Die gingen wel samen een kamer in ja.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dm mequote:Op zondag 17 februari 2019 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo lang al? Dan hebben we wat in te halen
Goed.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe gaat het tussen jou en je nieuwe lief?
moet alles een functie hebben? waarvoor heb je dan een clitoris?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet meer nee maar had opzich best een belangrijke functie
tepels bij mannen zijn altijd nutteloos geweest
Edit: en mijn navel is helemaal kut, had hem liever niet meer gehad nee
Heb dm-banquote:
Ziet er toch lelijk uit joh een borstkas zonder tepelsquote:Op zondag 17 februari 2019 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet meer nee maar had opzich best een belangrijke functie
tepels bij mannen zijn altijd nutteloos geweest
Edit: en mijn navel is helemaal kut, had hem liever niet meer gehad nee
Om klaar te komen natuurlijk, wat is dit voor domme vraagquote:Op zondag 17 februari 2019 21:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet alles een functie hebben? waarvoor heb je dan een clitoris?
Da's gewenning.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ziet er toch lelijk uit joh een borstkas zonder tepels
jaquote:Op zondag 17 februari 2019 21:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet alles een functie hebben? waarvoor heb je dan een clitoris?
was een grapje dat ie niet gebruikt werdquote:Op zondag 17 februari 2019 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om klaar te komen natuurlijk, wat is dit voor domme vraag
Sinds kerstavond.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Leuk, hoe lang hebben jullie al?
Die ene chick die haar eerste zoen kreeg van die gare pipoquote:Op zondag 17 februari 2019 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die gingen wel samen een kamer in ja.
Maar was niet duidelijk wie nou met wie allemaal hebben geslapen. Nu was het een ontbijtzaal i.p.v. ontbijt op bed.
Oh :s sorryquote:Op zondag 17 februari 2019 21:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
was een grapje dat ie niet gebruikt werd
Schouderbladen komen op hetzelfde neer en daar zou het heel raar staan.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk het niet, heb je van die heuveltjes zonder eindpunt.
Heb jouw nummer niet meerquote:
Ja uit mijn ballenquote:Op zondag 17 februari 2019 21:59 schreef Myrr het volgende:
Mannen kunnen ook melk geven als ze hard genoeg hun best doen.
#truestory
Er was iets met haar hè. Buiten dr handicap om dan 😅quote:Op zondag 17 februari 2019 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die ene chick die haar eerste zoen kreeg van die gare pipowat een dooie bakvis was dat
melkquote:Op zondag 17 februari 2019 21:59 schreef Myrr het volgende:
Mannen kunnen ook melk geven als ze hard genoeg hun best doen.
#truestory
Heb je hier over nagedacht?quote:Op zondag 17 februari 2019 22:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Schouderbladen komen op hetzelfde neer en daar zou het heel raar staan.
Wat doen jullie nou kut joh.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er was iets met haar hè. Buiten dr handicap om dan 😅
Ze leek bloed serieus. Als ze lachte dan duurde dat 2 tellen en zette ze weer een poker face op. Heel typisch. Dat kussentje en dekentje ook.
Ja buiten haar handicap was er sowieso nog heel veel met haar aan de hand. Die dooie blikquote:Op zondag 17 februari 2019 22:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er was iets met haar hè. Buiten dr handicap om dan 😅
Ze leek bloed serieus. Als ze lachte dan duurde dat 2 tellen en zette ze weer een poker face op. Heel typisch. Dat kussentje en dekentje ook.
Bedankt voor je tip.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Cute, raak maar niet te gehecht aan hem alle mannen gaan vreemd namelijk
Ik kan het niet onderbouwen maar het voelt gewoon niet goedquote:Op zondag 17 februari 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
Geen tepels zou alleen raar zijn omdat we ze op die plek gewend zijn. Is niet mooi of lelijk. Zonder zou puur esthetisch (egaal) gezien mooier zijn.
Ik wel. Gewenning.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kan het niet onderbouwen maar het voelt gewoon niet goed
Boeiend.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja wat. Je mankeert toch wat als je dat programma inschakelt of er aan mee doet.
Ja, een dooie blik ja. En asexy gewoon.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja buiten haar handicap was er sowieso nog heel veel met haar aan de hand. Die dooie blik
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je mist nog een pijltje als PI, icequeen
Paar dagen hooguit.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik eraan kan wennen
Hoe lang duurt deze fase?
Haha gayquote:Op zondag 17 februari 2019 22:04 schreef McGrath het volgende:
Ik wil graag over mijn tepels kunnen wrijven tijdens het masturberen, zou oneerlijk zijn als vrouwen dat wel kunnen doen en mannen niet, alleen maar omdat het een functie heeft bij mannen
niet zo onzeker SEquote:Op zondag 17 februari 2019 22:04 schreef SideEffect het volgende:
Waarom hebben alle lelijke vrouwen in de sc een hekel aan mij
Als je dat fijn zou vinden dan heeft het dus wel een functie he, maar het punt is dat mannen dit toch niet hebbenquote:Op zondag 17 februari 2019 22:04 schreef McGrath het volgende:
Ik wil graag over mijn tepels kunnen wrijven tijdens het masturberen, zou oneerlijk zijn als vrouwen dat wel kunnen doen en mannen niet, alleen maar omdat het een functie heeft bij mannen
ok, doe je dingquote:Op zondag 17 februari 2019 22:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Het geeft mijn zelfverzekerdheid juist een boost
wat niet hebben?quote:Op zondag 17 februari 2019 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je dat fijn zou vinden dan heeft het dus wel een functie he, maar het punt is dat mannen dit toch niet hebben
Haha omdat Apple.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom gaan alle usb oplaadstekkers kapot aan de kant van de connectorJe moet die dingen gewoon preventief tapen, anders is het in een paar maand gedaan
Nee man, dit zit toch veel dieper geworteld. Daar gaat generaties overheen wil de tepelloze man als normaal gezien gaan worden.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja is toch net als een tattoo of piercing. Bril, ander kapsel. Ben je zo gewend aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |