Kon je dit ook maar zeggen over Aston Villa he hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 19:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
spelen gewoon nog in de hoogste divisie
Eensquote:Op zondag 17 februari 2019 20:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
daarom, je kan beter daar verliezen dan in de championship
daarom zeg ik het, debielquote:Op zondag 17 februari 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kon je dit ook maar zeggen over Aston Villa he haha
Ja achteraf had je natuurlijk wat meer moeten slopen voor al die moeitequote:Op zondag 17 februari 2019 19:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer volgens mij heb ik 1 jaar gekregen maar kreeg een uitnodiging om te komen praten. Maar ik heb er niet meer zo'n zin in allemaal na dat gedoe. Civielrechtelijk hebben ze mij ook niet vervolgd was alleen het OM dat een deel voorwaardelijk gaf of zo dat ik er niet meer heen mocht of zo. Paar vrienden hadden een advocaat die het hun heeft uitgelegd maar ik hoefde dat allemaal niet.
Tja achteraf... Altijd alles achteraf.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja achteraf had je natuurlijk wat meer moeten slopen voor al die moeite
Je weet best dat ik Villa een mooie club vindt en hoop dat ze weer in de PL komenquote:Op zondag 17 februari 2019 20:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, dat maakt je geen leuker persoon
Binnenkort daarom voor een tweede rondequote:Op zondag 17 februari 2019 20:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Tja achteraf... Altijd alles achteraf.
met je kut hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je weet best dat ik Villa een mooie club vindt en hoop dat ze weer in de PL komen
Helaas sta je daar met een 10e plek wel heel ver vanaf haha
Wnnr gaan wij voor de tweede rondequote:Op zondag 17 februari 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Binnenkort daarom voor een tweede ronde
bij het buffet? dikkequote:Op zondag 17 februari 2019 20:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wnnr gaan wij voor de tweede ronde
Vind zondagavond wel een mooie avondquote:Op zondag 17 februari 2019 20:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wnnr gaan wij voor de tweede ronde
Oke ik wacht het wel afquote:Op zondag 17 februari 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind zondagavond wel een mooie avond
Denk sws dat ik het al hebquote:Op zondag 17 februari 2019 20:42 schreef McGrath het volgende:
1 op de 4 vrouwen krijgen voor hun 75e kanker, dus je hebt een goede kans!
Jellyquote:Op zondag 17 februari 2019 20:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee maar ik slaap wel 20 uur per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |