Ja duh Knoerdjes hebben geen land he hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 17:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nederland is mijn land, je kan je stereotype onzin bij je houden.
Nee ben nog het abstract van mijn publicatie aan het verkorten naar 200 woorden. Moet nog 27 woorden slopenquote:
ben je nog welkom bij je partner?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:31 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben ook nergens welkom maar gelukkig hebben we FOK! nog wanneer we geen ban hebben.
Heb gewoon twee paspoorten, heb twee landen. Come at me brahquote:Op zondag 17 februari 2019 18:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja duh Knoerdjes hebben geen land he haha
fijn hequote:Op zondag 17 februari 2019 18:31 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben ook nergens welkom maar gelukkig hebben we FOK! nog wanneer we geen ban hebben.
quote:Op zondag 17 februari 2019 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ben nog het abstract van mijn publicatie aan het verkorten naar 200 woorden. Moet nog 27 woorden slopen
Ligt eraan of ik geld mee heb.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ben je nog welkom bij je partner?
ben jij t vrouwtje?quote:Op zondag 17 februari 2019 18:34 schreef Catkiller het volgende:
Wel lekker genderneutraal van je om partner te zeggen.
dankjewelquote:Op zondag 17 februari 2019 18:34 schreef Catkiller het volgende:
Wel lekker genderneutraal van je om partner te zeggen.
Het is me gelukt en ik heb het opgestuurd. Nu lekker eten maken en the Umbrella Academy kijken.quote:
wat een uitgebalanceerd leven heb jequote:Op zondag 17 februari 2019 18:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is me gelukt en ik heb het opgestuurd. Nu lekker eten maken en the Umbrella Academy kijken.
ik doe mijn bestquote:Op zondag 17 februari 2019 18:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
wat een uitgebalanceerd leven heb je
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 17 februari 2019 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is er? Laatst zei je ook al dat mijn penis tegenviel
zag die net is dat een aanraderquote:Op zondag 17 februari 2019 18:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is me gelukt en ik heb het opgestuurd. Nu lekker eten maken en the Umbrella Academy kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |