Dat jij fucking geil bent steek jij ook niet onder stoelen of banken inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2019 17:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
dan zijn ze fucking geil, volgens mij omdat er nog een paar jaar kans op kindje is. Lichaam dwingt haast te zoeken naar zaad.
Dat klinkt eigenlijk heel karig? Dacht dat je toch zeker wekelijks een keer zou moeten ;squote:Op zondag 17 februari 2019 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt aan je niveau. Meestal is 1x in de maand privéles voldoende. Vaker is mooier, maar daar heb ik geen geld voor.
Why should I? IRL neuk ik niet rond, moet mijn gore praat ergens kwijt.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat jij fucking geil bent steek jij ook niet onder stoelen of banken inderdaad
Heb er ook niks op tegen, enkel een bevestigingquote:Op zondag 17 februari 2019 17:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Why should I? IRL neuk ik niet rond, moet mijn gore praat ergens kwijt.
Nu je ouder bent dan ik dacht voel ik me vies, meestal ben ik degene die ouder isquote:Op zondag 17 februari 2019 17:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb er ook niks op tegen, enkel een bevestiging
Mijne lasagnequote:Op zondag 17 februari 2019 17:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Mijn avondeten wordt een zak chips denk ik
Waarom?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nu je ouder bent dan ik dacht voel ik me vies, meestal ben ik degene die ouder is
ja dat weten er toch wel meer pipoquote:Op zondag 17 februari 2019 17:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je bent echt kei dom.
Eerste wat ik zei als ik je zag was HOE IS HET MET CHRISTINA YANG
Zelf gemaakt door mijn moeder.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maak je dat zelf of zo'n kant en klare bak?
Meestal ben ik de cougar. Niet meer nu. IRL I mean.quote:
Ik eet geen vlees.quote:
Dan is het dus niet zelf gemaakt he meissie hihiquote:
Ik niet. Fit, niet kaal en niet grijs.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Meestal ben ik de cougar. Niet meer nu. IRL I mean.
Hebben mannen boven de 40 al een afgezakt lichaam? Zijn ze dan al kaal?
[..]
Ik eet geen vlees.
[..]
Dan is het dus niet zelf gemaakt he meissie hihi
Ehmquote:Op zondag 17 februari 2019 17:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik niet. Fit, niet kaal en niet grijs.
oh okquote:Op zondag 17 februari 2019 17:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Meestal ben ik de cougar. Niet meer nu. IRL I mean.
Hebben mannen boven de 40 al een afgezakt lichaam? Zijn ze dan al kaal?
[..]
Ik eet geen vlees.
[..]
Dan is het dus niet zelf gemaakt he meissie hihi
Grijs is niet erg denk ik. Afgezakte billen wel. Moet denken aan dat sex and the city momentje.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik niet. Fit, niet kaal en niet grijs.
moet ditquote:Op zondag 17 februari 2019 18:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Grijs is niet erg denk ik. Afgezakte billen wel. Moet denken aan dat sex and the city momentje. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |