kalmeer je tietenquote:Op zondag 17 februari 2019 17:28 schreef Cronometer het volgende:
[..]
NIET NEEEEEE
WIENS PUNANI MOET IK NU LIKKEN
Nee dank je.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wil je het eens op mij proberen?
Nee, heb de rest zelfquote:Op zondag 17 februari 2019 17:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan heb je een paard en materiaal of moet je dat ook nog los huren/kopen?
Om de users die achterblijven met een band in tranen achter te latenquote:Op zondag 17 februari 2019 17:30 schreef Cronometer het volgende:
Waarom is iedereen die niet meer fokt ANONIEM? Ging Fripsel even zoeken, maar die staat ook al zo.
Waar woon je?quote:Op zondag 17 februari 2019 17:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Om de users die achterblijven met een band in tranen achter te laten
Bij haar maakt t niet uit, was toch een nietszeggende userquote:Op zondag 17 februari 2019 17:30 schreef Cronometer het volgende:
Waarom is iedereen die niet meer fokt ANONIEM? Ging Fripsel even zoeken, maar die staat ook al zo.
Jij ook maar daar hoor je ook niemand over HEquote:Op zondag 17 februari 2019 17:32 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Bij haar maakt t niet uit, was toch een nietszeggende user
Ik kan zeer temperamentvol zijn, maar dan weet je ook gelijk hoe fantastisch ik in bed ben.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk wel dat zij met messen kan gaan zwaaien wanneer ze woest is.
Ben dan wel nietszeggend maar ik heb tenminste een eigen land hahaquote:Op zondag 17 februari 2019 17:33 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jij ook maar daar hoor je ook niemand over HE
Zal never vergeten dat Weissman en Fripsel geneukt hebben. Clumsy Clown was zo boos op hem.
zou hij daarna ook op #ANONIEM gaanquote:Op zondag 17 februari 2019 17:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dacht dat prof z'n dikke cock gesuckt gaat krijgen
Ja dat trekt me welquote:Op zondag 17 februari 2019 17:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik kan zeer temperamentvol zijn, maar dan weet je ook gelijk hoe fantastisch ik in bed ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |