jaja je hebt gewoon dikke dijen vetnekquote:Op zondag 17 februari 2019 17:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, want het vet zit overal goed verdeeld
Als je goed heen en weer wiegt heb je het juiste ritme te pakken en kunnen jullie één worden.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een combinatie worden met mijn paard en haar nog beter aan het lopen te krijgen.
Ja dat heb ik wel, dus? Ik klaag er niet over hoor.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jaja je hebt gewoon dikke dijen vetnek
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 17 februari 2019 17:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Als je goed heen en weer wiegt heb je het juiste ritme te pakken en kunnen jullie één worden.
ahaquote:Op zondag 17 februari 2019 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een combinatie worden met mijn paard en haar nog beter aan het lopen te krijgen.
ik welquote:Op zondag 17 februari 2019 17:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel, dus? Ik klaag er niet over hoor.
dit voelde ik in mijn lijfquote:Op zondag 17 februari 2019 17:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wil je het eens op mij proberen?
Vind het met grote boezem wel wat hebben, maar zodra de buik voorbij de tieten komt begint het goor te worden.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb geen vetrollen, man. Bah. Ben gewoon iets te zwaar. Je houdt ervan of niet.
Nee, goddank niet zeg. Zou dat wel erg vinden.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het met grote boezem wel wat hebben, maar zodra de buik voorbij de tieten komt begint het goor te worden.
Ze doet het met toto nu en ze zijn hem hier gepeerd als een soort bonnie & clyde.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik mis haar. Had fantasies over haar.
NIET NEEEEEEquote:Op zondag 17 februari 2019 17:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze doet het met toto nu en ze zijn hem hier gepeerd als een soort bonnie & clyde.
Cachetquote:Op zondag 17 februari 2019 17:28 schreef Cronometer het volgende:
[..]
NIET NEEEEEE
WIENS PUNANI MOET IK NU LIKKEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |