Het staat wel zeker in verband met elkaar.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
het is niet zo dat het normaal is als iemand een hartaanval krijgt, zelfs niet als iemand 200kg is
Hij zit toch niet meer op FOK! jonge.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh wauw, ik neem aan dat ie daar een ban voor heeft gekregen?
ligt eraan wat je wil hebben natuurlijk, "leuk" is subjectiefquote:Op zondag 17 februari 2019 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedankt, vind het denk ik niet leuk. Heb je nog meer
waar heeft ie dat dan gelogen?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij zit toch niet meer op FOK! jonge.
maar je gebruikt de uitdrukking: "gras is groen" verkeerdquote:Op zondag 17 februari 2019 19:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het staat wel zeker in verband met elkaar.
ik doe wat ik wil, idiootquote:Op zondag 17 februari 2019 19:24 schreef scrupuleus het volgende:
Stop nou eens met zeggen dat Braddie dik is jongens
Gewoon, wat anderen leuk vinden. Heb niet echt een specifieke voorkeur naar iets atmquote:Op zondag 17 februari 2019 19:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
ligt eraan wat je wil hebben natuurlijk, "leuk" is subjectief
quote:Op zondag 17 februari 2019 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon, wat anderen leuk vinden. Heb niet echt een specifieke voorkeur naar iets atm
graag of nietquote:Op zondag 17 februari 2019 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb godverdomme genoeg gereisd vandaag, kom maar naar rotterdam noord
Hoe heb je het gehad?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb godverdomme genoeg gereisd vandaag, kom maar naar rotterdam noord
Vouw je mijn kleding danquote:Op zondag 17 februari 2019 19:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh zou je wel willen helpen dan hoor
Was een prima weekendje, genoeg smerig ontbijt weggewerkt en genoeg pints in een marginale pub. Jammer van de wedstrijd, maar dat kan natuurlijk niet altijd goed gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |