eerst dat stuk met de waterscooterquote:Op zondag 17 februari 2019 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een toet toet ik heb een toet toet ik heb en toet toet wooooooohhh
dat klopt, de dag erna stond hij met zijn band te repeteren en de eerste dokterafspraak is in half maartquote:Op zondag 17 februari 2019 19:20 schreef McGrath het volgende:
ik las trouwens dat braddie een hartaanval heeft gehad?
Is helaas gelogenquote:Op zondag 17 februari 2019 19:20 schreef McGrath het volgende:
pijnlijkquote:Op zondag 17 februari 2019 19:20 schreef McGrath het volgende:
klasse, misschien dat het helpt bij zijn plan om 50kg af te vallenquote:Op zondag 17 februari 2019 19:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt, de dag erna stond hij met zijn band te repeteren en de eerste dokterafspraak is in half maart
Gras is groen hequote:Op zondag 17 februari 2019 19:20 schreef McGrath het volgende:
Was een leugen.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:20 schreef McGrath het volgende:
het is niet zo dat het normaal is als iemand een hartaanval krijgt, zelfs niet als iemand 200kg isquote:
spannend hoorquote:Op zondag 17 februari 2019 19:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Niks gedaan, zo mijn tas nog inpakken en slapen
waarvoor moet je inpakken?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Niks gedaan, zo mijn tas nog inpakken en slapen
Bedankt, vind het denk ik niet leuk. Heb je nog meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |