abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 februari 2019 @ 09:25:39 #151
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_185079058
Zie artikel "De pijnlijke cijfers over het veldspel en het uitsyndroom van Feyenoord" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/de-(...)ord/share/9ac936e990

Weer eens een stuk dat aantoont dat het eigenlijk nauwelijks ligt aan INZET MENTALITEIT EN MOUWUH OPSTROPUHH
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 februari 2019 @ 09:45:46 #152
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185079339
quote:
11s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:25 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "De pijnlijke cijfers over het veldspel en het uitsyndroom van Feyenoord" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/de-(...)ord/share/9ac936e990

Weer eens een stuk dat aantoont dat het eigenlijk nauwelijks ligt aan INZET MENTALITEIT EN MOUWUH OPSTROPUHH
Waar denk je dat, als het daar wel aan ligt, je dat aan merkt?
Laffe huichelaar
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 09:46:08 #153
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185079351
quote:
11s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:25 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "De pijnlijke cijfers over het veldspel en het uitsyndroom van Feyenoord" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/de-(...)ord/share/9ac936e990

Weer eens een stuk dat aantoont dat het eigenlijk nauwelijks ligt aan INZET MENTALITEIT EN MOUWUH OPSTROPUHH
Niet zo'n opzienbarend stuk toch? Het geeft gewoon haarfijn weer waar het aan ontbreekt. Kwaliteit, louter kwaliteit wat ons de das om doet. De Jordy Clasie's en Sven van Beeks zijn gewoon niet beter dan de gemiddelde eredivisie middenvelder of verdediger. Clasie is geen schim meer van de man die hij voor zijn vertrek naar Southampton was.

Het onvermogen om van Persie te bereiken, de afhankelijkheid van de vorm van v Persie/Berghuis en het gif dat Vilhena maar eens in de 10 wedstrijden op kan brengen breken dit Feyenoord gewoon op. Komend seizoen mag er wat mij betreft wel een compleet nieuwe achterhoede komen. Hoe zit het met die Geertruida? Wordt/is dat wat?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_185079406
quote:
11s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:25 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "De pijnlijke cijfers over het veldspel en het uitsyndroom van Feyenoord" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/de-(...)ord/share/9ac936e990

Weer eens een stuk dat aantoont dat het eigenlijk nauwelijks ligt aan INZET MENTALITEIT EN MOUWUH OPSTROPUHH
Maar waar ligt het aan dan? Is het een kwestie van kwaliteiten achterin, die schijnbaar geen normale pass kan versturen, of het middenveld? Want ik zie bijv. Clasie vaak inzakken tot op 1 lijn met de centrale verdedigers, misschien wel juist zodat hij de opbouw kan verzorgen ipv de 2 mongolen op dat moment naast hem (wat dus een opdracht zou zijn van Gio).

Gister viel het mij overigens heel erg op dat de voorste 4 vaak op 1 lijn staan, en er vervolgnes totaal geen beweging in zit. Ze staan er maar te staan. 1 keer ging Van Persie diep met een goede loopactie, kreeg gelijk ook een goede bal, al was ie net een tikkie te hard. 1 keer diepgang, 1 keer een doodsimpele pass, en het kon al gevaarlijk worden.
pi_185079419
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niet zo'n opzienbarend stuk toch? Het geeft gewoon haarfijn weer waar het aan ontbreekt. Kwaliteit, louter kwaliteit wat ons de das om doet. De Jordy Clasie's en Sven van Beeks zijn gewoon niet beter dan de gemiddelde eredivisie middenvelder of verdediger. Clasie is geen schim meer van de man die hij voor zijn vertrek naar Southampton was.

Het onvermogen om van Persie te bereiken, de afhankelijkheid van de vorm van v Persie/Berghuis en het gif dat Vilhena maar eens in de 10 wedstrijden op kan brengen breken dit Feyenoord gewoon op. Komend seizoen mag er wat mij betreft wel een compleet nieuwe achterhoede komen. Hoe zit het met die Geertruida? Wordt/is dat wat?
Als het louter kwaliteit is, ligt het dus niet aan de trainer of de tactiek van de trainer?
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 09:53:50 #156
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185079469
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Als het louter kwaliteit is, ligt het dus niet aan de trainer of de tactiek van de trainer?
Nou ja, misschien iets genuanceerder dan. Want onder Gio gaat het geheel ook gewoon niet beter voetballen. Maar dat het ontbreekt aan kwaliteit blijkt wel uit het feit dat we meer dan 6000 passes op eigen helft maken omdat we geen idee hebben :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_185079485
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nou ja, misschien iets genuanceerder dan. Want onder Gio gaat het geheel ook gewoon niet beter voetballen. Maar dat het ontbreekt aan kwaliteit blijkt wel uit het feit dat we meer dan 6000 passes op eigen helft maken omdat we geen idee hebben :')
Denk eens goed na; zelfs ploegen als Emmen hebben een betere/minder voorspelbare opbouw.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_185079530
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:54 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Denk eens goed na; zelfs ploegen als Emmen hebben een betere/minder voorspelbare opbouw.
Wekelijks? :')
  Forum Admin maandag 18 februari 2019 @ 09:58:41 #159
35723 crew  GGMM
pi_185079556
Ik denk dat het voornamelijk aan Gio ligt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_185079582
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wekelijks? :')
Natuurlijk niet, maar wat doet dat af aan mijn punt? Het is achterin rondspelen zonder enige progressie, vaak naar de rechtsback die dan weer naar Berghuis speelt. Als er al een middenvelder wordt aangespeeld, komt het zelden voor dat die output naar voren of op zijn minst de andere middenvelder heeft.

Denk je nou echt dat dat alleen aan kwaliteit ligt? Van Bronckhorst staat nu iets minder dan vier jaar op het veld en er is nooit enige progressie ingekomen. We spreken niet over een stel mongolen van de plaatselijke FC. Dit is serieus voetbal.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 10:04:15 #161
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_185079645
Robin van Persie heeft dit seizoen in de Eredivisie ruim zeven uur op het veld gestaan met Nicolai Jørgensen, maar wist de Deen slechts vier keer te bereiken.

De laatste pass van Van Persie naar Jørgensen is nu bijna vier maanden geleden, toen het nog zomertijd was (21 oktober).

:').
pi_185079653
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 09:59 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar wat doet dat af aan mijn punt? Het is achterin rondspelen zonder enige progressie, vaak naar de rechtsback die dan weer naar Berghuis speelt. Als er al een middenvelder wordt aangespeeld, komt het zelden voor dat die output naar voren of op zijn minst de andere middenvelder heeft.

Denk je nou echt dat dat alleen aan kwaliteit ligt? Van Bronckhorst staat nu iets minder dan vier jaar op het veld en er is nooit enige progressie ingekomen. We spreken niet over een stel mongolen van de plaatselijke FC. Dit is serieus voetbal.
Het doet in zoverre af aan je punt dat wij ook niet wekelijks het spel vertonen wat jij (en ik) zo verafschuwen. Ook vorige week tegen de Graafschap zag je een Martina vrij snel de inspeelpass vooruit zoeken richting Van Persie. Niet ingewikkeld of hoogstaand, maar sneller vooruit.

Dat Van Bronckhorst geen wondertrainer is zijn we het allemaal wel over eens overigens, maar met redelijk materiaal kan hij wel een aardig team bouwen in mijn ogen. Wij hebben nu echter verre van redelijk materiaal.
pi_185079657
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 08:33 schreef fetX het volgende:

[..]

Dit ook. Ik ben zo ontzettend uitgekeken op de huidige selectie en technische staf. Zo blij dat Gio eindelijk weggaat. Nu van Geel nog.
De hoogte prioriteit daarna is dat Toornstra gaat
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_185079721
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Het doet in zoverre af aan je punt dat wij ook niet wekelijks het spel vertonen wat jij (en ik) zo verafschuwen. Ook vorige week tegen de Graafschap zag je een Martina vrij snel de inspeelpass vooruit zoeken richting Van Persie. Niet ingewikkeld of hoogstaand, maar sneller vooruit.

Dat Van Bronckhorst geen wondertrainer is zijn we het allemaal wel over eens overigens, maar met redelijk materiaal kan hij wel een aardig team bouwen in mijn ogen. Wij hebben nu echter verre van redelijk materiaal.
Lijkt me stug dat het alleen aan kwaliteit ligt als een middenveld onder Gio in voetballend aspect nooit goed is geweest. Ook in het kampioensjaar was er van voetbal over het middenveld niet veel sprake. Feit blijft dat een middenveld je spel kraakt of maakt. Ik vraag niet om tiki taka-wegtikwedstrijden maar een wat slimmer voetballend middenveld mag wel.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_185079790
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 01:35 schreef KillemWieft het volgende:
In de winterstop hoorde je niemand nog over AZ en na een paar slechte resultaten van ons krijg je dat “AZ is ons op alle fronten voorbij” gejank weer. :') :') :')
Een paar slechte resultaten zegt hij :') _O-

Je hebt wel gigantisch poep in je ogen als je niet in ziet dat er structureel iets goed mis is.

Essentiële zaken als binnen en buitenland scouting, doorstroming uit de jeugd en spelers verkopen voor mooie bedragen doet AZ met amper de helft van onze begroting al jaren stukken beter. Een trainer die maar wat doet maar jarenlang mag blijven aanmodderen. Want prijzen _O_

Of wij of zij nou vierde of derde worden staat daar verder los van.
blablablabla
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 10:21:14 #166
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185079879
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:08 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Lijkt me stug dat het alleen aan kwaliteit ligt als een middenveld onder Gio in voetballend aspect nooit goed is geweest. Ook in het kampioensjaar was er van voetbal over het middenveld niet veel sprake. Feit blijft dat een middenveld je spel kraakt of maakt. Ik vraag niet om tiki taka-wegtikwedstrijden maar een wat slimmer voetballend middenveld mag wel.
Met die opmerking vind ik dat je de rol van KEA tekort doet. Die man mis ik zo enorm als je naar het huidige middenveld kijkt :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_185079982
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:08 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Lijkt me stug dat het alleen aan kwaliteit ligt als een middenveld onder Gio in voetballend aspect nooit goed is geweest. Ook in het kampioensjaar was er van voetbal over het middenveld niet veel sprake. Feit blijft dat een middenveld je spel kraakt of maakt. Ik vraag niet om tiki taka-wegtikwedstrijden maar een wat slimmer voetballend middenveld mag wel.
Ik zeg ook niet dat het louter aan kwaliteit ligt.

In het kampioensjaar ging alles over de flanken, want daar lagen de kwaliteiten dat jaar. Zowel achterin als voorin.
pi_185080325
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:04 schreef Slobeend het volgende:
Robin van Persie heeft dit seizoen in de Eredivisie ruim zeven uur op het veld gestaan met Nicolai Jørgensen, maar wist de Deen slechts vier keer te bereiken.

De laatste pass van Van Persie naar Jørgensen is nu bijna vier maanden geleden, toen het nog zomertijd was (21 oktober).

:').
Die Jorgensen kan er ook gewoon bijzonder weinig van. 1 leuk seizoen, dat was het.
pi_185080343
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het louter aan kwaliteit ligt.

In het kampioensjaar ging alles over de flanken, want daar lagen de kwaliteiten dat jaar. Zowel achterin als voorin.
Dat ben ik met je eens.
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Met die opmerking vind ik dat je de rol van KEA tekort doet. Die man mis ik zo enorm als je naar het huidige middenveld kijkt :{
KEA zag ik meer als een van de spelers die het middenveld houvast gaf in organisatorisch opzicht, niet voetballend. Kan ik verkeerd hebben, maar van zijn passing kan ik me niets spectaculairs herinneren.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_185080389
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:52 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens.

[..]

KEA zag ik meer als een van de spelers die het middenveld houvast gaf in organisatorisch opzicht, niet voetballend. Kan ik verkeerd hebben, maar van zijn passing kan ik me niets spectaculairs herinneren.
Klopt wel. Maar wel een speler waardoor de zwakke punten van een Vilhena minder naar voren toe komen. Al is Vilhena ook gewoon een goede linksback nodig volgens mij.
  maandag 18 februari 2019 @ 11:07:56 #171
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_185080549
Ik ga het gewoon weer zeggen.
Om te jennen? misschien een beetje.
Als Feyenoord zijn denkwijze niet gaat aanpassen en meer het oog op toekomst gaat zetten ipv elke week maar aanmodderen.
dan kan je de club binnen 10 jaar opdoeken/speel je rechter rijtje.

Zonde want Feyenoord gaat mij ook best aan het hart als Ajax supporter.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_185080573
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
Ik ga het gewoon weer zeggen.
Om te jennen? misschien een beetje.
Als Feyenoord zijn denkwijze niet gaat aanpassen en meer het oog op toekomst gaat zetten ipv elke week maar aanmodderen.
dan kan je de club binnen 10 jaar opdoeken/speel je rechter rijtje.

Zonde want Feyenoord gaat mij ook best aan het hart als Ajax supporter.
een jaar of 10 geleden verloor Feyenoord met 10-0 en nog steeds doen ze bovenin mee, dus dit slaat nergens op
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 11:09:54 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185080578
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Klopt wel. Maar wel een speler waardoor de zwakke punten van een Vilhena minder naar voren toe komen. Al is Vilhena ook gewoon een goede linksback nodig volgens mij.
En de centrale mannen, vd Heijden/Bottegod/van beek moet je afschrijven. Wat die Martina gaat brengen, geen idee.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 18 februari 2019 @ 11:11:35 #174
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_185080607
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:09 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

een jaar of 10 geleden verloor Feyenoord met 10-0 en nog steeds doen ze bovenin mee, dus dit slaat nergens op
toen was het echt nog niet zo slecht als nu. ik kijk ook niet naar individuele wedstrijden.
er staan gewoon 0 vermogen op het veld
0 vermogen in de selectie
eigen jeugd krijgt geen kans of is niet goed genoeg
scouting is waardeloos
aankopen zijn dramatisch
spelers worden in geen enkel seizoen zichtbaar beter
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_185080648
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

En de centrale mannen, vd Heijden/Bottegod/van beek moet je afschrijven. Wat die Martina gaat brengen, geen idee.
Die Martina is niet veel, maar beter dan Botteghin en Jan Arie, vind ik. Maar goed, die is in de zomer ook weer vertrokken, kan me niet voorstellen dat we daar geld en salaris aan uit gaan geven. Wel weer typisch Van Geel, want die is gewoon op voorspraak van Koeman gekomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')