beetje verboden vruchtquote:Op zondag 17 februari 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ruikt eigenlijk wel lekker of niet
is dat de snellere variant van de McDrive?quote:Op zondag 17 februari 2019 15:24 schreef Flamarande het volgende:
@:xcachet weet jij wie dat gisteren was bij McVolgas?
Waarom vraag je dat niet aan mijquote:Op zondag 17 februari 2019 15:24 schreef Flamarande het volgende:
@:xcachet weet jij wie dat gisteren was bij McVolgas?
vooral als cachet er ook wasquote:Op zondag 17 februari 2019 15:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch een aangename verrassing als blijkt dat hij er toch is he
Aaaahw bedanktquote:Op zondag 17 februari 2019 15:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch een aangename verrassing als blijkt dat hij er toch is he
Heb je kinderen betast in de speeltuin en ben je bang dat er gepraat wordt?quote:Op zondag 17 februari 2019 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
zin om naar het buitenland te verhuizen zonder iets te zeggen en een heel nieuw leven te beginnen
Die behoefte hebben Hermans vakerquote:Op zondag 17 februari 2019 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
zin om naar het buitenland te verhuizen zonder iets te zeggen en een heel nieuw leven te beginnen
nee maar dat staat ook op mijn bucketlistquote:Op zondag 17 februari 2019 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je kinderen betast in de speeltuin en ben je bang dat er gepraat wordt?
waaromquote:Op zondag 17 februari 2019 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga morgenochtend meteen de dokter bellen om eindelijk eens te beginnen met afvallen
Hij kan mij toch gewoon er goed uit vinden zien zonder direct m'n cock te verorberen, dom wicht.quote:
Nee tuurlijk niet, hoertje. Als je iemand lekker vindt wil je diegene neuken.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij kan mij toch gewoon er goed uit vinden zien zonder direct m'n cock te verorberen, dom wicht.
Prima hoor, ik ben heel makkelijk.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, hoertje. Als je iemand lekker vindt wil je diegene neuken.
Neuken?quote:Op zondag 17 februari 2019 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Prima hoor, ik ben heel makkelijk.
Ik hoop dat je nooit meer geband wordt.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:49 schreef Flamarande het volgende:
Was weer als vanouds gezellig vandaag
Ik zie er niet uit nu man.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dm eerst ff pics zodat ik weet wie er langskomt
Dit klinkt best vies.quote:Op zondag 17 februari 2019 16:51 schreef Flamarande het volgende:
Ik ga spaghetti met tofu maken, doei weer
Jeetje. Lastig,quote:Op zondag 17 februari 2019 16:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dan doe je toch pics van een andere keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |