abonnement Unibet Coolblue
pi_185056148
Gewoon een vraag voor jullie, wat is hier gaande?
http://skidmarking.com/dear-dad-at-the-pool-youre-doing-it-wrong

Is dit gewoon een soort van humor ofzo? Bedoel ik begrijp dat het over poep gaat. Maar alles wat daar getypt wordt gaat daar niet over.. Is dit een soort spelt nieuws maar dan specialer?

Ik snap het gewoon echt niet, zoveel rant over een afbeelding. Het eerste waar ik aan dacht was haar rode voeten, alsof ze ergens flink tegenaan gestoten was. Maar aan het einde lijkt het ook serieus alsof hij een slechte ouder is volgens de persoon die het schrijft..

Iemand die mij wil uitleggen wat daar gaande is?
pi_185056303
Men neme een zure vrouw die iets ziet wat niet in haar straatje past omdat zij op internet een clubje met andere moeders heeft gevonden die allemaal precies zelfde doen zodat hun kind volgens hun zo een fantastische ontwikkeling doormaakt.

Men neme een man die doet wat hij denkt dat goed is voor het kind.

En je krijgt dit. Ik zou het vooral niet al te serieus nemen.
pi_185056408
Korte samenvatting?
Ik zwaai naar dieren.
pi_185056439
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:28 schreef Geerd het volgende:
Korte samenvatting?
Ik snapte niks van een artikel en wilde graag uitleg.
Ik herlees het de 3e keer na frozen-assasins post en snap nu dat het erom gaat dat de schrijfster stelt dat het kind op de foto te dik is.
pi_185056498
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:29 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ik snapte niks van een artikel en wilde graag uitleg.
Ik herlees het de 3e keer na frozen-assasins post en snap nu dat het erom gaat dat de schrijfster stelt dat het kind op de foto te dik is.
Die pa ziet er fit uit dus dat kindje zal niet slechter eten dan pa zelf...
Ik zwaai naar dieren.
pi_185056517
oh man, nemen jullie de speld ook serieus dan?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_185056535
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

Die pa ziet er fit uit dus dat kindje zal niet slechter eten dan pa zelf...
Ja sowieso begreep ik het niet door het hele sunblock geneuzel, wist niet wat ik ervan moest maken, weet nog steeds niet of ik het echt begrijp :') Lijkt me een zure tante
pi_185056548
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:33 schreef simmu het volgende:
oh man, nemen jullie de speld ook serieus dan?
he?
  Forum Admin zaterdag 16 februari 2019 @ 22:37:49 #9
58651 crew  murp
murp
pi_185056610
do us all a favor and please spend some time on social media to learn how to be a real parent.
:')
pi_185056633
Het is humor voor te lachen :') Zij beschrijft een vader die heel normale dingen doet in een zwembad met zijn kind: z’n kleren uitdoen, kind insmeren, samen spelen etc. En zij adviseert hem om gewoon te doen wat alle ouders doen: je buik inhouden, je kind niet insmeren want op feesboek hep gestaan dat dat slecht is, en vooral niet met je kind spelen, want dan kan het zichzelf niet sociaal ontwikkelen.

En zo nog wat lulkoek. Ze doet dus alsof ze hem bekritiseert, maar het is ironisch: eigenlijk vindt ze dus juist dat hij het heel goed doet en al die anderen, zijzelf incluis, niet.

En de ik-figuur is dus niet 1-op-1 hetzelfde als de schrijver. De schrijfster hanteert een fictieve ik om een punt te maken over ouders van nu.

Opgelost, slotje.
pi_185056640
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:37 schreef murp het volgende:
do us all a favor and please spend some time on social media to learn how to be a real parent.
:')
Ja kuttekop ik heb die zin ook meer dan 4 keer gelezen :') Ik vond/vind het ook te stom voor woorden maar de rest van de tekst lijkt nogal serieus.
pi_185056678
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:38 schreef Jentin het volgende:
Het is humor voor te lachen :') Zij beschrijft een vader die heel normale dingen doet in een zwembad met zijn kind: z’n kleren uitdoen, kind insmeren, samen spelen etc. En zij adviseert hem om gewoon te doen wat alle ouders doen: je buik inhouden, je kind niet insmeren want op feesboek hep gestaan dat dat slecht is, en vooral niet met je kind spelen, want dan kan het zichzelf niet sociaal ontwikkelen.

En zo nog wat lulkoek. Ze doet dus alsof ze hem bekritiseert, maar het is ironisch: eigenlijk vindt ze dus juist dat hij het heel goed en al die anderen niet.

Opgelost, slotje.
Oke dank je, serieus, dat was wat ik wilde weten. Of dit gewoon humor was/ soort van spiegel of dat deze persoon gewoon leip was (of dat ik iets helemaal miste). :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 22:41:54 ]
pi_185056690
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:34 schreef phoenyx het volgende:

[..]

he?
het is een parodie. :|W
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_185056706
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Men neme een zure vrouw die iets ziet wat niet in haar straatje past omdat zij op internet een clubje met andere moeders heeft gevonden die allemaal precies zelfde doen zodat hun kind volgens hun zo een fantastische ontwikkeling doormaakt.

Men neme een man die doet wat hij denkt dat goed is voor het kind.

En je krijgt dit. Ik zou het vooral niet al te serieus nemen.
Volgens mij is ze helemaal niet zuur.

Ze schrijft eigenlijk dat hij zich niet aan “de regels” houdt. Wat de rest (inclusief zijzelf) wel krampachtig probeert.

En dat dan met een humoristische / overtrokken invalshoek beschreven. Om te lachen dus...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_185056707
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:40 schreef simmu het volgende:

[..]

het is een parodie. :|W
Ja dat heb ik nu ook door, sorry dat ik wat sloom ben
pi_185056767
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:40 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Oke dank je, serieus, dat was wat ik wilde weten. Of dit gewoon humor was/ soort van spiegel of dat deze persoon gewoon leip was (of dat ik iets helemaal miste). :)
^O^
pi_185056768
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:41 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Volgens mij is ze helemaal niet zuur.

Ze schrijft eigenlijk dat hij zich niet aan “de regels” houdt. Wat de rest (inclusief zijzelf) wel krampachtig probeert.

En dat dan met een humoristische / overtrokken invalshoek beschreven. Om te lachen dus...
Vind het maar matigjes overkomen dan. Zal wel zo zijn wat jullie zeggen
pi_185056787
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Vind het maar matigjes overkomen dan. Zal wel zo zijn wat jullie zeggen
Ik heb het niet voor niets zovaak moeten herlezen, dat is niet omdat het een staaltje kunst is
pi_185056806
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:17 schreef phoenyx het volgende:
Gewoon een vraag voor jullie, wat is hier gaande?
satire
pi_185056820
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

satire
Bedankt, maar was al duidelijk ;p

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 22:48:25 ]
pi_185056853
Het is een tekst die juist alle ouders belachelijk maakt die op social media allerlei zaken oppikken over hoe een echte ouder het goed doet. En hoe moeders ook nog eens constant bezig zijn om er perfect uit te zien. Het is sarcasme, bedoeld om andere ouders te vertellen dat ze wat meer ontspannen zouden kunnen leren zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_185056907
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:48 schreef miss_sly het volgende:
Het is een tekst die juist alle ouders belachelijk maakt die op social media allerlei zaken oppikken over hoe een echte ouder het goed doet. En hoe moeders ook nog eens constant bezig zijn om er perfect uit te zien. Het is sarcasme, bedoeld om andere ouders te vertellen dat ze wat meer ontspannen zouden kunnen leren zijn.
Oke dank je. Heb wat alcohol op en kwam dit tegen en wist het gewoon niet te plaatsen. Morgen zal ik vast net zo gemakkelijk als jullie inzien dat het op die manier bedoeld is. Maar nu kon het voor mij net zo goed gewoon een vrouw zijn die van een mug een olifant maakte en het echt meende. Heb zelf dan alleen maar lof voor die persoon. Ook voor jullie :)
pi_185068601
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 22:17 schreef phoenyx het volgende:
Gewoon een vraag voor jullie, wat is hier gaande?
http://skidmarking.com/dear-dad-at-the-pool-youre-doing-it-wrong

Is dit gewoon een soort van humor ofzo? Bedoel ik begrijp dat het over poep gaat. Maar alles wat daar getypt wordt gaat daar niet over.. Is dit een soort spelt nieuws maar dan specialer?

Ik snap het gewoon echt niet, zoveel rant over een afbeelding. Het eerste waar ik aan dacht was haar rode voeten, alsof ze ergens flink tegenaan gestoten was. Maar aan het einde lijkt het ook serieus alsof hij een slechte ouder is volgens de persoon die het schrijft..

Iemand die mij wil uitleggen wat daar gaande is?
hoe vindt je uberhaupt deze post van August 9, 2016? zit je op skidmarks poopy dingen te zoeken op google?
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_185068660
Mensen :')
Bah.
Ik was hier...
pi_185068796
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 18:26 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

hoe vindt je uberhaupt deze post van August 9, 2016? zit je op skidmarks poopy dingen te zoeken op google?
Heb mijn internetgeschiedenis moeten nakijken hoe ik erop kwam
Ik keek op liveleak en daarop zijn veel clipjes van mensen die verdrinken of verdronken zijn en er stond een afbeelding bij van 'swimming, you are doing it wrong' bij de comments, met wat op een vrouw lijkt die echt verdronken is.
Ik vroeg me af of google zoiets filtert of niet dus ik zocht het op
https://www.google.com/se(...)imgrc=aQnxY2g9pORVsM:

Nou ja bij de eerste afbeelding zag ik hem dus.
Toen ging ik even scrollen en op de 3e regel kwam ik dat plaatje tegen van die pa bij het zwembad,
Stond bij van: 'dear dad at the pool, you are doing it' dus ik dacht van wat zal hij doen of fout doen juist want die afbeelding leek me niet al te raar.
Ging ik naar die pagina toe met die afbeelding en nou ja the rest is history

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2019 18:35:24 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')