Hey goede vriend, de man die mij het laatste zetje gaf in de goede richting wat betreft meditatie.quote:
Hij moet er nog achterkomend dat ik álles onthou hè. Maar ik ben niet verwend, dus ik begin er niet meer over.quote:
Jammer. Zou ik wel doen. Hoe moet ie er anders achter komen dat je alles onthoudtquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij moet er nog achterkomend dat ik álles onthou hè. Maar ik ben niet verwend, dus ik begin er niet meer over.
Nee ik gebruik het woord "vuig" nooit eigenlijk hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem je haar nu een vuige slet?
Tijd voor zo'n filmmomentje waar je keihard tegen je bureau aan wordt genomen nadat alles er vanaf is geveegd hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:12 schreef Samzz het volgende:
Mijn 'bureau' is een tyfusbende. Ligt helemaal vol met papierblokken, tekeningen, verfbakken, potloden e.d..
Alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tijd voor zo'n filmmomentje waar je keihard tegen je bureau aan wordt genomen nadat alles er vanaf is geveegd haha
Ik zeg wel minstens om de dag dat ik ‘m heel graag wil. Dan koop ik ‘m. Kom ik erop terug. Hopelijk voelt ‘ie zich dan schuldig. Zal ‘m leren.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer. Zou ik wel doen. Hoe moet ie er anders achter komen dat je alles onthoudt.
Geniepig. Love.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zeg wel minstens om de dag dat ik ‘m heel graag wil. Dan koop ik ‘m. Kom ik erop terug. Hopelijk voelt ‘ie zich dan schuldig. Zal ‘m leren.
Als je had gezegd sushi dan was ik meteen in de auto gestapt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Wel jammer dat xcachet bezet is, had graag 220 euro aan eten ertegenaan geklapt, beetje kaarslicht, minimaal drie dure wijntjes en haar hart gevangen met mijn ogen, mijn aanwezigheid en met mijn wezen, zonde voor zo'n meisje wel
Jammerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Er ligt voor een paar 100 euro aan materiaal op t blad.
Een rommeltje op je bureau is een rommeltje in je hoofd, zei een oud-collega ooitquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:12 schreef Samzz het volgende:
Mijn 'bureau' is een tyfusbende. Ligt helemaal vol met papierblokken, tekeningen, verfbakken, potloden e.d..
Oh het is een georganiseerde chaos.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:15 schreef Solotov het volgende:
[..]
Een rommeltje op je bureau is een rommeltje in je hoofd, zei een oud-collega ooit
Ik heb nooit 3 gezegd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:01 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Bedankt.
Ondanks dat je me gisteren een 3 op een goede dag noemde, omdat m’n huid je te licht was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |