Ja en, alles kan kapot en ik ben serieus ongezien een factor 100 leuker.........eeurhm......nah wel mooi gezegd van je meid, zo hoort 'tquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een vriend, ben loyaal en monogaam.
Ik heb ze anderhalf uur geleden aangeschaft, dus niet uit de koelkast.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wel uit de koelkast hoop ik zodat ze btje krokant zijn
En jij?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:34 schreef Flamarande het volgende:
Vanuit welke fokafvoerput komt die uitstraling nou weer gekropen
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een vriend, ben loyaal en monogaam.
Ja, gewoon een simpel pc + scherm gekocht voor 500 euro euro bij de Mediamarkt. Ik ben ook maar een arme student.quote:
Kleine poging tot cockblocken?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:34 schreef Flamarande het volgende:
Jij bent de volgende, brace yourselfquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:34 schreef Flamarande het volgende:
Stond in de krantquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:50 schreef Mariocash het volgende:
Waar hebben jullie het Braddie bericht vandaan van de hartaanval? Ik heb het hier in de SC gelezen, maar het bericht is volgens mij al verwijderd.
Geef ff link of stuur in DM.
Stond op Telegraaf.nlquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:50 schreef Mariocash het volgende:
Waar hebben jullie het Braddie bericht vandaan van de hartaanval? Ik heb het hier in de SC gelezen, maar het bericht is volgens mij al verwijderd.
Serieus?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:50 schreef Mariocash het volgende:
Bedankt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het eerste fok bureau dat ik tegenkom in mijn leven dat gewoon fris en proper is. Proficiat.
Hihi, boy was he wrong.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:07 schreef xcachet het volgende:
Ik wil zo graag een Apple Watch.
Mijn vriend heeft wel eens gezegd dat als ik een iPhone zou kopen hij er een voor me zou halen.
Ik ben er niet meer over begonnen en volgens mij hoopt hij dat ik het ben vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |