Paprikaquote:
Aiii ja je kunt hem beter een grotere D wensen ahaha am i rightquote:Op zondag 17 februari 2019 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had een ban omdat ik Vanillekwark de grote K toe wenste.
Ben je inmiddels wel gekalmeerd? Je maakte je wel érg druk. Het is maar FOK!.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker omdat Ajax verloren heeft?quote:Op zondag 17 februari 2019 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oei. Mag je mods tegenwoordig wel Dissociatieve identiteitsstoornis toewensen? Nice.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aiii ja je kunt hem beter een grotere D wensen ahaha am i right
Ik was wel wat gepikeerd inderdaad. Ik was niet zo onder de indruk van zijn kwaliteiten als mod voorheen. Maar wel kalm nu.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:11 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ben je inmiddels wel gekalmeerd? Je maakte je wel érg druk. Het is maar FOK!.
Zuchtquote:Op zondag 17 februari 2019 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oei. Mag je mods tegenwoordig wel Dissociatieve identiteitsstoornis toewensen? Nice.
Hey hunkieboy heb je ook chipsquote:
Jammer voor jouquote:
hey flama, fijn dat je weer terug bent, valse heks,quote:
Goed zo. Ik vond het ook wat vreemd dat hij na een paar dagen opeens weer terugkeerde als mod. Als ik Yvonne mocht geloven, dan was hij definitief mod-af.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was wel wat gepikeerd inderdaad. Ik was niet zo onder de indruk van zijn kwaliteiten als mod voorheen. Maar wel kalm nu.
Ik snap het gezeur op VK ook niet zo goed, nooit een probleem met hem gehadquote:Op zondag 17 februari 2019 00:17 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Goed zo. Ik vond het ook wat vreemd dat hij na een paar dagen opeens weer terugkeerde als mod. Als ik Yvonne mocht geloven, dan was hij definitief mod-af.
Voor de rest sta ik neutraal in deze kwestie, want ik heb persoonlijk nooit een aanvaring gehad met VK.
Ik ook niet, maar hij is aangeschoten wild.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap het gezeur op VK ook niet zo goed, nooit een probleem met hem gehad
Dat zijn we allemaal wel eensquote:Op zondag 17 februari 2019 00:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij is aangeschoten wild.
z'n laatste trucje is ook beetjequote:Op zondag 17 februari 2019 00:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij is aangeschoten wild.
rtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |