Wel handig voor als je vriendje hoofdpijn heeft of geen zin in jouquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zij "We hebben al 3 jaar! Zijn langste relatie ooit hihi."
Mijn hoofd 'we hadden 4 jaar maargoed ik knik gewoon...'
Zij "Jullie hadden een jaartje toch, klopt dat?"
"Nou nee. Wel iets langer. Was 16 en vlak voor ik 20 werd definitief afscheid genomen. Maar ik ga weer even naar binnen, doei."
Ooh, had me anders zo apart geleken. Als ie je had geappt of zoquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij reageerde onder de Facebook advertentie
Jij hebt jullie kind gebaard. Dat betekent dat jij en je vriend altijd aan elkaar verbonden zullen zijn, hoe de relatie ook loopt tussen jullie. Je vriend is een Maluku, toch? Die zorgen over het algemeen wel goed voor hun kinderen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zij "We hebben al 3 jaar! Zijn langste relatie ooit hihi."
Mijn hoofd 'we hadden 4 jaar maargoed ik knik gewoon...'
Zij "Jullie hadden een jaartje toch, klopt dat?"
"Nou nee. Wel iets langer. Was 16 en vlak voor ik 20 werd definitief afscheid genomen. Maar ik ga weer even naar binnen, doei."
? Dit is de vriendin van mijn ex tegen mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:55 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij hebt jullie kind gebaard. Dat betekent dat jij en je vriend altijd aan elkaar verbonden zullen zijn, hoe de relatie ook loopt tussen jullie. Je vriend is een Maluku, toch? Die zorgen over het algemeen wel goed voor hun kinderen.
Maak je niet te druk.
Ik snap niet dat je nog op die user reageert. Die brabbelt wel meer.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
? Dit is de vriendin van mijn ex tegen mij.
Mijn vriend heeft hier niets mee te maken?
Goed om te zien dat je een warme relatie onderhoudt met je buurman.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
M'n buurman, maar het plaatje schetst het wel
En zo is het, soms samen even uit gaan omdat het kanquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:57 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je een warme relatie onderhoudt met je buurman.
Beter een goede buur, dan een verre vriend.
Hoezo, gaat hij weg?quote:
Nah valt wel mee maar hij zit nu aan de sterke drank.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je nog op die user reageert. Die brabbelt wel meer.
Mooi, hoef je zelf niks te bedenken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, onder het genot van een babbelzieke 'vriend' die ook op bezoek was, daar kreeg je geen speld tussen,
Oh sorry, verkeerd gelezen. Ik dacht jouw ex.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
? Dit is de vriendin van mijn ex tegen mij.
Mijn vriend heeft hier niets mee te maken?
Niks mis mee, vriend.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
En zo is het, soms samen even uit gaan omdat het kan
True that. Ik ben verre van nuchter.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah valt wel mee maar hij zit nu aan de sterke drank.
Geniet ervanquote:Op zondag 17 februari 2019 00:05 schreef Mariocash het volgende:
[..]
True that. Ik ben verre van nuchter.
Moet kunnenquote:Op zondag 17 februari 2019 00:05 schreef Mariocash het volgende:
[..]
True that. Ik ben verre van nuchter.
Waar was je danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |